Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI V6 madalalt uimane (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2568)
Erki23
huviline



Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: quattro

postitati 21.11.14 18:30 Tsiteeri
2.5TDI V6 madalalt uimane



Probleem selles, et tehase andmed näitavad 310nm 1500rpm juures. Aga antud autol tuleb turbo järgi umbes 2000rpm juures ja tunda on ka kuidas alla 2000rpm on auto uimane ja siis kuskilt pääseb midagi peale seda pööret. Ning logi vaadates on ka näha et 1949rpm juures on turbo rõhk 2305mbar(võrdub 1.3bar?).
Milles võib probleem olla, kas geomeetria kinni tahmanud või membraan mis geomeetriat liigutab ei tööta õigesti?
Mainiks selle ka ära, et autole on paigaldatud chip millega peaks väänet olema 380nm ja 136kw.
Mootoriks "vana hea" 2.5 110kw AFB.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 22.11.14 04:21 Tsiteeri


Esimese asjana kontrolli jah geomeetria üle. Tõenäoliselt seal see viga peitub.


Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Erki23
huviline



Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: quattro

postitati 23.11.14 16:43 Tsiteeri


Sai vaadatud seda membraani mis liigutab geomeetriat, nii kui käima panna siis liigub varras sisse ja hoob turbo küljes samuti liigub. Ehk siis membraan peaks töökorras olema aga kas ka geomeetria liigub ikka?
Lisaks on anomaalia külmalt käivitusega, nimelt auto turtsatab käima kui võtit anda aga samas kui gaasipedaali ei puutu sureb kohe välja. Soojalt käivitub ilusti.
Lisan ka graafiku turbo töö kohta, logi tegin 4-käiguga. Graafikust näha ka rõhulangus mis on samuti tunda jõnksuna kiirendades.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/431/115/0107807555c155f.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.11.14 17:06 Tsiteeri


Selle graafiku järgi on hoopis nii, et pöörded kukuvad mingi rõhu juures, rõhk kasvab kenasti edasi:) Ehk siis kas mitte ei ole telgede tähised sassi läinud?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Erki23
huviline



Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: quattro

postitati 23.11.14 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Selle graafiku järgi on hoopis nii, et pöörded kukuvad mingi rõhu juures, rõhk kasvab kenasti edasi:) Ehk siis kas mitte ei ole telgede tähised sassi läinud?

Jah, on vahetusse läinud, ehk siis mbar ja rpm vahetuses!
Tänan tähelepanu sellele juhtimast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Erki23
huviline



Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: quattro

postitati 13.12.14 13:32 Tsiteeri


Tõstan teema taas päevakorda kuna pole probleemile lahendust leidnud. Sai arvutiga jälgitud mootori tööd ja jõutud järeldusele, et turbo hakkab hiljem spoolima ja peale 2000rpm saavutab liigse ülerõhu mida hakkatakse kohe kompenseerima. Graafikuna vaadates tekib 2-3 jõnksu sisse enne kui turborõhk stabiliseerub, sellest tulevad ka jõnksud kiirendamisel. Väga harva on rõhk altpoolt alates stabiilne.
Süütenurk jookseb graafikuga ühte, nii et seda ei kahtlustaks probleemi tekitamiseks. Süütenurga saime küll 2.2ATDC nagu peaks olema ideaalne, kuid Cold start valve protsenti ei saa kuidagi tühikäigul alla 100.2%, pööret andes langeb.
Kas viga võib vigases N75-s või hoopis pihustites viga(numbrid on väga erinevad silindritel arvuti järgi)?
Oskab keegi kaasamõelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.12.14 17:18 Tsiteeri


Õhulugejat võiks ka kontrollida täiskoormusel proovisõidul. Mul on olnud paar juhust, et turbo rakendub hilja ja natuke järsult, arvutiga vaadates jääb õhulugeja näit ettenähtule alla ja uus õhulugeja on asja parandanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Erki23
huviline



Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: quattro

postitati 13.12.14 17:49 Tsiteeri


Algul oligi õhulugeja veakood sees, sai lugeja ära vahetatud ja viga kadus. Sai ka reaalseid väärtusi vaadatud ja need oluliselt ei erinenud sellest mis etteantud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.12.14 19:03 Tsiteeri


Sellel mootoril pidi vist õhulugeja näit olema minimaalselt 850mg/H täiskoormusel. Kui selle saavutab, siis peaks ok olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]