Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 21.03.05 18:32
|
|
|
Amorditest
Lugu siuke,et tahaks osta ühed kasutatud Koni regul. amordid mis hetkel veel auto all, nii käisingi Pirni tänaval neid testimas ...3olid üle70% ja
esimene vasak 48 %... seadistuses oli kõige pehmema peal. Kas on mõtet need tavaliste amortidega ära vahetada, mis hetkel nagu läbi veel tglt
pole.muret teebki just see 48 mõtlema pani just see, et nad on ju hetkel
pehmemad ka, aga ma keeraks veel jäigemaks, muudab see midagi ? annavad need ülevaatus stendid korralikku infot? Et kas on mõtet vahetada?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.03.05 18:52
|
|
|
See 48% tähendab seda et see ei ole enam amort,vaid abinõu et auto veel liiguks.Tüma seega.Ühesõnaga mõte on siis kui ostad vähemalt 1 uue (normaalne
oleks siiski paar vahetada).
|
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 23.03.05 07:43
|
|
|
järgmisena soovib keegi ka kasutatud piduriklotse osta? sry 4 OT kuid kuluvate osade vahetamine juba kulunud osade vastu on kangesti lühinägelik ja
kahjuks (minu) tervisele ohtlik (kui sa juhtumisi tänu kulunud detailile minu selja taga pidama ei saa)
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.03.05 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.P.
järgmisena soovib keegi ka kasutatud piduriklotse osta? sry 4 OT kuid kuluvate osade vahetamine juba kulunud osade vastu on kangesti lühinägelik ja
kahjuks (minu) tervisele ohtlik (kui sa juhtumisi tänu kulunud detailile minu selja taga pidama ei saa) |
Kodaniku käest kes amorte ja piduriklotse võrdleb küsiks ühtlasi milline on auto juures see mittekuluv osa?
Mina küll ei näe probleemi pruugitud varuosade kasutamises, kuid loomulikult ei ole mõtet paigaldada elu ära elanud junne. Kindlasti on nii mõnigi
vähepruugitud originaaldetail (kasvõi näiteks toodud piduriklots siis) oluliselt parem odavast uuest. Loomulikult ei räägi ma siinkohal 48% amordist.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 23.03.05 19:52
|
|
|
soovisingi teada kas muutub midagi, kui keerata jäikust juurde, aga vastus käes. Tänud
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 23.03.05 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vidiit
Lugu siuke,et tahaks osta ühed kasutatud Koni regul. amordid mis hetkel veel auto all, nii käisingi Pirni tänaval neid testimas ...3olid üle70% ja
esimene vasak 48 %... seadistuses oli kõige pehmema peal. Kas on mõtet need tavaliste amortidega ära vahetada, mis hetkel nagu läbi veel tglt
pole.muret teebki just see 48 mõtlema pani just see, et nad on ju hetkel
pehmemad ka, aga ma keeraks veel jäigemaks, muudab see midagi ? annavad need ülevaatus stendid korralikku infot? Et kas on mõtet vahetada?
|
millises stendis sa käisid? kas sellises kus sõidad peale ja siis hakkab see aparaat su ratast väristama???
need aparaadid viskavad suht villast ja nende näitusid pole üldiseslt mõtet uskuda (on muidugi erandeid) sest see 48% ei näita ju sulle et amort 48%
töötab vaid näitab seda et ratta teel püsivus on 48% see võib oleneda isegi kummirõhust ja kulunud puksidest
sai siin ka kunagi käidud sellel stendil ja oh imet 6 Kuu vanused amordid tagasillal stendi järgi 35% mis siis ikka sai need amordid sinna samma poodi
tagsi viidud et lähevad garantiisse et mis pull on aga loomulikult need uued amordid mis seniks alla tuli panna need tuli ju välja osta ja siis peale
mõningast "testimist" nende laboris tulid nad sealt tagasi ja öeldi et jummala korras et miks te arvasite et nad läbi on???? ja kui ütlesin neile et
test näitas nii siis tulikerge muie näole ja öeldi et seda stendi ei tasu päris tõepähe võtta normaalne eksole ja siis oli mul 4
täiesti korras tagumist amorti 2tk neist võis siis hoiule jätta sest ega neid ju enam keegi tagasi võta
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 23.03.05 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.P.
