Erki23
huviline
Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: quattro
|
postitati 21.11.14 18:30
|
|
|
2.5TDI V6 madalalt uimane
Probleem selles, et tehase andmed näitavad 310nm 1500rpm juures. Aga antud autol tuleb turbo järgi umbes 2000rpm juures ja tunda on ka kuidas alla
2000rpm on auto uimane ja siis kuskilt pääseb midagi peale seda pööret. Ning logi vaadates on ka näha et 1949rpm juures on turbo rõhk 2305mbar(võrdub
1.3bar?).
Milles võib probleem olla, kas geomeetria kinni tahmanud või membraan mis geomeetriat liigutab ei tööta õigesti?
Mainiks selle ka ära, et autole on paigaldatud chip millega peaks väänet olema 380nm ja 136kw.
Mootoriks "vana hea" 2.5 110kw AFB.
|
|
|
uaintfckme
huviline
Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AEL Q
|
postitati 22.11.14 04:21
|
|
|
Esimese asjana kontrolli jah geomeetria üle. Tõenäoliselt seal see viga peitub.
Milleks vedada mittevedavaid rattaid kaasas!?
|
|
|
|
Erki23
huviline
Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: quattro
|
postitati 23.11.14 16:43
|
|
|
Sai vaadatud seda membraani mis liigutab geomeetriat, nii kui käima panna siis liigub varras sisse ja hoob turbo küljes samuti liigub. Ehk siis
membraan peaks töökorras olema aga kas ka geomeetria liigub ikka?
Lisaks on anomaalia külmalt käivitusega, nimelt auto turtsatab käima kui võtit anda aga samas kui gaasipedaali ei puutu sureb kohe välja. Soojalt
käivitub ilusti.
Lisan ka graafiku turbo töö kohta, logi tegin 4-käiguga. Graafikust näha ka rõhulangus mis on samuti tunda jõnksuna kiirendades.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.11.14 17:06
|
|
|
Selle graafiku järgi on hoopis nii, et pöörded kukuvad mingi rõhu juures, rõhk kasvab kenasti edasi Ehk siis kas mitte ei ole telgede tähised sassi läinud?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Erki23
huviline
Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: quattro
|
postitati 23.11.14 17:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Selle graafiku järgi on hoopis nii, et pöörded kukuvad mingi rõhu juures, rõhk kasvab kenasti edasi Ehk siis kas mitte ei ole telgede tähised sassi läinud? |
Jah, on vahetusse läinud, ehk siis mbar ja rpm vahetuses!
Tänan tähelepanu sellele juhtimast!
|
|
|
Erki23
huviline
Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: quattro
|
postitati 13.12.14 13:32
|
|
|
Tõstan teema taas päevakorda kuna pole probleemile lahendust leidnud. Sai arvutiga jälgitud mootori tööd ja jõutud järeldusele, et turbo hakkab hiljem
spoolima ja peale 2000rpm saavutab liigse ülerõhu mida hakkatakse kohe kompenseerima. Graafikuna vaadates tekib 2-3 jõnksu sisse enne kui turborõhk
stabiliseerub, sellest tulevad ka jõnksud kiirendamisel. Väga harva on rõhk altpoolt alates stabiilne.
Süütenurk jookseb graafikuga ühte, nii et seda ei kahtlustaks probleemi tekitamiseks. Süütenurga saime küll 2.2ATDC nagu peaks olema ideaalne, kuid
Cold start valve protsenti ei saa kuidagi tühikäigul alla 100.2%, pööret andes langeb.
Kas viga võib vigases N75-s või hoopis pihustites viga(numbrid on väga erinevad silindritel arvuti järgi)?
Oskab keegi kaasamõelda?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.12.14 17:18
|
|
|
Õhulugejat võiks ka kontrollida täiskoormusel proovisõidul. Mul on olnud paar juhust, et turbo rakendub hilja ja natuke järsult, arvutiga vaadates
jääb õhulugeja näit ettenähtule alla ja uus õhulugeja on asja parandanud.
|
|
|
Erki23
huviline
Registreerunud 02.07.10
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: quattro
|
postitati 13.12.14 17:49
|
|
|
Algul oligi õhulugeja veakood sees, sai lugeja ära vahetatud ja viga kadus. Sai ka reaalseid väärtusi vaadatud ja need oluliselt ei erinenud sellest
mis etteantud on.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.12.14 19:03
|
|
|
Sellel mootoril pidi vist õhulugeja näit olema minimaalselt 850mg/H täiskoormusel. Kui selle saavutab, siis peaks ok olema.
|
|
|