Lehekülgi: 1 2 |
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 08.09.15 09:48
|
|
|
Pisike probleem vaevab praegu autot. Ükspäev sai mootori kate maha võetud huvi pärast. 3 Pihusti ümbrus oli selline niiske ja mätsane. Esimene mõte
oli et ülevoolud kindlasti, sai need kõik ära vahetatud. Nüüd olen igapäev kapoti alla kiiganud aga ikka on 3mas niiske ja ujub. Eile sai proovitud
vask seibi vahetada, 0 kasu, sai veel korra vahetatud ikka 0 kasu. Ülemised ülevoolu toru vahelised vahetasin samuti ikka kasu pole. Mulle tundub et
küte justkui tuleks alt ülesse, aga ei mõista kuidas see võimalik on? Vaskseibi ja ploki vahelt ta ei saa ju ülesse ajada kuna pihusti ots on väga
sügaval peaaegu et silindris. Kas keegi oskab midagi öelda, ise ei tea enam mida proovida.
Vahepeal tagasild lõugas metsikult ja mitte ei saanud aru mis teda seal vaevab. Logistasin kodus kanalil ja ei saanud mina aru mis seal on. Kuna nüüd
saab üv-le minna siis sai taha uued klotsid ostetud et kässer vähe vägevam oleks. Kolin kadunud, ju need klotsi pealsed "vedrud" olid ära surnud.
Kuid ka sellega nii lihtsalt ei saanud, reedel ostisin klotsid ja paigaldasin ka alla kohe et laupäeval hommikul kütan üv-le. Uued klotsid all, väike
kässeri test, seis halb parem ratas võtab ilusti plokki vasak ei tee kõssigi. Kuna reedel sai ka muu juraga tegeletud siis rohkem laiali ei kiskunud.
Laupäeva hommikul uuesti garaasi, prooviks vahetasin supporti ära, mingist varuosa autost jäi üle. Lauapeal kässari hooba liigutades tuli kolb ilusti
välja kõik ilus kuiv kena sai see alla pandud. Nüüd kässer hea mõlemad rattad võtavad plokki, kuid nii lihtsalt siiski ei pääse, ketas jääb peale
sõitu kuidagi liialt tuline mulle tundub. Supportile sai pandud quattro supporti kässari hoova vedru et tõmbaks trossi tagasi, aga siiski tross liigub
kuidagi kangelt. Eile ostsin ka uued kässari trossid, kas pääsen nende vahetusega või jääb mul jälle midagi kahe silma vahele?
2 Nädalat tagasi sain ka kliimaploki mitteliikuvat soojaklapi mootorit elustada, natuke uurisin netist kus ja mis ning läksin garaasi.
Sai kõik kenasti maha võetud, aku pealt 12v antud, algul ei tahtnud välja teha aga pärast juba keris ilusti. Selge sellega kõik kokku tagasi, ilusti
18c tunned külma tuleb, HI peal kuuma tuleb, pole vist kunagi nii hästi reageerinudki. Nüüd reedel peale piduri remonti sai õhtul tagasi koju tuldud
kerisin 18c pealt 24c peale ja jälle kinni Laupäeval sai ka see laiali kõik kistud ja asendasin mootori lihtsalt vaatame
kas see peab ka nädala või ehk kauem
Vana auto rõõmud Ehk keegi oskab midagi selle esimese probleemi kohta
rääkida kuna sellekoha pealt ei oska kohe midagi ette võtta.
Salongi pic mis vähe paremini õnnestunud kui enamus
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.15 09:54
|
|
|
Pihusti lekib vahepealt, kust ta pooleks käib ja otsa vahetad.
Proovi korra ülekeerata.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 08.09.15 10:45
|
|
|
Sai seda ka kusjuures keeratud, aga sealt olekski kõige loogilisem koht.
Edit: karly tule istmetele järgi
|
|
|
samy12310
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw
|
postitati 08.09.15 15:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
Pihusti lekib vahepealt, kust ta pooleks käib ja otsa vahetad.
Proovi korra ülekeerata. |
Mul oli sama probleem si pandud selle takku kohapeale natuke takku keerme vahele ja asi lahendatud
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 08.09.15 20:22
|
|
|
Tundub et siiski kõvemini üle keeramine andis tulemust, vähemalt 30-40kmga praegu märjaks ei läinud, pingutamisel panin ka toru lehtvõtmele otsa et
saaks ikka kõvasti kinni. Tund tagasi tulin garaasist sai ka vasakule uus kässeri tross alla, aga kuna ostsin neid kaks siis tuleb homme või
lähipäevil paremale ka panna ning siis juba üv meestele näitama.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 09.09.15 18:12
|
|
|
Mõlemal pool uued trossid all, polnud varem kokku puutnud kässari trossi vahetusega kuid väga lihtne töö. Rattad võtavad ilusti kinni ja loha
võrdselt, kuid vasak ketas kõvasti tulisem kui parem peale sõitu. Mis võib olla probleemiks? Kässari hoob tuleb ilusti maha nagu, kelgud määritud mis
veel? Uus support?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 09.09.15 18:33
|
|
|
Kad klotsid liiguvad vabalt? Kas kolb on ilus sile?