järgmisena soovib keegi ka kasutatud piduriklotse osta? sry 4 OT kuid kuluvate osade vahetamine juba kulunud osade vastu on kangesti lühinägelik ja
kahjuks (minu) tervisele ohtlik (kui sa juhtumisi tänu kulunud detailile minu selja taga pidama ei saa) |
ma arvan et ega keegi ei ostaks ka päris plekini kulunud piduriklotsi ja paneks need enda autole alla siis, et oh nüüd mul uued klotsid all nüüd süda
rahul
ja mina ei leia ka mõtet miks ma peaksin jooksma poodi ja uued ostma kui ma saan kasutatud aga korralikud
ja toome siis ühe näite uute poest ostetud piduri klotside kohta: piduri klotsid olid autol all olnud ca 6 kuud või nii (aastane läbisõit ca 30000) ja
oh imet ühel ilusal päeval viskas see poest ostetud suht uus klots katte maha
nii et ma ei leia vahet kas osta poest seda sitta mis müüakse või siis kellegi käest aga odavamalt ja kohati on ikka võimalik saada ka originaal osi
mis teadaolevalt kestavad kauem, kui meil tänapäeval müüdavad jupid
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 23.03.05 20:51
|
|
|
kusjuures mida laiem rehv,seda hullemalt see tester valetab
|
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 24.03.05 08:16
|
|
|
Ma kahjuks hindan, ju vanadusest tulenevalt , oma tervist natuke
kallimalt kui hinnavõitu mis saavutatakse kulunud osa paigaldamisest seetõttu ei kipu ka mõistma miks tahavad inimesed lisada autole oma aja ära
elanud detaile.
Talvel ilma naelteta ja 2 mm mustriga kumme ei soovinud keegi alla panna?????? Kah odavad....ja ikkagi kummid....
Üldjuhul on auto juures 2 asja mis peavad korras olema et auto saaks AUTOKS nimetada, need on siis rool ja pidurid. Mootor ehk edasiliikumine on
valikuline kuid seismajäämine ja kõrvalekeeramine (ehk siis nii pidurid, amordid jms) peavad olema korras ja 100% korras mitte mingi traadiga kinni
tõmmatud variandina korras (või kasutatud osana korras).
T.
EDIT : sry 4 OT
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 24.03.05 16:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.P.
Ma kahjuks hindan, ju vanadusest tulenevalt , oma tervist natuke
kallimalt kui hinnavõitu mis saavutatakse kulunud osa paigaldamisest seetõttu ei kipu ka mõistma miks tahavad inimesed lisada autole oma aja ära
elanud detaile.
Talvel ilma naelteta ja 2 mm mustriga kumme ei soovinud keegi alla panna?????? Kah odavad....ja ikkagi kummid....
Üldjuhul on auto juures 2 asja mis peavad korras olema et auto saaks AUTOKS nimetada, need on siis rool ja pidurid. Mootor ehk edasiliikumine on
valikuline kuid seismajäämine ja kõrvalekeeramine (ehk siis nii pidurid, amordid jms) peavad olema korras ja 100% korras mitte mingi traadiga kinni
tõmmatud variandina korras (või kasutatud osana korras).
T.
EDIT : sry 4 OT |
sa ei saanud mu pointile ikka päris pihta
ütlen seda et alati ei ole see uus asi ka just hea et tehakse ju igasugust sitta tänapäeval
iial ei tea mida osta ja keda usaldada
|
|
|
Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 27.03.05 21:40
|
|
|
Nüüd mujalt samuti kuulnud, et need stendid võivad sooja ajada. Samas tuli ilmsiks, et kõnealused amordid on vist ligemat 5 aastat vanad, nii et mõte
vast puudub ikkagi. samas katsealuse autoga sõitnud ja püsivus on märgatavalt parem ja ka see murelikuma amordiga esinurk ei käitunud imelikult.
