Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.14 12:59
|
|
|
Pärast pihustite stendimist käivitub hetkeks
Tere. Autoks Audi A6 3.0TDI quattro 2005 . Mure on selles et, kahel pihustil olid tagasivoolud paigast ära, sai ära vahetatud katkised pihustid,
kuid pärast vahetamist auto käivitub ainult hetkeks. Vahetatud on kütusesurve klapp, kuid surve langeb kohe peale mootori käivitumist (käivitusid
ainult surveklapi poolsed silindrid). Pihustid testitud diesellandis pärnus, enne vahetust käivitus halvasti, kuid mootor jäi tööle, milles võiks viga
olla? Ette tänades !
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.10.14 14:42
|
|
|
Viga tuleks otsida siiski kütuse survest, kodeerimata pihustid üldjuhul käivitust ei sega. Mingit viga ei anna mällu?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.14 15:20
|
|
|
Viga ongi surves kuid kuhu see kaob , kas on võimalik et surveandur on vigane, kuigi arvuti näitab survet loogiliselt. Või mingil pihustil on pärast
testi tagasivool lahti jäänud. Arvuti viga ei näita.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 26.10.14 16:48
|
|
|
Üks pihustitest vigane, laseb surve maha. Omal täpselt sama kogemus. Peale pihustite stendimist üks täitsa kutu ja lasi kogu trassi surve maha.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.10.14 17:06
|
|
|
Võta tagasivoolu torud maha pihustitel ja klõpsi süüdet sisse välja ja vaata millisest pihustist kütust tuleb. Ei tohi midagi tulla etteande pumba
surve juures. Kui etteande pumbaga leket ei tuvasta võid ka käima lasta ja hinnata kust rohkem pritsib kütust.
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.14 08:49
|
|
|
Üüs info on see et , käivitamisel tõuseb lati surve üle 500 bari . Kas on väimalik et , mootor läheb tänu kõrgele rõhule avariireziimi ? Tänu
vigasele pihusti tagasivoolule ei tõuseks surve nii kõrgele (minu arvamus kõigest) Äkki oskaks keegi soovitada Pärnus töökoda
Kuhu auto viia ? Suht kiire juba. Tänud .
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 28.10.14 08:57
|
|
|
Pärnus on ju Audi ametlik esindus - miks juba ~3. inimene küsib kus Pärnus Audit remontida?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.10.14 09:49
|
|
|
Külma või leige mootoriga on surve tühikäigul 480 ringis, soojalt 250 ringis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.10.14 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simskin
Üüs info on see et , käivitamisel tõuseb lati surve üle 500 bari . Kas on väimalik et , mootor läheb tänu kõrgele rõhule avariireziimi ? Tänu
vigasele pihusti tagasivoolule ei tõuseks surve nii kõrgele (minu arvamus kõigest) Äkki oskaks keegi soovitada Pärnus töökoda
Kuhu auto viia ? Suht kiire juba. Tänud . |
500 pole mingi kõrge rõhk. Ta alla 300 bari ei ürita mootorit käimagi panna. 4 silindrilistel on liikõrge rõhu probleeme olnud kuid käivitust see ei
mõjutanud.
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.14 10:52
|
|
|
Tänud. Kuid endiselt auto ei liigu (ilmselt võib audi 3.0 TDI-d omada ainult Tallinnas või Tartus) . "Ajude äravool".
