Diplomat
huviline
Registreerunud 31.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro, 132kw 2.5l
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.11.14 16:29
|
|
|
See peaks olema jah see video, mis on vastuseks bmw poolt esitatud videole, et quattro ei kõlba kuhugile. Asi oli nimelt vist selles, et bmw videos
oli elektroonika väljas, selles aga oli sisselülitatud.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.11.14 13:29
|
|
|
Seoses viimase videoga.
Arvan, et tavaseade/kõrgusega esiveoline/tagaveoline suudaks samuti seal ikka mõned meetrid liikuda, kui rattad liikvel hoida ja eks lumi oma
olemuselt loob samuti teatud tingimused liikumiseks. Antud löigus oli siiski suhteliselt õhuline ja kerge lumi, mida enda ees lükata ja rada
joonistada. Linnamaastur oma kõrgema kliirensiga ja turvist omava rehviga, läheks ka pooleveoliselt sealt edukalt minema, sest noh, rehvi vöiks ka liikumiseks olla .
Lihtsalt oletus, ei mingit veoskeemi pooldamist, ainult videolöigu põhjal tekkinud arvamus
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 25.11.14 13:54
|
|
|
Annaks jumal lund saaks mõned testid teha. Mul head rehvid all ja tahaks näha kas jään kuskile kinni või mitte. Tegelikult ei olnud ma ka FWD A6-ga
kordagi kinni 3a. jooksul. Muidugi ei roninud ka igale poole
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 25.11.14 14:36
|
|
|
Tead see C6 ei ole ikka suurem asi ronimise pill ka. Ise olen lihtsalt maa sisse vajunud kohtades, kus vanema audiga pole probleeme olnud. Ükskord
jäin ka kinni ühes lohus ja siis sikutades tõmmati esistange puruks, sest lihtsalt jäi mingi nuki taha kinni. Ma ei räägi muidugi pehmest ja värskest
lumest. Sealt ronivad esiveolised B4-jad ka läbi.
Sõiduoskust ei saa ka süüdistada, sest minu esimene auto oli kohe quattro sigar ja peale seda igal talvel quattroga ringi mürgeldanud. Nii umbes 9
talve juba
Videot kommenteerides, siis see BMW tehtud oli nagu natukene nõme jah. Pole sellel audil häda midagi, kõik sõltub sellest, kuidas esitleda.
|
|
|
|
joost
huviline
Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.14 16:58
|
|
|
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro,
siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?
Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.11.14 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro,
siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?
Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL? |
Äkki sobib analoogiks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.11.14 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro,
siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?
Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL? |
Äkki sobib analoogiks. |
Kas mulle ainult tundus või mängiti vähemalt legacy puhul seal ka piduritega? See vist annab veojõudu jaotades mõnel juhul vedu juurde pidavale
rattale vms.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.11.14 19:01
|
|
|
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 25.11.14 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima. |
Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.11.14 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima. |
Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.
|
Ilmselt on Sinul õigus, Insignia omab sama, mis Saab, ehk haldex. Aga tühja sest, ikka paremad, kui CR-V, millel testide kohaselt ikka probleemid,
enamjaolt käulab edasi esiveoliselt. See oli mingite moodsate linnamaasturite testis ilusti välja toodud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.15 05:54
|
|
|
Mõistlik on jah auto lõhkuma lasta ja siis kohe välja suretada, turbol elu nagu lill.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 13.06.15 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima. |
Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.
|
Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt.
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 13.06.15 22:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima. |
Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.
|
Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt. |
Minul kogemus Outbackiga 2000 ja 2006 , esimene 2.5 manuaal --suht sama nagu audi v6 c4, ehk jõuga külge ei saa sest jõudu pole, inertsiga saad. 2006
aasta oma 3.0 atm 180kw---väändemoment tohtult kõrgel ja viiiekäigune aut. kast killib alumist otsa veelgi--lõbutseda veelgi viletsam kui Audiga,
peaaegu ei saagi.
|
|
|
Jareko
huviline
Registreerunud 16.07.14
Kasutaja on eemal
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 22.01.16 17:16
|
|
|
Talverõngad
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 30.01.17 17:11
|
|
|
Selline tore lugu poest ostetavast kaubaautost mis vahetab viimasele k2igule ales 300 pealt.
https://youtu.be/w6lRtltdgGs
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 06.02.17 14:48
|
|
|
VHF kvaliteediga ajalugu
https://www.youtube.com/watch?v=p10m0Jdk8tc
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 13.12.17 15:12
|
|
|
uus versioon RS4
https://www.youtube.com/watch?v=_pOTxoXR7-I
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|