Kuid kas üldse 2.2 mootoriga masina amordid käituvad normaalselt ja sobivad 1.8 mootoriga autole?
Kuidas mõjub auto juhitavusele, kui taga on jäigemad amordid madaldusega kuid ees ainult madaldusvedru? loomulikult on siis ees pehme ja taga
jäik, aga juhitavusega on siis kuidas?
Kasutatud juppide ostust aga arvan nii, et kui asi on korralik, ja maksab vähem kui poes, siis miks maksta rohkem. Siinjuures ei mõtle ma mingeid
rehve millel mustrit 2mm, sest see on alla normi.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 30.03.05 12:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Driver
Tsitaat: | Algselt postitas: Vidiit
Lugu siuke,et tahaks osta ühed kasutatud Koni regul. amordid mis hetkel veel auto all, nii käisingi Pirni tänaval neid testimas ...3olid üle70% ja
esimene vasak 48 %... seadistuses oli kõige pehmema peal. Kas on mõtet need tavaliste amortidega ära vahetada, mis hetkel nagu läbi veel tglt
pole.muret teebki just see 48 mõtlema pani just see, et nad on ju hetkel
pehmemad ka, aga ma keeraks veel jäigemaks, muudab see midagi ? annavad need ülevaatus stendid korralikku infot? Et kas on mõtet vahetada?
|
millises stendis sa käisid? kas sellises kus sõidad peale ja siis hakkab see aparaat su ratast väristama???
need aparaadid viskavad suht villast ja nende näitusid pole üldiseslt mõtet uskuda (on muidugi erandeid) sest see 48% ei näita ju sulle et amort 48%
töötab vaid näitab seda et ratta teel püsivus on 48% see võib oleneda isegi kummirõhust ja kulunud puksidest
sai siin ka kunagi käidud sellel stendil ja oh imet 6 Kuu vanused amordid tagasillal stendi järgi 35% mis siis ikka sai need amordid sinna samma poodi
tagsi viidud et lähevad garantiisse et mis pull on aga loomulikult need uued amordid mis seniks alla tuli panna need tuli ju välja osta ja siis peale
mõningast "testimist" nende laboris tulid nad sealt tagasi ja öeldi et jummala korras et miks te arvasite et nad läbi on???? ja kui ütlesin neile et
test näitas nii siis tulikerge muie näole ja öeldi et seda stendi ei tasu päris tõepähe võtta normaalne eksole ja siis oli mul 4
täiesti korras tagumist amorti 2tk neist võis siis hoiule jätta sest ega neid ju enam keegi tagasi võta |
Mul on vastupidine näide:
Esiamordi sõitsin Eestimaa kaunimal ja korralikumal Männiku teel puruks, läksin testi, et mis siis teised näitavad ja kõik (isegi katkine amort)
läbisid testi edukalt.
Katkise protsent oli 70 ja teistel 80 ümber.
Selle peale öeldi, et ega see test ei näita veel midagi ja vahetage ikka mõlemad esimesed välja kui üks ikka kolksub.
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.05 12:48
|
|
|
Aga kas keegi teab, kus siis neid amorte "õigesti" saab kontrollida?
Oleks hädasti vaja lasta ära testida...
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 30.03.05 13:52
|
|
|
Kle kas pirni tänaval üldse on amortisaatori stend?
Ilmselt ei ole.
Kui pole amortisaatori stendi siis pole mõtet enda pead vaevata.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
postitati 31.03.05 09:22
|
|
|
Pirnis on. seal käisingi masinat "väristamas".
Plaadid mis siis rattaid järjestikku väristavad. kui see on see mida sa mõtled, on vastus endine.
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 31.03.05 10:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vidiit
Pirnis on. seal käisingi masinat "väristamas".
Plaadid mis siis rattaid järjestikku väristavad. kui see on see mida sa mõtled, on vastus endine. |
Niisiis see tester on silla lõtku tester.
Amordi tester pole kohustuslik ülevaatus punktides. - see on nii kallis ja seda niisama ikka ei osteta!
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|