|
|
|
Reims86
huviline
Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a
|
postitati 06.11.14 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simskin
Tänud. Kuid endiselt auto ei liigu (ilmselt võib audi 3.0 TDI-d omada ainult Tallinnas või Tartus) . "Ajude äravool". |
Vabandust teemast kõrvale kaldumisepärast, kuid mis Pärnu Revalil häda on, muidugi pole mul mingeid sääraseid vigu kah Audil olnud, et saaks ilma
väljavahetamatta likvideerida. (peale kõrgete hindade)
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.14 14:14
|
|
|
Nüüd siis niipalju targem et viga vist pihustite juhtplokis pooled pihustid töötavad pooled mitte (Revali info) . Seega kas pärnus oleks võimalik
kellegi 165kw audiga revalis korra juhtplokk ümber pista et oleks kindel ?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.11.14 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simskin
Nüüd siis niipalju targem et viga vist pihustite juhtplokis pooled pihustid töötavad pooled mitte (Revali info) . Seega kas pärnus oleks võimalik
kellegi 165kw audiga revalis korra juhtplokk ümber pista et oleks kindel ? |
Nii need asjad päris ei käi, ega see mingi Golf1 ei ole. Mis asi on pihustite juhtplokk??
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.14 15:44
|
|
|
Aju mis juhib pihustite tööd ilmselt. Ei ole ise näinud nii öeldi telefonis
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 10.11.14 16:38
|
|
|
Ei oska kaasa rääkida, aga kunagi võeti esinduses 900.- eeku pihustitele uue softi peale laskmise eest, kuna oli pöörete kõikumise anomaalia.
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.14 19:19
|
|
|
Viga selles et kolmele vasakule pihustile ei tule mingisugust elektri impulssi peale . Seega tahaksin kontrollida kas asi siiski ajus või
juhtmestikus.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.11.14 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simskin
Viga selles et kolmele vasakule pihustile ei tule mingisugust elektri impulssi peale . Seega tahaksin kontrollida kas asi siiski ajus või
juhtmestikus. |
A mis autol enne pihustite mahavõtmist viga oli. Et miks pihusteid kontrollida tahtsid.
Kuidas ee halb käivitus väljendus. Ma arvan ,et se asi lihtsalt süvenes. kett ei või paigast olla. Siis võiks vea ka visata sisse muidugi.
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.14 05:36
|
|
|
Algselt oli viga lati rõhu languses, kuna 4 ja 5 pihustite tagasivoolud olid kohutavad ja selleks ka pihustid stendi. kaks pihustit vahetatud (küll
mitte tutikad kuid stenditud ja samad koodid) . Pärast vahetust tõuseb rõhk hästi üles kuid mootori parem pool puterdab kuidagi 2-4 sekundit ja vaikus
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.14 11:33
|
|
|
Tänaseks päevaks siis kaks juhtaju läbi kärsanud. Ilmselt ei usalda enam pihustite stendimist. Ootan nüüd järgmist aju ning peale teised pihustid. Kas
on kellelgi kogemust et pihusti üksikult stendis OK kuid kui kõik 6 peal siis aju tuksis? Ja kuidas on võimalik pihusteid (kõiki korraga) testida nii
et saaks teada kas tekib ajule liigne koormus?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.14 14:20
|
|
|
See kõik ei kõla põhjusena. Midagi on seal ilmselt veel haige, kui väidad, et 2 ECU on maha põlenud(?) Pihustid otseselt ei ole mingi koormus, mille
tagajärjel ECU põleb. ECU-s on need ahelad korralikult läbi mõeldud. Mingi "elu" on seal veel toimumas; kasvõi juhtmestik. Viitan sellele, et
pelgalt uus ECU ja pihustid ei pruugi lahendus olla. Tark ei torma: mõistlik on lasta kõigepealt uurida, mis on nende ECU*2 juhtunud.
|
|
|
|
Simskin
huviline
Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.14 15:53
|
|
|
Tänud.
Hetkel ongi ECU uurimises ja kui võimalik siis taastatakse. Juhtmestik pidi olema kontrollitud . Samas kui enne oli kõik OK siis kuidas saab mingi muu
viga seistes välja tulla. Kahtlustan ikka pihusteid, kuid kuna pole mehaanik siis ootan veel arvamusi mis võiks viga olla? Ette tänades!
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.15 16:19
|
|
|
Mis asjast saanud?
|
|
|