Deprecated: Implicit conversion from float 131059.00000000001 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - 1.9 TDI 2003 A4 käivitusprobleemid.
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 TDI 2003 A4 käivitusprobleemid. (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3247)
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.14 09:19 Tsiteeri
1.9 TDI 2003 A4 käivitusprobleemid.



Tegemist on 2003. aasta A4'ga, 1.9 TDI 96 kW. Nüüd külmemate ilmadega on hakanud nali pihta. Peale mootoririhma vahetust ja õli vahetust läksid ilmad külmemaks ja nüüd ei lähe hommikuti käima külmalt. Alguses tegi nii, et läks käima ilusti, hakkas puterdama ja suri välja ja siis läks kedrates käima. Sai vahetatud tagasilaskeklapp, kontrollitud kütuse vool filtrist tandempumpa( tuli ilusti, ilma õhuta ja seistes ka ei tulnud õhku vahele) ja vahetatud kütusefilter, samuti vahetati eelsüüteküünlad, millest kaks oli läbi. Aga jama ei lõppenud ikkagi. Käima tõmmates läheb ilusti ja kui natuke töötab ja soojaks läheb võib jätta seisma palju tahad aga kui külm on mootor siis ei lähe jälle. Tagant ei tule valget, sinist ega musta, töötab normaalselt sujuvalt, kütust võtab 5,7 maanteel sajale, samuti sai paika pandud mootoririhma sünkroonsus. Eelsüüteküünlad lähevad samuti armatuuris korraks põlema ja kustuvad ära, relee ka klõpsab sisse-välja.

Oskab keegi öelda milles asi võib olla või on kellelgi sama probleemi olnud ? Tasuks mõõta ka mootori kompressiooni vist, kui mootor hõre, võiks ka sama asja teha ?

PS. Lisaks ka, et ka diagnostika ei näidanud midagi ja pihustid kontrolliti ka sooja mootoriga ära ( väärtused jäid kõik alla 1) ja tõmmates piisab 1,5-2 meetrist ja käivitub ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 23.11.14 09:41 Tsiteeri


Mis näit on temperatuuri anduril? Või kui vaadata pole võimalik, proovi käivitada anduri pistik lahti.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.14 09:44 Tsiteeri


Proovisin seda ka , võtsin pistiku küljest, hakkas ventilaator koheselt tööle, kui süüdet keerata. Eelsüüteküünalde tuli põles kauem, kuid käima ikka läks ainult tõmmates ja seisma koheselt jättes jälle ei läinud. Kui sa mõtled seda näitu mis armatuuris on temp. anduril siis see näitas nagu ikka soojaks minnes tõusutrendis ja 90 kraadi maksimaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.14 09:48 Tsiteeri


Samuti mõõtsin hommikul nüüd enne käivitamist eelsüüteküünalde pealt voolu, oli kuskil 10-11 volti aga eile õhtul mõõtes ei näidanud midagi, võib-olla pimedas sai halvasti mõõdetud ka, ei oska nüüd öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.14 08:04 Tsiteeri


Täna hommikul tegi omamoodi nalja. Läks käima, mootor ei töötanud õigesti, oli tunda et raputab liiga palju. Mootor tuksus natuke kohapeal, minuti või kaks ning siis liikuma hakates suri välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.15 16:14 Tsiteeri


Oskab keegi aidata? Nina allapoole käivitub, nina ülessepoole ei käivitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.02.15 19:29 Tsiteeri


Pihustite tihendid äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.15 08:25 Tsiteeri


Pihustitihendid lasin ära vahetada Võrus Roopa autos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.03.15 08:43 Tsiteeri


Ikka õhk on vahel. Tandempumpa või tihedit oled vahetanud. Plokikaane ja pumba vahel on tihend mida saab vahetada. Pump võib lekkida ka välimise kaane vahelt toda tihendit uut ei saa kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.15 08:48 Tsiteeri


Ei ole. Tundub et ongi viimane asi siis. Läheb siis ikka tandempumba vahetuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.03.15 10:41 Tsiteeri


Kui pihustite pesad on väga kulunud, siis ei pruugi ka uutest tihenditest kasu olla, hiljuti sai vahetatud ühel C6 A6-l plokikaas samal põhjusel. Ei oska öelda selle Roopa Auto kohta, aga mõnes teises suuremas Võru töökojas käib selle töö korrektne tegemine meestel üle jõu, kuu aja pärast jälle ei käivitu.
Tandempumba küljes peaks olema koht kuhu saab manomeetri ühendada, see võiks mingit infot anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.15 12:59 Tsiteeri


Nii suht oligi, lasin detsembri lõpus teha seal ja nüüd üha hullemaks läinud asi. Mõtlesin ka, et ehk kokkusattumus, et nüüd mingi muu viga aga võib ju ikka juhtuda. Oskab ehk keegi soovitada kelle poole siis pöörduda? Tartusse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 05.03.15 16:21 Tsiteeri


Tegin hiljuti ühe plokikaane tihendi vahetuse samal mootoril, pihustitele/pesadele erilist tähelepanu ei pööranud, sest nendes ju viga ei olnud. Panin lihtsalt pihustid uute tihenditega peale tagasi ja tulemus oli umbes sama, hommikul või külmalt enam ei käivitunud normaalselt. Täna tegin oma töö natuke "hoolsamalt" üle koos uute tihenditega ja tundub, et sai korda, eks homme hommikult selgub kindlalt.

