Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Suits (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1932)
pri:t
huviline



Registreerunud 20.01.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: normull

postitati 09.05.03 20:00 Tsiteeri
Suits



ullu pahvaka suitsu (õli) viskab summist välja, kui mootoriga pidurdada. Näiteks 4 käiguga kui gaas maha ja lasta mootrit vedada ja peale seda gaasi anda viskab tee tagant suitsuseks. Vahetatud rõngad, tehtud klapid, klapipuksid vahetatud, klapisääretihendid vahetatud, saaled ka. Mis oleks järgmine asi enne auto viimist romulasse, et suitsust jagu saada. 84 a 2,2 Avant .

priit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 09.05.03 21:30 Tsiteeri


liiga rikas segu vist. vaata pritse yle ja kontrolli kyynlaid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 10.05.03 07:51 Tsiteeri


Rikka kütte suits must, õli puhul aga sinine peaks olema. Õli võtab muidu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pri:t
huviline



Registreerunud 20.01.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: normull

postitati 10.05.03 22:45 Tsiteeri


Suits on sinine ja õli võtab ka. ju ta selle sealt välja purskabki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 11.05.03 07:01 Tsiteeri


Ole hea ja räägi kes rem. tegi ja mis tükid sisse pani.Endal lugu järgmine : 2,1 WC mootor,tegin remondi.Kuna hülsid kolvid olid head,siis otsustasin ainult vahetada ainult rõngad,vänt oli norm, uued saaled(nii raam kui keps)ja kõik tihendid.Esimesed 3tuh möödusid valutult kuid siis probleemid.5tuh peal hakkas tossama,võtsin õhufiltri maha,surprise-jummala õline,mootoris selline tuul et....Ega siis enam ei hellitand,närv must ,sai raibe valu.Peale 10tuh ei käivitunud hästi just soojalt,14tuh tõmbasin laiali.Saaled ok,kuid rõngad... erandlikult kõik ülemised puruks,keskmised ja õlir. korralikult kulunud.Jama seisnes selles et ostsin odavad rõngad, ca 300 4ne kmpl.Sina vaata kuidas on lood mootori tuulega,kui see on ok siis ilmselt sääretih. vahetus nihu läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pri:t
huviline



Registreerunud 20.01.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: normull

postitati 11.05.03 20:20 Tsiteeri
kuidas kontrollida "mootori tuult"?



Ei tea sellest midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 12.05.03 19:13 Tsiteeri


Ühenda lahti klapikambrikaanel olev karteri tuulutusvoolik ja käivita mootor. Kui hoiad kaanel sõrme ees siis korras rõngastega mootoris ei tohiks peaaegu üldse survet tekkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 12.05.03 22:00 Tsiteeri


Ega sul seal palju varjante pole, üks võimalus on selline, et klapisääretihendid pealt maha tulnud, teine varjant et rõngastega midagi juhtunud. Kui rõngaid vahetasid kas siis sai läbi puuritud ja uue kolbe või läksid ainult uued rõngad? Kui läbipuurimata siis võimalus selline, et lõi ülemised rõngad vastu hülsi kulumisrandi serva sodiks. Soovitan esialgu mootori töösurved ära mõõta siis peaks enam vähem aru saama kus kamm on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.05.03 17:55 Tsiteeri


mis seisus klapipuksid on??? Sellises eas autol võivad need päris kulunud olla - hea kui klapid päris risti veel ei käi :D (tegelt on tehasenorm ka päris lobe - mingi kuni milline loks võis külmalt olla väljalaskeklapil).
Kui puksid on lobedad, ei taha ka klapisääretihendid kuigi kaua kesta. Odav kraam selle koha peale ka ei kõlba - üsna kiirelt tuleb töö uuesti ette võtta.
Isiklik kogemus, ei muud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]