Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Maha müüdud!!! Endine Audi 80 ehk liba 90 2.0 - 1991 - TigeTikker (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2273)
TigeTikker
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.3

postitati 03.11.14 19:41 Tsiteeri
Maha müüdud!!! Endine Audi 80 ehk liba 90 2.0 - 1991 - TigeTikker



Tervist! Postitan siia siis vahepeal koolialguse puhul endale kingiks toodud Audi 80ne kohta paar memuaari.
Auto sai selle pärast toodud, et peale kooli sügisestel koolipäevadel ei ole igav ja ei käiks siin Rapla peale ringi töristamas.

Auto andmed:
Mootor 2.0 83 Kw mehaanilise pritsega
Vaesemehe veoskeemiga ehk esivedu

Auto sai sellist moodi kaugel kaugel Põhja-Eestist ära toodud

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/430/432/01077164377dad9.jpg

Alguses oli ikka nii igav 80, kui võimalik, masendav sinine armatuuri lahendus ja tumedad räämas istmed. Spidomeetri blokk oli mannetu, pöördeid ei näidanud. Tuled ei põlenud, pidurit vajutades lõi parempoolse külje suunad hõõguma, mootor ei töödanud, käima sai vaevaliselt topkat tehes, kuna pistikud olid valesti ühendatud ja pritsung ei töödanud.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/430/433/01077165130651c.jpg
B4 kapott ja tuled teevad asja palju mahedamaks ja ilusamaks.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/430/433/01077165151ffa9.jpg
tagaosas vahetasin luugituled välja, 90ne nikkelliisutga stange ja ongi ideaalne tulemus käes.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/430/432/010771647386687.jpg
See on autoelektroonika tipplahendus, mis sai väga kiirelt ära likvideeritud.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/430/432/010771644118ba7.jpg
Heledad istmed ja 90ne salongi lahendus sisse paigaldatud ning 80 koledus kaugele visatud

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/430/432/010771643991056.jpg

Armatuuri lahendus sai 90ne moodi tehtud, noo täpsemalt 2.3 mootoriga isendi et see kiiruse osa lõppeb 260nega ära ja kusjuures reaalselt valetab 10 kilomeetrit, kui trassil sõita.

Täna 3.11.2014 pidin mootori laiali võtma, kuna mootoris oli klõpsatus sees pööret andes, teise silindri sepavasar natukene katki.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/430/433/01077165658cbd2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TigeTikker
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.3

postitati 05.11.14 05:35 Tsiteeri


Eile alustasin siis teise mootori kokku ladumist, kasutusse läks Audi 80 B4 2.0 Blokiosa ja Golf 3 GTI 2.0 Blokikaas 85kWse osad. Kõige huvitavam on see, et vanal mootoril oli kolvi käik lühem, kui 80 B4 Blokil oma tubli sentimeeter. Kuid ainukene häda on see, et ma pean ise valmis meisterdama mingid mootorikäpad, et mis sobiks antud B4 mootorile ja kinnituks mootoripadja külge, mis omakord asetseb sillatala küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.14 16:17 Tsiteeri


Tere! Räägi, mis jupid tuleb ära vahetada B3'l, et saaks panna B4 tuled ja kapoti? Viimased tuleb kindlasti, kuid kas ka keskmine ninaraam ja midagi veel? Omal ka selline mõte juba mõnda aega peas kõlkunud ja olnud plaanis millalgi selline asi ette võtta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TigeTikker
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.3

postitati 05.11.14 20:42 Tsiteeri


Ülemine nina raam koos nende väikeste plekkidega, kuhu lukustub kapott ja sammuti nende plekkide külg kinnituvad tulede ülemised kinnitused ja kõik siis saaab juba midagi teha. Aga B4 stange väga hästi ei sobi ette jääb pikaks, kuid tuled, kapott ja selleks vajalikud plekid sobivad üks ühele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.14 23:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TigeTikker
Ülemine nina raam koos nende väikeste plekkidega, kuhu lukustub kapott ja sammuti nende plekkide külg kinnituvad tulede ülemised kinnitused ja kõik siis saaab juba midagi teha. Aga B4 stange väga hästi ei sobi ette jääb pikaks, kuid tuled, kapott ja selleks vajalikud plekid sobivad üks ühele.
Ma stanget ei plaanikski vahetada, aga tänud info eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TigeTikker
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.3

postitati 06.11.14 05:04 Tsiteeri


Edu ehitamisel, kui teil on enda liikurist teema, hoian silma peal :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TigeTikker
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.3

postitati 06.11.14 05:07 Tsiteeri


Ja ta elab :)
Aga hammarihma alumise katteplastiku pean välja vahetama sellel on mingi jama, hõõrub mõnuga veepumba rihmaratast....


https://www.youtube.com/watch?v=-s9jF0PTPeA


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupokommer
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.12
Asukoht: lõuna eesti Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 coupe 2,3 automaat audi b4 avant tdi audi 90 stayl

postitati 07.11.14 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Undercover
Tere! Räägi, mis jupid tuleb ära vahetada B3'l, et saaks panna B4 tuled ja kapoti? Viimased tuleb kindlasti, kuid kas ka keskmine ninaraam ja midagi veel? Omal ka selline mõte juba mõnda aega peas kõlkunud ja olnud plaanis millalgi selline asi ette võtta :)


Tere tahtsin öelda selle b4 ninaga võib tulla probleeme ülevaatusel ja argis, rääkin enda kogemusest, tegin b3 audile audi coue nina tuled võre stange. Ja sai ka mootor bensukast diisel tehtud ja nüüd jama, ark ei anna pabereid seoses sellega, et mul on audi b3 coupe tuled ees ja stange sees suunad. Väidavad, et b3 80 pole tehasest tulnud pikkitulesi, ja nüüd pidin tuled vahetama b3 originaalide vastu. Kuigi tuled on olnud 2 aastat auto küljes ja olen käinud ka nendega ülevaatusel. Samas on tulnud audi 80 mingi edisjen millelon pikad 90 coupe tuled. Aga ma ei hakanud vaidlema.

http://postimg.org/image/a65tn0u2v/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TigeTikker
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.3

postitati 07.11.14 10:14 Tsiteeri


Mootorit ümbritsev jäi kõik sama va blokk ja blokikaas vahetusid välja...
Ma samas ei usu, et väga suurt numbrit tegema hakatakse, sest lõppkokkuvõttes kerenumber ja pass ühtivad.
Eks seda näha ole, kui ülevaatusele viin.
Muideks, kui kellegil antud masina vastu huvi on, sooviks teada andmist, kuna see on põhimõtteliselt valmis projekt.
Vahetaks eurorahade või millegi pooliku masina vastu ... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupokommer
huviline

Avatar


Registreerunud 14.11.12
Asukoht: lõuna eesti Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 coupe 2,3 automaat audi b4 avant tdi audi 90 stayl

postitati 07.11.14 12:56 Tsiteeri


Re kui huvi minu masina vastu siis annan lingi. vaata http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=144072


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]