Lehekülgi: 1 2 |
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 21.12.14 20:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Olen aru saanud, et see probleem ei taba sugugi mitte kõiki 2,0 tfsi mootoreid. On paremaid ja halvemaid isendeid. Kuna probleem avaldub juba uutel
autodel, siis on ehk lootust, et eelmine omanik on selle mure juba sirgeks jooknud. Eks siis vaatab, mis saab. Praeguseks 300km kella peal ja kui 1k
km läbi saab, siis kontrollin õlitaset, mis ostes oli maksimumis. Loodame parimat ja natukene rahustab autoweltist kaasa saadud garantii, mis laieneb
just mootorile ja käigukastile. Eestis on selliseid autosid ju müüdud sadade kaupa. Mõni margiesinduses töötav vast oskab öelda, on siis tõesti see
probleem nii suur, kui mulle siin praegu üritatakse selgeks teha? |
Seda tüüpi mootoritega võib olla küll suurenenud õlikulu, mis aga sõltub ikka konkreetsest autost. Ülemäärane õlikulu (kõik turbomootorid võtavad ka
õli) tekib liigsest rõhust karteris, mida saab parandada karterituulutus/õlieraldaja vahetuse ja uue mootori tarkvaraga.
Selle mootoril on ka suur erivõimsus, mis on saavutatud ühe komponendina ka väga väikse sisehõõrdumise tõttu, seega on teisest mootoritest suurem
õlikulu normaalne. Mootor vajab kolbide vahetust, kui õlikulu on üle 0,5l/1000km kohta. Vahetatakse lisaks kolbidele ka kepsud, sest alates 2012
mudeliaastast on muudetud kolvisõrme asukohta ja tolerantse.
Toomas
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 21.12.14 21:00
|
|
|
Ega mul muud üle ei jäägi, kui hinge kinni hoida ja enne 14 päeva möödumist paar kilo kella peale saada ja vaadata, mis õlitase teeb. Kas meie esindus
näeb ka seda, mida Poola esinduse teeninduses tehtud on? Väljamaa foorumitest jäi silma, et paljudel kepsud-kolvid garantii korras välja vahetatud.
Äkki see töö juba tehtud imekombel...
|
|
|
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
|
postitati 21.12.14 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kotkas
Kas meie esindus näeb ka seda, mida Poola esinduse teeninduses tehtud on? |
Paberite järgi peaks kõik ametlikes esindustes tehtud tegevus olema jäädvustatud (ja kontrollitav, kui konkreetse auto/passiga kohale lähed), va see
mida suur ülemus ei taha et nähtaks.
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 21.12.14 23:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Seda tüüpi mootoritega võib olla küll suurenenud õlikulu, mis aga sõltub ikka konkreetsest autost. Ülemäärane õlikulu (kõik turbomootorid võtavad ka
õli) tekib liigsest rõhust karteris, mida saab parandada karterituulutus/õlieraldaja vahetuse ja uue mootori tarkvaraga.
Selle mootoril on ka suur erivõimsus, mis on saavutatud ühe komponendina ka väga väikse sisehõõrdumise tõttu, seega on teisest mootoritest suurem
õlikulu normaalne. Mootor vajab kolbide vahetust, kui õlikulu on üle 0,5l/1000km kohta. Vahetatakse lisaks kolbidele ka kepsud, sest alates 2012
mudeliaastast on muudetud kolvisõrme asukohta ja tolerantse. |
Juhul, kui minu auto juhtub olema praegu veel talutava õlikuluga, siis kas oleks mõistlik ennetavalt lasta see karteri rõhk üle vaadata ning vajadusel
õlieraldaja vahetada ja soft uuendada Revalis?
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 22.12.14 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Ma ei julge väita 2,0 kohta kas sel kolvivahtus aitab ja palju probleeme nendega on. Minu kogemus 1,8 118 kw mootoritega mida kasutab nii VW kui
Skooda hulgim. Ja no tehase norm on mõnusalt kõge pandud ikka. Pole ju norm kui 30000 km jooksul 15l õli pead juurde valama ja esindusest öeldakse
sulle, et see on normi piires. |
Nii nad väidavad ainult selleks, et vähendada garantiiajal pöördumisi. Garantiiaeg saab läbi siis öeldakse, et on vaja kolbe vahetada.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 22.12.14 07:24
|
|
|
Tsitaat: |
Juhul, kui minu auto juhtub olema praegu veel talutava õlikuluga, siis kas oleks mõistlik ennetavalt lasta see karteri rõhk üle vaadata ning vajadusel
õlieraldaja vahetada ja soft uuendada Revalis? |
Seda võiks teha jah, see tagab, et karterituulutus töötab korralikult.