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 09.09.15 19:25
|
|
|
Klotsid sadulal siis? Kolb ilus sile, parim mis varnast võtta oli, tutikas pole aga igatepidi sile.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 09.09.15 19:32
|
|
|
Pean silmas neid sooni kelgu küljes, kuhu sisse klotsid asetatakse enne kui sadul peale tuleb. Ise olen need noaga puhtaks urgitsenud
roostest/värvist. Siis on ka klotsid seal ilusti liikuma jäänud.
|
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 12.09.15 15:38
|
|
|
Neljapäeva õhtul käisin ülevaatusel ära, puuduseid ei olnud kõik timm. Need sooned lükkasin enne klotsi vahetust traatharjaga puhtaks, ehk ketas oli
tuline ka peale seda. Kuu lõpust jääb teine seisma ja kasutust enam ei leia lähima 3 kuu jooksul, pean ka oma kohuse täitma riigi ees, 8 kuud Ämari
logistika pataljonis. Keegi teine ka temaga sõita ei taha, seega jätan ta seisma kuniks lubatakse autoga käia. Esimesed kolm kuud ei ole lubatud.
Kindlustuse lõpetan/peatan ka kui veel võimalust on, kuna kui seisab siis milleks lasta rahal tuulde lennata. Kindlustus jube kallis ka 6kuud IF-is
124 eurot, peale avariid ei taha kuidagi enam alla tulla, enne avariid oli 80 eurot 6 kuud.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 28.12.15 16:31
|
|
|
Sai auto jällegit liiklusesse aetud, seisis teine suts üle kuu kasutuseta. Sai kindlustus uuesti tehtud, aku peale ja võtit näidatud, käis nagu oleks
eilne päev viimati sõitnud. Nädalaga kogunes sõitu pea 1000km, sõidab nagu ennegi hästi ja ökonoomselt
Täispaagiga sai sõidetud 1200km ja suts peale kuni hakkas kütusetuli põlema, talveratastega ja jahedamate ilmadega pole paha ütleks.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 31.01.16 09:54
|
|
|
Tere tere, kirjutaks vahepeal siia kaa. Reedel sai uus õli sisse 354000 pealt, Mobili 5w40 nagu ikka ja Boschi filter. Vahepeal sai ka ploki tagumine
jahutusvedeliku flants ära vahetatud, vanal flantsil endal nagu polnudki häda midagi, O-rõngas oli kuidagi rabestunud ja selline kahtlane, ilmset siis
see jooksis kuna nüüd uue rõngaga on asi timm.
Muidu muud ei ole, täna lähen vahetan spidoplokis pirnid ära uute vastu, 0-120km/h läks siin suurte külmadega pimedaks ja rohkem põlema ei
läinudki.
Pilti kaa
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 12.06.16 18:52
|
|
|
Ahoi, autot kimbutas vahepeal rikki läinud aku, seisis teine 3 nädalat, oli vaja rajale ajada jällegist, jalutasin auto juurde vajutasin pulti et too
uksed avaks ei kõppugi. Aku laadima võttis voolu kõik sisse titimiti, paar päeva sai liigutud ringi ilma et probleeme oleks, siis seisis veel üks 5
päeva, tuled armaatuuris põlesid starter ringi ei käinud. Aku läks garantiisse ja anti uus, olevat vana lühises olnud, ei uurinud ka mis kus miks anti
uus ja kõik hea . Igaksjuhuks sai laadimist mõõdetud ja kõikus teine
napilt laadimise piiril, vahetasin igaks petteks pingeregulaatori ära ja nüüd tiptop sellega. Generaatori eemaldamise käigus panin tähele ka et
juhipoolne veovõlli kumm vajab vahetust, sellega tegelen niipea kui uue varuosa saan. Auto oli ka müügis ja on ka praegu kuid kuulutus pole
aktiivne.
Täna nägin palju vaeva ja vahatasin ära, see aasta esimest korda
20aastase disla kohta näeb hea välja
|
|
|
Kaar3l
huviline
Registreerunud 25.05.08
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI Quattro
|
postitati 12.06.16 18:57
|
|
|
Ilus pill. Mis vaha kasutasid?
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 14.06.16 19:27
|
|
|
Veovõll vahetatud, võtsin teise kobeda varuosa hunnikust ja panin selle alla, sai ka varuosa autolt sisemise otsa kaitsme mida minu autol pole kunagi
olnud.
Kaarel, vaha oli turtlewaxi tavaline musta värvi vaha, ükskord teise masina varuosi ostes jäi poes kätte ja sai ostetud katsetamise mõttes.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 02.07.16 11:36
|
|
|
Auto on müüdud! Jõudu ja jaksu uuele omanikule!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |