Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 b2q 1.9tdi - 1983 - sossu90 (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2681)
sossu90
huviline



Registreerunud 04.05.13
Kasutaja on eemal

Auto: bmw

postitati 07.12.14 20:19 Tsiteeri
audi 80 b2q 1.9tdi - 1983 - sossu90



Tervist

Sai siis kunagi suvel hoovi veetud üks põnev masin. Tegu siis 1983 aasta audi b2 typ81 quattro. Originaalis tollel masinal olnud 2.2 100kw mootor ja siis vist ka turbomootor seal korra olnud. Minu käeall rändab sinna aga 1.9tdi mootor AHU, esialgu küll 66kw, kuid teisel kerel liikus see üpris hästi edasi. Talve peaks see ära rahuldama. Enne oli tolle mootori küljes kast mis tegi 90ga sõites 2800 pööret. Päris õudne oli sedasi. Sai külge kompletkeeritud AAJ kast, mis peaks 2300 pööret tegema 90ga, see peaks peaaegu rahuldav olema. Ega vana r5 kast väga lihtsalt just r4 mootori külge ei lähe. Tuli sinna üks puks treida, peavõll ja sidurikoda ära vahetada. Välimuselt on tumepunane, ette lähevad usa tuled. mingisugused põlled ja asjad ka. Keretöid enne suve ei jõua teha, tagaluugilt koorub värv ja iluvigu ikka omajagu. Ise ei ole veel kordagi elektrit masinale järele pannud, ei tea kas mõni elektriasi üldse toimibki.

Lisad masinal
* istmesoojendus - armatuuris üks lüliti, ei tea kas mõlemid istmed selleall või ainult juhioma.
* elektrikatuseluuk
* elektripeeglid
* must lagi
* nahksisu, ka uksepolstrid on nahaga kaetud.
* kesklukk
* roolivõim

Esmased tööd veel teha
* sillatala vahetada
* mootor peale panna
* juhtmed ühendada, et ka mõni näidik töötaks armatuuris
* asja veidi ametlikustada


https://dl.dropbox.com/s/vo7m6jziltttod3/10711136_4958527537468_8192109975778806942_n.jpg
https://dl.dropbox.com/s/dlaslwuigzuz9q1/10448750_10203062355309666_1327494708040970700_n.jpg
https://dl.dropbox.com/s/5jtfkj6tovloqhx/1601534_10203062355589673_6999047896373205614_n.jpg
https://dl.dropbox.com/s/6fv1jm937706rts/2014-12-06%2016.54.45.jpg
Siin siis probleemne võll mis r5 mootori kastil on oma paar cm pikem kui r4 kastil. Ometi kastitüüp mõlemil 016
https://dl.dropbox.com/s/g9ocykny5gr0v1g/2014-12-03%2019.32.21.jpg
Mõned kuluosad mootorile ja kerele


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 07.12.14 22:10 Tsiteeri


Tegemist siiski Typ 85. Kas seda kasti erinevaid hoorattaid sidurikorve ja ketaid kasutades istuma ei saa. Mul bensukal kolme erineva asja tükid siduris


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sossu90
huviline



Registreerunud 04.05.13
Kasutaja on eemal

Auto: bmw

postitati 07.12.14 22:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tegemist siiski Typ 85. Kas seda kasti erinevaid hoorattaid sidurikorve ja ketaid kasutades istuma ei saa. Mul bensukal kolme erineva asja tükid siduris

Ma siis millestki väga valesti aru saanud. Kirjandusest igalpool näinud, et alates faceliftist on typ85 ja enne oli typ81. Põhilised erinevused esipõlles,tagatuledes sisustus ja mõned muud asjad veel. Kui asi sedasi ei ole, siis kuidas tegelikult on?

Käigukasti probleem oli selles, et peavõll toetub mitte hoorattale vaid vända taga olevale augule. Võibolla oleks kuidagi hooratast ja sidurit klappides ja ots maha lõigata ka saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 07.12.14 22:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tegemist siiski Typ 85. Kas seda kasti erinevaid hoorattaid sidurikorve ja ketaid kasutades istuma ei saa. Mul bensukal kolme erineva asja tükid siduris


Tegelt kõik quattrod jah typ85 vist. Ma muidugi ise eelistan ka vahet teha kerekujul, et see auto typ81 ja siis selle facelift typ85.

Igatahes lahe masin, kuidas põhjaalt ka lood?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 08.12.14 00:15 Tsiteeri


Ütle kus sul "quattro" kirjad peale tagaklaasi veel esindatud on, kas tagumistel kolmnurk akentel ja armatuuris või on ka mujal? Kas tagumine stange aluline põll on terve või on see kõver/on seal märke kunagisest avariist näiteks?

Tsitaat:
Algselt postitas: sossu90
Ma siis millestki väga valesti aru saanud. Kirjandusest igalpool näinud, et alates faceliftist on typ85 ja enne oli typ81. Põhilised erinevused esipõlles,tagatuledes sisustus ja mõned muud asjad veel. Kui asi sedasi ei ole, siis kuidas tegelikult on?
See on juba pikem eepos mida lahti seletada, väga eba-saksalikult on kogu see typ81 ja typ85 süsteem lahendatud. Faceliftimine pole olnud neile takistuseks.