Toomas
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.14 08:35
|
|
|
Palun tehke endale lõpuks 14 päeva seadus selgeks. Liisingu puhul kehtib see finantskohustusega harjumiseks, müüja pole kohustatud selle aja jooksul
autot kätte andma.
Muu kaubaga on 14 päeva tagastusõigus internetist vms kauba tellimisel, mitte poest ostmisel.
Küll aga on juriidilisest isikust kaupleja käest ostes 2a pretensiooni esitamise õigus(mitte segamini ajada garantiiga, see võib 1a, 6 kuud või üldse
mitte ka olla), selle alla lähevad muidugi tootjapoolsed defektid ja varjatud vead. See, et ma mõtlesin, et 2.0 mootor ikka pole hea, pole piisav alus
pretensiooniks.
Teemaalgataja rahustuseks võib öelda, et ega kõik 2.0 mootorid meeletult siis õli ei võta. On probleemseid mootoreid ja on ka korralikke mootoreid.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.12.14 05:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Palun tehke endale lõpuks 14 päeva seadus selgeks. Liisingu puhul kehtib see finantskohustusega harjumiseks, müüja pole kohustatud selle aja jooksul
autot kätte andma.
Muu kaubaga on 14 päeva tagastusõigus internetist vms kauba tellimisel, mitte poest ostmisel.
Küll aga on juriidilisest isikust kaupleja käest ostes 2a pretensiooni esitamise õigus(mitte segamini ajada garantiiga, see võib 1a, 6 kuud või üldse
mitte ka olla), selle alla lähevad muidugi tootjapoolsed defektid ja varjatud vead. See, et ma mõtlesin, et 2.0 mootor ikka pole hea, pole piisav alus
pretensiooniks.
Teemaalgataja rahustuseks võib öelda, et ega kõik 2.0 mootorid meeletult siis õli ei võta. On probleemseid mootoreid ja on ka korralikke mootoreid.
|
Just nii ongi, inimene peab olema oma ostudes tark ja veendunud, mitte pärast süüdistama kaupmeest sajas surmapatus ning tarbijakaitse on ka
"mõttetu", kuna ei käsi kohe raha tagasi anda esimesel nõudmisel. Tänapäeval on kauba vahetamine mõistliku aja jooksul samuti kapmehe vaba tahe.
Katkise toote puhul on esikohal parandus, siis alles vahetus või muu variant.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.14 09:43
|
|
|
Ajaloos puudub kolbide vahetuse kohta info.
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 24.12.14 15:04
|
|
|
Q5 oli endalgi vaateväljas kuna tallinnaa teedele mina enam sõiduautot ei osta, ning Q7 liialt kobakas linna tundub olema. Huvi aga kadus kui avasin
tagaukse ja nägin kui palju tagaistujatele jalaruumi pakutakse. A3 kohe kindlasti alla ei jää.
Muidu tundub viisakas pill.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.12.14 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Q5 oli endalgi vaateväljas kuna tallinnaa teedele mina enam sõiduautot ei osta, ning Q7 liialt kobakas linna tundub olema. Huvi aga kadus kui avasin
tagaukse ja nägin kui palju tagaistujatele jalaruumi pakutakse. A3 kohe kindlasti alla ei jää.
Muidu tundub viisakas pill. |
Q5 ongi ülestõusnud A4, rohkem loota pole põhjust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
willik
huviline
Registreerunud 30.07.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.15 13:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Palun tehke endale lõpuks 14 päeva seadus selgeks. Liisingu puhul kehtib see finantskohustusega harjumiseks, müüja pole kohustatud selle aja jooksul
autot kätte andma.
Muu kaubaga on 14 päeva tagastusõigus internetist vms kauba tellimisel, mitte poest ostmisel.
Küll aga on juriidilisest isikust kaupleja käest ostes 2a pretensiooni esitamise õigus(mitte segamini ajada garantiiga, see võib 1a, 6 kuud või üldse
mitte ka olla), selle alla lähevad muidugi tootjapoolsed defektid ja varjatud vead. See, et ma mõtlesin, et 2.0 mootor ikka pole hea, pole piisav alus
pretensiooniks.