Arvan, et sinu auto probleem on ka ikkagi nendes tihendites. Kui pole abi saanud veel, siis võin proovida. Loomulikult tingimusel, et pole midagi täielikult ära rikutud seal eelnevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.15 18:58 Tsiteeri


Hiljuti sõites sain 1,5 km sõita, siis hakkas mootor raputama ja suri välja (kas pihustitihendid teeksid nii?), seisis terve öö ja läks hommikul käima. Tandempumbas oli tühikäigul rõhk natuke üle 3,5. Oskab keegi öelda, kui palju peaks etteandepump andma rõhku?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.03.15 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KP148
Hiljuti sõites sain 1,5 km sõita, siis hakkas mootor raputama ja suri välja (kas pihustitihendid teeksid nii?), seisis terve öö ja läks hommikul käima. Tandempumbas oli tühikäigul rõhk natuke üle 3,5. Oskab keegi öelda, kui palju peaks etteandepump andma rõhku?

Pumba rõhk pidi Äkki 4000 pöörde peal 7,5 bari olema. Sul paagist küte tuleb ilusti peale? Sarnast jama tegi mul hiljuti katkine EGR klapp. To oli küll natuke uuem 103 kw. Klapp oli pulga otsast lahti tulnud. Sel mootoril võid EGR julgelt pimedaks teha see ei pruugi veakoodigi kaasa tuua.

– Start engine and run in idle.
– Note the pressure shown on the pressure gauge. Specified value: at least 3.5 bar (0.35 MPa).
– Engine speed must increase to 4000 rpm.
– Note the pressure shown on the pressure gauge. Specified value: at least 7.5 bar (0.75 MPa).
If the nominal value of min. 7.5 bar (0.75 MPa) is not reached:
– Close return-flow line between tandem pump and fuel filter with hose clamp -MP7-602 (3094)-.
– Start engine and engine speed must increase to 4000 rpm.
– Note the pressure shown on the pressure gauge. Specified value: min. 0.75 MPa (7.5 bar).
If the specified value is reached:
Pressure loss at the unit injectors.
– Replace O-rings for unit injectors.
If the specified value is still not reached:
– Replace tandem pump → Chapter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.15 18:57 Tsiteeri


Tandempump andis välja selle rõhu. Kui palju etteandepump peab andma? Kuskilt lugesin googeldades, et 6-8 PSI'd, ehk siis 0,6-0,8 bar'i. Kas on see õige või see vähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.03.15 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KP148
Tandempump andis välja selle rõhu. Kui palju etteandepump peab andma? Kuskilt lugesin googeldades, et 6-8 PSI'd, ehk siis 0,6-0,8 bar'i. Kas on see õige või see vähe?

Kui kütust tuleb on ok. Töötavad need mootorid ka ilma selle paagipumbata sinnamaani kuni filtrit vahetama hakatakse või õhk vahele satub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.15 08:35 Tsiteeri


Ja küsimus jääb kust see õhk siis tuleb? Või miks ta hakkab madalatel pööretel tõmblema. Kui seisma jäi ja pealevoolutoru lahti võtsin, mis läheb tandempumpa, oli see täiesti tühi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.03.15 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KP148
Ja küsimus jääb kust see õhk siis tuleb? Või miks ta hakkab madalatel pööretel tõmblema. Kui seisma jäi ja pealevoolutoru lahti võtsin, mis läheb tandempumpa, oli see täiesti tühi.

Paagi sõel umbes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.03.15 09:06 Tsiteeri


Puhastatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 18.03.15 16:56 Tsiteeri


Kas injection pumba ajstus võib olla paigast ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.03.15 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madman
Kas injection pumba ajstus võib olla paigast ära?

Seal autol pole kõrgsurve pumpa. Nuka ajastuse on teemalgataja vast üle vaadanud juba.
Kui sul ikka sõidu aeg õhu vahele tõmbab ja torud kuivad on siis peab ju miski suur leke olema kuskil. Äkki tandempump ise lekib tagant kaane vahelt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 18.03.15 20:45 Tsiteeri


Tandem pumbas on ka sõel sees, äkki see umbes?
Endal oli alles hiljuti samasuguse autoga probleem, et paar päeva muretult siis üheltmaalt suri lihtsalt ära. Paagipump oli saba andud ehk siis kinni jooksnud ja tandempump enam ei suutnud läbi imeda sealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KP148
huviline



Registreerunud 18.07.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.15 05:33 Tsiteeri


Tundub, et lõpuks sain jälile vigadele. Vigane pihustijuhtmestik, 1 vigane pihusti ja selle sama pihusti juurest oli ka vasktihend läbi lasknud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]