Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: hädas G210 anduriga (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1425)
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 12.12.14 10:35 Tsiteeri
hädas G210 anduriga



A6 C5Q tdi'l sellite tore vidin paagis. (G210)
Asi sai alguse nii, et küünalde tuli hakkas vilkuma, sai läppar võetud koheselt ja vaadatud, mis toimub. Näitas G210 anduri viga.
Kuna paak oli tühjema poolne, sai koheselt see silmini täis lastud, kuid viga jäi.

Auto toimib nagu ennemuiste ja sai selle vilkuva tulega ca nädal ringi kärutatud, et paak saaks tühjemaks.
Täna hakkasin asja uurima, tagumine iste üles, paremal pool 4pin ja 2pin pistik. 2 pin selle G210 oma, teine pistik taseme andur kellade ja paagi pumba jaoks.

G210 näitas testriga mõõtes 428 oomi. Peaks nagu ok olema?
Paagi pump toimib ilusti.
Sai autot käima proovitud lahtise ja ühendatud pistikuga ja ei koti see g210 andur auto käivitamist, kuigi väljamaa foorumeid lugedes nagu peaks?

lõpuks sai see andur sealt p..se august ettevaatlikult välja koogitud, reservuaar oli ilusti pilgeni täis, andurit liigutades kõikus takistus nii nagu pidi, all asendis 100, üleval 428 oomi. Peaks igati ok olema.
Sai veel töötava mootoriga seda andurit näppudega liigutatud ja ikka ei arvanud auto, et peaks mootori seisma panema

Nüüd info ja head ideed otsas. Metslase kombel ei soovi autot suvaliselt rappima hakata.
:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.12.14 05:54 Tsiteeri


Äkki siis ajada elektriskeemilt näpuga rida ja mõõta seda takistust mootoriaju klemmidelt.
Imelik on tõesti, et aju mootorit seisma ei jäta, ju ta siis näeb midagi muud valesti olevat selle anduri ahelas, mitte tühjale paagile vastavat takistust või paneb aju ise segast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.12.14 08:45 Tsiteeri


Aju ei jätagi mootorit seisma, tühi paagipaun teeb seda. Imelik on hoopis see, et paun tühjaks ei jää. Äkki on hoopis etteande pumba toiteahelas midagi ratsitud?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.12.14 11:46 Tsiteeri


Peaks ikka nii olema, et kui see G210 häiret annab, siis aju jätab mootori seisma, et mitte õhku süsteemi imeda. Vähemalt mulle on see nii meelde jäänud kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 14.12.14 17:26 Tsiteeri


Paagi pump ja teised kaks andurit, mis kellade jaoks on, toimivad ilusti.
Kui paagi kaas maas oli, veendusin selles oma silmaga.

veakood oli selline
1 Fault Found:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
30-00 - Open or Short to Plus

Readiness: N/A

Kas võiks ehk järeldada, nagu ka ennem mainiti et mõõta takistust vahetult ennem aju?
Selle veateate puhul nagu saaks aju ära, et too andur kadunud/loojakarja läinud ja annab veateate, kuid ei tapa mootorit sest ei saa aru kütuse tasemest seal paunas ehk kui tuleks takistuseks 100 oomi, oleks jokk.
See nüüd loogilise mõtlemise tuletus, kuid paljude asjade puhul loogika ja terve mõistus ei kehti. Eriti veel selliste liikurite puhul.

Kas oleks pakkuda kellelgi 3D skeemi või midagi sarnast, kus need juhtmekibud autos asetsevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 14.12.14 19:50 Tsiteeri


Kerge google kasutamine näitab, et selle anduri kohta võib olla 4 erineva selgitusega veakoodi. Ainult üks on selline, mille puhul aju ise mootori seisma jätab. Ülejäänud 3 näitavad süsteemi riket, pidevalt vilkuv eelsüütetuli hoiatab, et oht on paak tühjaks sõita, sest süsteem ei tööta.
Selle konkreetse veakoodi kohta ütleb, et andurilt tulev signaal on suurem kui 2,65V, seega siis lühis "plussiga".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]