Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C5 2.5TDI BAU käivitus pikenenud (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2651)
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 10.12.14 20:01 Tsiteeri
A6 C5 2.5TDI BAU käivitus pikenenud



Varem käivitus auto sama temperatuuriga paremini, nüüd tahab pikemat ketramist. Eelsüüteküünlad on vahetatud ja tagasivooluvoolikud ei tundu ka puruks ja niisked olevad.

Millised on selle mootori halva käivitumise esimesed ja kõige tavalisemad põhjused? Kas on kuskil mingeid klappe või on kuskil mingi tüüpiline koht, kust pääseb õhk kütusesüsteemi vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
suzi
huviline



Registreerunud 28.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.14 06:17 Tsiteeri


Kas sa näed õhumulle voolikus?
See mootor tahab ka head akut. Laisk aku ketrabki kauem.


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Varem käivitus auto sama temperatuuriga paremini, nüüd tahab pikemat ketramist. Eelsüüteküünlad on vahetatud ja tagasivooluvoolikud ei tundu ka puruks ja niisked olevad.

Millised on selle mootori halva käivitumise esimesed ja kõige tavalisemad põhjused? Kas on kuskil mingeid klappe või on kuskil mingi tüüpiline koht, kust pääseb õhk kütusesüsteemi vms?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.12.14 06:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: suzi
Kas sa näed õhumulle voolikus?
See mootor tahab ka head akut. Laisk aku ketrabki kauem.


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Varem käivitus auto sama temperatuuriga paremini, nüüd tahab pikemat ketramist. Eelsüüteküünlad on vahetatud ja tagasivooluvoolikud ei tundu ka puruks ja niisked olevad.

Millised on selle mootori halva käivitumise esimesed ja kõige tavalisemad põhjused? Kas on kuskil mingeid klappe või on kuskil mingi tüüpiline koht, kust pääseb õhk kütusesüsteemi vms?


Õhumulle voolikus pole siiani kontrollinud. Aku on uus - 100Ah 900A, sellest ei tohiks vist väheks jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.12.14 06:54 Tsiteeri


Arvutiga pritsenurk kontrollida, vajadusel reguleerida.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 11.12.14 07:03 Tsiteeri


Osad pakuvad ka starterit... kuidas sellega lood on ?. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.12.14 07:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Arvutiga pritsenurk kontrollida, vajadusel reguleerida.


Mõne aja eest kontrollisin vag com-iga kõik üle, siis tundus süütenurk igatahes õige olevat. Probleem on pigem selles, et käivitumine on halvemaks läinud just viimasel ajal. Vahel tahab natuke ketramist ja kui käivitub, käivitub kohe ühtlaselt, teinekord on jälle selline tunne, et hakkab algul lubama ja vaikselt vedama ja peale käivitumist ei taha mõni silinder kohe järgi tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.12.14 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: walkman
Osad pakuvad ka starterit... kuidas sellega lood on ?. :)


Olles olnud ka mitme BMW omanik, tean, mida tähendab, kui starter jaksab mootorit väga nobedalt ringi ajada, Audide puhul ei ole seda aga kunagi täheldanud. Nii on ka praeguse autoga, ostsin uue ja üsna võimeka aku, kuid starter on hääle järgi ikkagi kuidagi laisavõitu. Samas selline on ta algusest saati olnud, kuid varem oli käivitumine parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 26.12.14 10:12 Tsiteeri


Nonii, auto oli seisnud üle ühe ööpäeva, väljas oli 5 kraadi külma ja ei see masin enam käima läinud... Esimese käiamisega hakkas kohe lubama, aga tööle ei vedanud, starteri säästmise huvides tegin pausi, teisel korral käivitades ei teinud enam mingit häält, nii ka järgmiste käivitamistega. Olin tegelikult juba loobumas, kuid lõpuks keerasin siiski veel ühe pihusti pealt toru lahti, et näha, kas kütus mingilgi määral pihustini jõuab. Esimeste mootori tiirudega ei tulnud sealt suurt midagi, siis kohe varsti hakkas tulema, keerasin toru kinni ja proovisin uuesti. Hakkas üsna kiirelt lubama ja käima ta läkski.

Ühesõnaga probleem peab olema kindlasti kütuses, imeb kuskilt õhumulli sisse ja see tegelane ei taha enam pumbast väljuda, ega ei lase ka kütusel pihustiteni jõuda. Kusjuures kütusefiltri vahetasin ära ja peale seda hakkas kütusefiltri peal oleva T-klapi ümbrusest kütust immitsema. Tegemist on ju tagasivooluklapiga, aga kas see saab olla nii suur süüdlane? Enne filtri vahetust oli sealt ümbert täiesti kuiv, kuid käivitamisprobleem esines ikka.

Kuskilt internetiavarustest juhtusin lugema, et kellelgi oli käivitamisega sama probleem, ei aidanud pihustite vahetus ega midagi, lõpuks tuli välja et probleem oli kõrgsurvepumba siserõhuklapis. Käivitamise hetkel ei tekkinud pumpa piisavat rõhku ja käivitumine oli probleemne. Mis te arvate, kas minu masinal võiks ka see probleem olla? Kui pumpa üks õhumull sattubki ja pumbasisene rõhk on suht olematu, siis tundub ju ka loogiline, et rõhu puudumiseta takistab õhumull kütuse jõudmist plunseri ette?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.12.14 10:37 Tsiteeri


No tee leke korda siis. Vaata põhjall torud üle. Ei pruugi lekkejälgi olla kuid õhu tõmbab vahele. Pane pumbapoolt torud kinni ja survesta paagipoolt väikse rõhuga ja vaata kas lekib kuskilt. Samuti pump ise vaata üle kas ilusti kuiv. Filtri peal vaheta kõik tihendid ja seibid ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 27.12.14 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
No tee leke korda siis. Vaata põhjall torud üle. Ei pruugi lekkejälgi olla kuid õhu tõmbab vahele. Pane pumbapoolt torud kinni ja survesta paagipoolt väikse rõhuga ja vaata kas lekib kuskilt. Samuti pump ise vaata üle kas ilusti kuiv. Filtri peal vaheta kõik tihendid ja seibid ära.


Lekked teen korda niikuinii, kuid kardan, et ainult sellest ei ole abi. Selle viimase raske käivituse ajal kontrollisin ega õhku ei ole süsteemis, käivitamise hetkel liikus pumpa tulevas läbipaistvas torus ainult puhas kütus, õhumulle ei olnud. Pigem on küsimus juba selles, et miks ei jõua kütus pumbast pihustitesse, kui pump on kütust täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.01.15 11:04 Tsiteeri


On keegi juhuslikult kunagi sellel lingil oleva materjaliga tutvunud?

http://www.bluechipdiesel.com/vp44_diagnostics.html

Tuleb välja, et Dodge Ramil kasutatakse täpselt sama Boschi VP44 kõrgsurvepumpa. Sellel saidil on väga täpselt kirjeldatud veaotsingu etappe ja vigade tunnuseid. Sellest tekstist võin järeldada, et minu auto puhul on viga kõrgsurvepumbas endas, jaoturpea membraan, mis eraldab erineva rõhu all olevaid pumba sektsioone, võib lekkida. Samuti pärisin aru Diislimeistrist, ka nemad pakkusid, et tegu võib olla pumbasisese tihendite lekkega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.9% - SQL: 64.1%]