Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Pärast pihustite stendimist käivitub hetkeks (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3456)
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.14 12:59 Tsiteeri
Pärast pihustite stendimist käivitub hetkeks



Tere. Autoks Audi A6 3.0TDI quattro 2005 . Mure on selles et, kahel pihustil olid tagasivoolud paigast ära, sai ära vahetatud katkised pihustid, kuid pärast vahetamist auto käivitub ainult hetkeks. Vahetatud on kütusesurve klapp, kuid surve langeb kohe peale mootori käivitumist (käivitusid ainult surveklapi poolsed silindrid). Pihustid testitud diesellandis pärnus, enne vahetust käivitus halvasti, kuid mootor jäi tööle, milles võiks viga olla? Ette tänades !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.10.14 14:42 Tsiteeri


Viga tuleks otsida siiski kütuse survest, kodeerimata pihustid üldjuhul käivitust ei sega. Mingit viga ei anna mällu?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.14 15:20 Tsiteeri


Viga ongi surves kuid kuhu see kaob , kas on võimalik et surveandur on vigane, kuigi arvuti näitab survet loogiliselt. Või mingil pihustil on pärast testi tagasivool lahti jäänud. Arvuti viga ei näita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 26.10.14 16:48 Tsiteeri


Üks pihustitest vigane, laseb surve maha. Omal täpselt sama kogemus. Peale pihustite stendimist üks täitsa kutu ja lasi kogu trassi surve maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.10.14 17:06 Tsiteeri


Võta tagasivoolu torud maha pihustitel ja klõpsi süüdet sisse välja ja vaata millisest pihustist kütust tuleb. Ei tohi midagi tulla etteande pumba surve juures. Kui etteande pumbaga leket ei tuvasta võid ka käima lasta ja hinnata kust rohkem pritsib kütust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.14 08:49 Tsiteeri


Üüs info on see et , käivitamisel tõuseb lati surve üle 500 bari . Kas on väimalik et , mootor läheb tänu kõrgele rõhule avariireziimi ? Tänu vigasele pihusti tagasivoolule ei tõuseks surve nii kõrgele (minu arvamus kõigest) Äkki oskaks keegi soovitada Pärnus töökoda
Kuhu auto viia ? Suht kiire juba. Tänud .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 28.10.14 08:57 Tsiteeri


Pärnus on ju Audi ametlik esindus - miks juba ~3. inimene küsib kus Pärnus Audit remontida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.10.14 09:49 Tsiteeri


Külma või leige mootoriga on surve tühikäigul 480 ringis, soojalt 250 ringis.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.10.14 16:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simskin
Üüs info on see et , käivitamisel tõuseb lati surve üle 500 bari . Kas on väimalik et , mootor läheb tänu kõrgele rõhule avariireziimi ? Tänu vigasele pihusti tagasivoolule ei tõuseks surve nii kõrgele (minu arvamus kõigest) Äkki oskaks keegi soovitada Pärnus töökoda
Kuhu auto viia ? Suht kiire juba. Tänud .

500 pole mingi kõrge rõhk. Ta alla 300 bari ei ürita mootorit käimagi panna. 4 silindrilistel on liikõrge rõhu probleeme olnud kuid käivitust see ei mõjutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.14 10:52 Tsiteeri


Tänud. Kuid endiselt auto ei liigu (ilmselt võib audi 3.0 TDI-d omada ainult Tallinnas või Tartus) . "Ajude äravool".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reims86
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a

postitati 06.11.14 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simskin
Tänud. Kuid endiselt auto ei liigu (ilmselt võib audi 3.0 TDI-d omada ainult Tallinnas või Tartus) . "Ajude äravool".