Teemaalgataja rahustuseks võib öelda, et ega kõik 2.0 mootorid meeletult siis õli ei võta. On probleemseid mootoreid ja on ka korralikke mootoreid.
|
See on nüüd vale seisukoht. Ühest küljest on sul õigus kuid selle 14 päeva jooksul võib isik lepingu katkestada ja anda auto tagasi ning seda
põhjendama ei pea-miks ta nii tegi. Küll aga on siis sõiduki omanikul õigus nõuda mõistliku hüvitust. Näiteks kui sõidukiga opn sõidetud 2000 km või
keskmist renditasu vms
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
RJanno
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2013
|
postitati 14.03.15 13:47
|
|
|
Mis aastast see 2.0TFSI õli kulu probleem lahendati või siiamaani toodetakse ?
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.15 12:05
|
|
|
Minu 1.8 TSI Octavial on kolvid vahetatud tehase kulul 71 465 km peal. Praegu 172*** km ees ja 10 000 km õlivälba jooksul pole ma veel peale pidanud
valama.
TSI mootoritel loetakse normaalseks kuluks kuni 500 grammi 1000 kilomeetri kohta, aga olen kuulnud kui 1000km läbimisel on isegi liiter peale valatud.
Siis tuleb juba kolvide ja rõngaste vahetuse peale mõelda.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 24.03.15 12:14
|
|
|
Saad ise aru ka mida sa kirjutad? 500ml per 1000km on 5L per 10 000km, ehk siis õli ei peagi kunagi vahetama, teed seda jooksvalt ja koguaeg, vahest
tuleb lihtsalt uus filter külge kruvida.
|
|
|
|
955
huviline
Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.8T
|
postitati 24.03.15 14:43
|
|
|
Nagu kunagi sai Taunusega sõidetud, mingi ziguli õli koguaeg pagassis ja kui lagisema hakkas siis tuli juurde valada.
Ja siis peaks pidev pilv ka taga olema ju
Aga selle auto puhul võidakse väita, et selline kulu on normaalne ja tehase poolt lubatud, ning mingi garantii selle kohal ei kehti...
Enda vana 1.8T võtab ainult niipalju kui raske jalg on, viimane välp valasin võibolla pool liitrit peale 10 000 km kohta aasta jooksul... Ja seda veel
lekkiva õlijala tihendiga... Pluss tripp prahasse ja saksa kiirteed... Kui rahulikult sõidaks siis ei läheks sedagi vist... Ja väita, et turbomootorid
võtavad õli pole ka õige, kõik autod võtavad õli, mida kõrgemaid pöördeid kasutad seda rohkem võtab.
Olen kuulnud kuidas esinduses käiakse kurtmas samuti meeletut kulu aga tehase sõnul on see norm ja kasutusjuhendis isegi kirjas...
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.15 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Saad ise aru ka mida sa kirjutad? 500ml per 1000km on 5L per 10 000km, ehk siis õli ei peagi kunagi vahetama, teed seda jooksvalt ja koguaeg, vahest
tuleb lihtsalt uus filter külge kruvida. |
Esita pretensioonid mootori tootjale. Kui autot otsisin, siis uurisin erinevaid allikaid ja sellist infot ma sain, et TSI mootorid võivad olla
meeletud õlisööjad.
Üks koht, kus sellest räägitakse . Kahes kohas sellist kulu
mainitud, niiet ei saa trükiviga ka olla. Ja nagu sa isegi välja loed, siis 5-6 liitrit välba jooksul peale valada on tehase silmis veel okei.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 10.06.16 19:43
|
|
|
Eks hoian kursis kuidas päris uutel 2016 2,0TFSI 132kw Q5-tel õlikuluga on. Hetkel veel liiga noor naise maisin, 1700km. kelladel.
nii, nüüd 3700km kelladel ja kompuutris näitab õli natuke alla maxi. Ilmselt on see tingitud ka mootori alles lahtisõitmisest, kus ta loogiliselt
peabki võtmagi natuke õli. 100ml ehk oleks peale valada vaja, aga veel ei vala. Küttekulu ka juba päris normaalseks läinud võrreldes algusega.
Linn 10-11L , trass 7,5l/100km.
Sai siis 200ml peale valatud 4000km juures. Eks vaatab millal jälle tahab.
Update, et sai siis 9000km peal õli ära vahetatud, sest aasta sai täis ning enne seda oli õli MAX.
Eks näeb mis edasi saab. Hetkel on õlikulu olnud küll eeskujulik.
Nüüd kellades 13000km. ja õli on kulunud 200+100mL.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|