martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 10.12.14 20:01
|
|
|
A6 C5 2.5TDI BAU käivitus pikenenud
Varem käivitus auto sama temperatuuriga paremini, nüüd tahab pikemat ketramist. Eelsüüteküünlad on vahetatud ja tagasivooluvoolikud ei tundu ka puruks
ja niisked olevad.
Millised on selle mootori halva käivitumise esimesed ja kõige tavalisemad põhjused? Kas on kuskil mingeid klappe või on kuskil mingi tüüpiline koht,
kust pääseb õhk kütusesüsteemi vms?
|
|
|
suzi
huviline
Registreerunud 28.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.14 06:17
|
|
|
Kas sa näed õhumulle voolikus?
See mootor tahab ka head akut. Laisk aku ketrabki kauem.
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Varem käivitus auto sama temperatuuriga paremini, nüüd tahab pikemat ketramist. Eelsüüteküünlad on vahetatud ja tagasivooluvoolikud ei tundu ka puruks
ja niisked olevad.
Millised on selle mootori halva käivitumise esimesed ja kõige tavalisemad põhjused? Kas on kuskil mingeid klappe või on kuskil mingi tüüpiline koht,
kust pääseb õhk kütusesüsteemi vms? |
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.12.14 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: suzi
Kas sa näed õhumulle voolikus?
See mootor tahab ka head akut. Laisk aku ketrabki kauem.
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Varem käivitus auto sama temperatuuriga paremini, nüüd tahab pikemat ketramist. Eelsüüteküünlad on vahetatud ja tagasivooluvoolikud ei tundu ka puruks
ja niisked olevad.
Millised on selle mootori halva käivitumise esimesed ja kõige tavalisemad põhjused? Kas on kuskil mingeid klappe või on kuskil mingi tüüpiline koht,
kust pääseb õhk kütusesüsteemi vms? | |
Õhumulle voolikus pole siiani kontrollinud. Aku on uus - 100Ah 900A, sellest ei tohiks vist väheks jääda.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 11.12.14 06:54
|
|
|
Arvutiga pritsenurk kontrollida, vajadusel reguleerida.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 11.12.14 07:03
|
|
|
Osad pakuvad ka starterit... kuidas sellega lood on ?.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.12.14 07:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Arvutiga pritsenurk kontrollida, vajadusel reguleerida. |
Mõne aja eest kontrollisin vag com-iga kõik üle, siis tundus süütenurk igatahes õige olevat. Probleem on pigem selles, et käivitumine on halvemaks
läinud just viimasel ajal. Vahel tahab natuke ketramist ja kui käivitub, käivitub kohe ühtlaselt, teinekord on jälle selline tunne, et hakkab algul
lubama ja vaikselt vedama ja peale käivitumist ei taha mõni silinder kohe järgi tulla.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.12.14 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: walkman
Osad pakuvad ka starterit... kuidas sellega lood on ?.
|
Olles olnud ka mitme BMW omanik, tean, mida tähendab, kui starter jaksab mootorit väga nobedalt ringi ajada, Audide puhul ei ole seda aga kunagi
täheldanud. Nii on ka praeguse autoga, ostsin uue ja üsna võimeka aku, kuid starter on hääle järgi ikkagi kuidagi laisavõitu. Samas selline on ta
algusest saati olnud, kuid varem oli käivitumine parem.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 26.12.14 10:12
|
|
|
Nonii, auto oli seisnud üle ühe ööpäeva, väljas oli 5 kraadi külma ja ei see masin enam käima läinud... Esimese käiamisega hakkas kohe lubama, aga
tööle ei vedanud, starteri säästmise huvides tegin pausi, teisel korral käivitades ei teinud enam mingit häält, nii ka järgmiste käivitamistega. Olin
tegelikult juba loobumas, kuid lõpuks keerasin siiski veel ühe pihusti pealt toru lahti, et näha, kas kütus mingilgi määral pihustini jõuab. Esimeste
mootori tiirudega ei tulnud sealt suurt midagi, siis kohe varsti hakkas tulema, keerasin toru kinni ja proovisin uuesti. Hakkas üsna kiirelt lubama ja
käima ta läkski.
Ühesõnaga probleem peab olema kindlasti kütuses, imeb kuskilt õhumulli sisse ja see tegelane ei taha enam pumbast väljuda, ega ei lase ka kütusel
pihustiteni jõuda. Kusjuures kütusefiltri vahetasin ära ja peale seda hakkas kütusefiltri peal oleva T-klapi ümbrusest kütust immitsema. Tegemist on
ju tagasivooluklapiga, aga kas see saab olla nii suur süüdlane? Enne filtri vahetust oli sealt ümbert täiesti kuiv, kuid käivitamisprobleem esines
ikka.
Kuskilt internetiavarustest juhtusin lugema, et kellelgi oli käivitamisega sama probleem, ei aidanud pihustite vahetus ega midagi, lõpuks tuli välja
et probleem oli kõrgsurvepumba siserõhuklapis. Käivitamise hetkel ei tekkinud pumpa piisavat rõhku ja käivitumine oli probleemne. Mis te arvate, kas
minu masinal võiks ka see probleem olla? Kui pumpa üks õhumull sattubki ja pumbasisene rõhk on suht olematu, siis tundub ju ka loogiline, et rõhu
puudumiseta takistab õhumull kütuse jõudmist plunseri ette?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.12.14 10:37
|
|
|
No tee leke korda siis. Vaata põhjall torud üle. Ei pruugi lekkejälgi olla kuid õhu tõmbab vahele. Pane pumbapoolt torud kinni ja survesta paagipoolt
väikse rõhuga ja vaata kas lekib kuskilt. Samuti pump ise vaata üle kas ilusti kuiv. Filtri peal vaheta kõik tihendid ja seibid ära.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 27.12.14 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
No tee leke korda siis. Vaata põhjall torud üle. Ei pruugi lekkejälgi olla kuid õhu tõmbab vahele. Pane pumbapoolt torud kinni ja survesta paagipoolt
väikse rõhuga ja vaata kas lekib kuskilt. Samuti pump ise vaata üle kas ilusti kuiv. Filtri peal vaheta kõik tihendid ja seibid ära.
|
Lekked teen korda niikuinii, kuid kardan, et ainult sellest ei ole abi. Selle viimase raske käivituse ajal kontrollisin ega õhku ei ole süsteemis,
käivitamise hetkel liikus pumpa tulevas läbipaistvas torus ainult puhas kütus, õhumulle ei olnud. Pigem on küsimus juba selles, et miks ei jõua kütus
pumbast pihustitesse, kui pump on kütust täis.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.01.15 11:04
|
|
|
On keegi juhuslikult kunagi sellel lingil oleva materjaliga tutvunud?
http://www.bluechipdiesel.com/vp44_diagnostics.html
Tuleb välja, et Dodge Ramil kasutatakse täpselt sama Boschi VP44 kõrgsurvepumpa. Sellel saidil on väga täpselt kirjeldatud veaotsingu etappe ja vigade
tunnuseid. Sellest tekstist võin järeldada, et minu auto puhul on viga kõrgsurvepumbas endas, jaoturpea membraan, mis eraldab erineva rõhu all olevaid
pumba sektsioone, võib lekkida. Samuti pärisin aru Diislimeistrist, ka nemad pakkusid, et tegu võib olla pumbasisese tihendite lekkega.
|
|
|