Vabandust teemast kõrvale kaldumisepärast, kuid mis Pärnu Revalil häda on, muidugi pole mul mingeid sääraseid vigu kah Audil olnud, et saaks ilma väljavahetamatta likvideerida. (peale kõrgete hindade)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.14 14:14 Tsiteeri


Nüüd siis niipalju targem et viga vist pihustite juhtplokis pooled pihustid töötavad pooled mitte (Revali info) . Seega kas pärnus oleks võimalik kellegi 165kw audiga revalis korra juhtplokk ümber pista et oleks kindel ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.11.14 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simskin
Nüüd siis niipalju targem et viga vist pihustite juhtplokis pooled pihustid töötavad pooled mitte (Revali info) . Seega kas pärnus oleks võimalik kellegi 165kw audiga revalis korra juhtplokk ümber pista et oleks kindel ?


Nii need asjad päris ei käi, ega see mingi Golf1 ei ole. Mis asi on pihustite juhtplokk??


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.14 15:44 Tsiteeri


Aju mis juhib pihustite tööd ilmselt. Ei ole ise näinud nii öeldi telefonis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 10.11.14 16:38 Tsiteeri


Ei oska kaasa rääkida, aga kunagi võeti esinduses 900.- eeku pihustitele uue softi peale laskmise eest, kuna oli pöörete kõikumise anomaalia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.14 19:19 Tsiteeri


Viga selles et kolmele vasakule pihustile ei tule mingisugust elektri impulssi peale . Seega tahaksin kontrollida kas asi siiski ajus või juhtmestikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 10.11.14 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simskin
Viga selles et kolmele vasakule pihustile ei tule mingisugust elektri impulssi peale . Seega tahaksin kontrollida kas asi siiski ajus või juhtmestikus.

A mis autol enne pihustite mahavõtmist viga oli. Et miks pihusteid kontrollida tahtsid.
Kuidas ee halb käivitus väljendus. Ma arvan ,et se asi lihtsalt süvenes. kett ei või paigast olla. Siis võiks vea ka visata sisse muidugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.14 05:36 Tsiteeri


Algselt oli viga lati rõhu languses, kuna 4 ja 5 pihustite tagasivoolud olid kohutavad ja selleks ka pihustid stendi. kaks pihustit vahetatud (küll mitte tutikad kuid stenditud ja samad koodid) . Pärast vahetust tõuseb rõhk hästi üles kuid mootori parem pool puterdab kuidagi 2-4 sekundit ja vaikus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.14 11:33 Tsiteeri


Tänaseks päevaks siis kaks juhtaju läbi kärsanud. Ilmselt ei usalda enam pihustite stendimist. Ootan nüüd järgmist aju ning peale teised pihustid. Kas on kellelgi kogemust et pihusti üksikult stendis OK kuid kui kõik 6 peal siis aju tuksis? Ja kuidas on võimalik pihusteid (kõiki korraga) testida nii et saaks teada kas tekib ajule liigne koormus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.14 14:20 Tsiteeri


See kõik ei kõla põhjusena. Midagi on seal ilmselt veel haige, kui väidad, et 2 ECU on maha põlenud(?) Pihustid otseselt ei ole mingi koormus, mille tagajärjel ECU põleb. ECU-s on need ahelad korralikult läbi mõeldud. Mingi "elu" on seal veel toimumas; kasvõi juhtmestik. Viitan sellele, et pelgalt uus ECU ja pihustid ei pruugi lahendus olla. Tark ei torma: mõistlik on lasta kõigepealt uurida, mis on nende ECU*2 juhtunud.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simskin
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.14 15:53 Tsiteeri


Tänud.
Hetkel ongi ECU uurimises ja kui võimalik siis taastatakse. Juhtmestik pidi olema kontrollitud . Samas kui enne oli kõik OK siis kuidas saab mingi muu viga seistes välja tulla. Kahtlustan ikka pihusteid, kuid kuna pole mehaanik siis ootan veel arvamusi mis võiks viga olla? Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert85
huviline

Avatar


Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.15 16:19 Tsiteeri


Mis asjast saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]