Lühidalt umbes nii:
Kõik Coupe isendid, pre-facelift ja facelift on typ85
Kõik esiveolised 80 ja 90 isendid, pre-facelift ja facelift on typ81
2d 80 peaks olema typ81, nelikveduliste osas ei ole väga kindel, valim on piinlikult väike.
Sedaan quattro 80 ja 90 on enamuses typ85, olenemata sellest kas on pre-facelift või facelift.
Sedaan quattrod mis on tehtud "lahja" mootoriga on typ81, näiteks 2.0 mootoriga pre-facelift 80q ja facelift 80q. 90q on enamasti typ85 kuid ka siingi leidub erandeid.
Praktiline näide: mul on olemas kaks pre-facelift B2 isendit, 80q ja esveduline Coupe - mõlemad typ85. Ühel klubilisel on kaks 90-t: mono ja quattro (kuigi ka see pole päris 90 vaid pigem midagi pre-facelifti ja facelifti hübriidi), mõlemad on typ81. Häda on selles, et quattrod on erineva mootoriga, mul 2.1R5, klubilisel 2.0R5, mis sellisel puhul tähendab typ85 ja typ81 erinevust.
Ma olen endale enamvähem suutnud selgeks teha kuidas selles jamas orienteeruda kuid siiski pole ma lõplikult kindel kas mu järeldused on 100% õiged :). Ma olen proovinud selles postituses aja jooksul vähe paremini asja selgitada, ilmselt oleks targem selles teemas diskuteerimist jätkata kui küsitavusi on.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sossu90
huviline



Registreerunud 04.05.13
Kasutaja on eemal

Auto: bmw

postitati 08.12.14 09:24 Tsiteeri


Seega hall mul on typ81 ja punane typ85. Päris keeruline. Seega nendest typidest ei ole midagi kasu varuosade otsimisel. Vaatasin vin koodid masinatel üle, kõik klapib su jutuga.

Hallil on quattro kiri nii tagaaknal kui ühel kolmnurgal taga(teine äkki vahetatud) ja sees ei ole kusagil seda kirja. Punasel aga armatuuris keskel kiri "audi 80 quattro", kuid tagaakendel kusagil pole kirja. Ees ninas on kõvasti keevitusjälgi näha, ehk mõne avarii üle elanud, mille tulemusena on aknaid ka taga vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 09.12.14 22:11 Tsiteeri


Kõrvalistuja poolt kapoti all vaadates kus on vee äravoolu avad seal on pirka ja seal kirjas. Mul 83 a 2,0 R5 ja TYP85


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 09.12.14 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sossu90
Enne oli tolle mootori küljes kast mis tegi 90ga sõites 2800 pööret. Päris õudne oli sedasi.

Krt mul on Coupe Quattro'l täpselt sama jama nah :(


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 09.12.14 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kõrvalistuja poolt kapoti all vaadates kus on vee äravoolu avad seal on pirka ja seal kirjas. Mul 83 a 2,0 R5 ja TYP85
Täiesti õige, 83 mudeliaastal tehti sellise kombinatsiooniga 2.0 Typ85 80 quattrot, Itaalia turule ilmselt sealse maksutamise pärast. Eristatav peaks olema ta typ81 pre-facelift quattrost pikkade tulede, stanges olevate suundade ja spoileri, musta lae ja muu varustuse järgi mida kange mootoriga isenditele pakuti.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 10.12.14 13:12 Tsiteeri


Must lagi oli küll kui minule jõudis. ees olid Mikistani tuled ja suunad stangedes


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sossu90
huviline



Registreerunud 04.05.13
Kasutaja on eemal

Auto: bmw

postitati 20.12.14 18:28 Tsiteeri


Vahepeal mõningased arengud toimunud. Nimelt masin enamvahem koos. Tegin pisikese tiiru isegi. Hübriidkastis isegi kõik käigud toimetavad ja enam ei kannatanutki 30km/h kiirusel viiendat panna. Mõningased toimetused veel ja siis võiks pabereid korda hakata ajama.

Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kõrvalistuja poolt kapoti all vaadates kus on vee äravoolu avad seal on pirka ja seal kirjas. Mul 83 a 2,0 R5 ja TYP85


Selline huvitav nähtus esines mu hallil masinal, et vinkoodi järgi on typ81, kuid sildil oli kirjas typ85. Too masin siis originaalis oli aastast 85 ja 1.8 mootoriga. Punane igatpidi jah typ85.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 20.12.14 19:09 Tsiteeri


Kuradi õige kohapeal on kolmandal pildil õlle pudel:D


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sossu90
huviline



Registreerunud 04.05.13
Kasutaja on eemal

Auto: bmw

postitati 31.12.14 13:21 Tsiteeri


See pudel seal lihtsalt, et lips väga lihtsasti lahti ei tuleks, oli juhuslikult käepärast.
Ilusad lumised ilmad olid, kuid mu masin seisis lihtsalt paigal. Teha veel palju, käsipidur remontida, summuti keevitada, kõik pidurid ilusasti üle käia. Kärsatasin starteril tõmberelee ka ära, nüüd vaj aseegi veel vahetada. Mootorile arvatavasti uusi eelsüüteküünlaid ka vaja. Radika suutsin ka ära lõhkuda. Proovin R5 radika külge pookida, siis saab mootori ette kõvasti ruumi juurde. Roolivõimu pumba peaks ka sobiva vastu ära vahetama. R5 pump minumeelest ei istu hästi R4 mootori külge. Ehk saab jaanuari keskpaigas seda masinat juba normaalsemalt kasutama hakata. Saab tagaveolisi kiusama linnapeale minna. Seniks aga head aastavahetust kõigile.
Pisike pilt ka.
https://dl.dropboxusercontent.com/s/oqa9akev7pc2669/2014-12-31%2013.58.00_tagantvaade.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]