Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbo rõhk madal. Mõistus otsas ! (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3252)
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.14 18:21 Tsiteeri
Turbo rõhk madal. Mõistus otsas !



Tervitus.
A6 C5 2.5TDI 110kW V6. Sõiduaeg mõõtes gaas põhja, lööb VCDS-i järgi lagi 1600-1700mbar välja, mitte rohkem. Turbo küljes olevale vaakum klapile voolik külge panna, ei tõmba klappi täielikult üles, vaid jääb nõksa allapoole. Tundub nagu oleks vaakum nõrk, samas panna egr-i voolik turbo klapi külge, sikutab kohe ilusti üles välja. Solenoid klapid olen kõik ringi tõstnud proovimise mõttes, aga ei midagi. Turbo küljes olev klapp samuti ümber tõstetud, mõned peenemad vaakumvoolikud samuti vahetatud. Veateateid ei näita, rõhuandur huvipärast ümber tõstetud ja ikka ei midagi. Mõistus on otsas, ei oska nagu viga otsida kuskilt enam omapeaga. Rõhuleket nagu ka ei tundu olema, kui gaas põhja panna siis lööb lõdviku kivikõvaks ja kui piirajasse jõuab siis nagu laseb pehmeks lõdviku. Turbo küljes vaakumklapp pendeldab ka imelikult üles alla kui gaasiga mängida. Turbol endal labad liiguvad ka ilusti . Ehk oskab keegi soovitada veel miskit, mis sellist asja teha võib. Ette tänades !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 22.11.14 19:56 Tsiteeri


Peaksid kontrollima, et kas N75 sissetulevas vaakumvoolikus on piisav vaakum, et aktuaatori varras sisse imeda. Ja kui väljatulevas voolikus pole piisavalt vaakumit enam, siis N75 vigane või mingi aju poolt juhtimise teema. Fakt on see, et see varras peab olema täielikult sisse imetud tühikäigul, muule pole mõtet keskenduda esialgu. Vaakumvoolikud on ikka õigest küljes kõik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.14 23:08 Tsiteeri


Sissetulev vaakum imeb varda sisse ilusti, aga klapist edasi jääb nõrgaks. Sai korras auto pealt n75 võetud ja täpselt sama jama, ei jõua tõmmata korralikult. Koodid muidugi erinevad kõik klappidel. Hetkel sain mingisuguse lahenduse, nimelt tõstsin n75-el ja tema kõrval oleval klapil kõik asjad ümber, ehk vahetasin pistiku ja voolikud. Mustal klapil on valge pistik ja vastupidi, ning vaakumvoolikud vahetasin samuti. Tulemus, varras tuli ülespoole küll kõvasti, aga ei ole ikkagi täitsa vastas tühikäigul. Mõni millimeeter jääb puudu. Aga rõhk tuleb kõvasti paremini üles 4000rpm. juures kuskil 2100mbar ja minek hoopis parem. Midagi hullu seal juhtuma ei hakanud, mootor käib ilusti ei puterda ega midagi, aga süda kripeldab ikkagi selle varda suhtes. Katsun leida sama koodiga korraliku n75 klapi ja vaatan mis siis toimuma hakkab, kas tuleb asi ilusti vastu või ei. Aga suured tänud kaasa mõtlemast, kui midagi edasi liigub annan teada siia :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.11.14 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Fakt on see, et see varras peab olema täielikult sisse imetud tühikäigul, muule pole mõtet keskenduda esialgu.

Kõik mootorid ei ole nagu 1.9 TDI, kus geomeetria põhjas on tühikäigul.
Näiteks 2.5 V6 on ta täiesti lahti.
Võimalik, et 3.3 samamoodi.

Sellel autol kõlab selle moodi, et on vaakumleke lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.11.14 12:26 Tsiteeri


Ütled, et V6 TDI on geomeetria täiesti avatud tühikäigul. Teema autoril liigub see vähemalt poole peale, siis ei saa ju vaakumilekkes probleem olla loogiliselt. Ma ise hetkel kahtlen, et geomeetria täielikult avatud on tühikäigul sellel mootoril, eks vaatan järgi millalgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.14 13:06 Tsiteeri


Probleem endine ikka, täna hommikul tulemus täpselt sama, ei tule rõhk üles korralikult. Vaakumvoolikud peavad kõik, kontrollisin. Sõbral on täpselt sama mootor ja tõmbab ilusti kruvi vastu varda. Erinevaid solenoid klappe proovides, on igaühel erinev jõud. Otsin hetkel sama koodiga klappi ja vaatan mis siis toimub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.14 21:00 Tsiteeri


Lahendus leitud. N75 solenoid pani segast tundub. Sai pandud 3.3tdi solenoid klapp valget värvi ja asi toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.11.14 21:44 Tsiteeri


Kirjuta siis siia ka, et millises asendis on geomeetria varras tühikäigul V6 2.5TDI mootoril:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.14 22:03 Tsiteeri


See pigem oleneb kuidas programmeeritud on. Sõbra 2.5TDI 110kW AKN mootoril tuleb varras täiesti üles kinni, kuid AFB mootoril on see programmeeritud mitte hoidma täiesti üleval tühikäigul. Hetkel on toimiv solenoid vahel ja VCDS-ga vaatasin kas jõuab n75 selle varda täiesti üles kinni tõmmata ja jõudis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]