Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.14 20:00
|
|
|
Audi 80 B3 1.8S (müüdud) - 1988 - Undercover
Tervist!
Mõtlesin, et peaks enda vanurist ka Audiklubisse teema ära tegema. Tegemist siis minu esimese auto teemaga üldse. Sai ostetud see augusti kuus peale
VW Vento ära müümist. Otsisin siis odavat autot, millega muretult kilomeetreid läbida ja leidsin hea hinnaga vähest tegemist vajava Audi 80 B3 1.8S
aastast 1988, millel TÜV ja kindlustus olemas. Lisadeks autol siis udutuled ning mehaaniline ja toimiv katuseluuk ning keegi on lisanud ka korralikud
aftermarket kõlarid. Endapoolt lisatud sisse Audi 80 B4 rool ning korralik JVC USB makk. Esmased probleemid, mis vajasid tähelepanu, olid:
*Summuti oli keskelt pooleks ja käis peaaegu vastu maad.
*Tagumine juhipoolne tuli ja sealt ümbert veidike vigastatud.
*Kohapeal selgus, et esisillas mingi kobin (stabikapuksid?) ja pöörded kõiguvad käivitades 2500-1100 ja alla selle ei läinud (temp. andur?) ning
amordid ekstreemselt kutud (vedruvanker).
Sai siis auto ära toodud. Pildid peale pesemist:
Suht pleekinud värv, yeah . Esmalt käisin siis kanali peal autoga. Põhi
tipp-topp, kerel pole täppigi roostet ja karbid nagu uued. Tsink-kere ikkagi. Küll aga olid tagumised piduritorud läbi. Esimesed tööd siis, mis
tegin:
*Ostsin uue summuti lammutusest alates katalüsaatorist ja paigaldasin. Ja kuna kummilutid olid kõik pudenemas või üldse puudusid, siis sai ka need
uued ostetud koos metallist summuti klambritega. Sai tihendatud ka terve summutijooks spetsiaalse möksiga, et läbi ei laseks.
*Pesin salongi ja lage, kuna kellelgi oli koka või kohv imselt kuidagi purskega laiali lennanud. Sisu on hele, seega väga silma paistev oli see
õnnetus.
*Summutiplekid olid lahti osaliselt, need sai ka kinni pandud korralikult.
*Vahetasin piduritorud eest taha lõpuni välja. Hakkasin pidureid õhutama ja tagumistel pidurisilindritel murdusid mõlemad õhutusnipplid sisse ära. Ega
siis midagi, sai mõlemad uued pidurisilindrid ostetud.
*Ostsin uue anduri, mida arvasin temp. andur olevat, kuid hiljem selgus, et tegemist hoopis anduriga, mis kelladeplokile infi annab, seega tuli veel
lisaks teine andur ka osta, see õige temp. andur. See viimane investeering parandas meeletu pöörete kõikumise ja pöörded jäid stabiilselt 1100
lähedusse. Oli küll kõrge, kuid esialgu parem ikka kui enne. Hiljem müstilisel kombel on pöörded normaliseerunud.
Remont tehtud! Ühed vead parandatud, ilmnesid teised vead! Kuna enne summuti oli pooleks all, siis tegi see meeletut lärmi. Kui lärm kadunud, tuli
kuuldavale imeline survelaagri hääl, mis ilmselt vahetust vajas. Ega midagi, sai siis järgmisel nädalavahetusel asi kätte võetud.
*Vahetasin survelaagri ning lekkiva käigukastihoovastiku simmerlingi. Tubli õhtupoolik ja järgmine päev kulus survelaagri ja selle simmeri vahetusele.
Ja oh seda imet, hääl kadunud ja vaikus majas. Kuna jahutusvedelik tuli käigukasti eemaldades välja lasta (oli vaja mingi toru eemaldada, ilma milleta
käimarit poleks alt ära saanud), siis ostsin sisse ka uue tosooli (-36). Samuti oli käigukastis õlitase madal, sai uut õli juurde lisatud.
*Vahetasin mootoriõli koos õlifiltriga.
*Vahetasin salongiradiaatori, kuna õhutades läks üks plastiktoru katki. Teine oli suht rabedaks muutunud juba. Radika sain naabrimehelt.
Mina ei tea, milles viga on, kuid alati on mul probleeme jahutussüsteemist õhu välja saamisega. Proovisime igat moodi, kuid ikka läks keema. Lõpuks
läksime suure kallakuga mäe peale ja siis sussutasime vennaga selle õhu sealt välja. Termostaat avanes ja radika vent läks käima ning salongist hakkas
kuuma puhuma. Ilmselt oli ju korras? Paar päeva sain sõita probleemideta, kuni ühel hetkel tripi aeg tuli summutist aurusaun. Aurusaunale järgnes
temperatuuritõus 100+ kraadini ning lõpuks tõusis õlitase mootoris. Varda järgi tuli kaks poolteist cm õli juurde. OK, asi selge. Ilmselt plokikaane
tihend ära. Masin sai vähe kuuma selle tripi peal tänu tihendi feilile ning peale käivitust viskas iga kord sinist. Ju siis see kuum rikkus mõne
klapisääre tihendi või hoopis hakkas plokikaane tihend nii meeletult läbi laskma? Sealt 160km tripilt tagasi tulles kuskil poolel maal hakkas salongi
väga ebameeldivat lõhna tulema. Tegemist oli sellise sõna otseses mõttes räige peeruhaisuga.. Arvasime, et see hais on koha viga, kuid nii see ei
olnud. Jätsime auto seisma, avasime kapoti ning nägime, et aku krudises-susises ja ajas ohtralt auru välja, auru, mis lõhnas nagu räige peer..
Arvasime, et generaator laeb üle ja koju jõudes testriga möötes oli laadimispinge 18V. Good Bye uus 77Ah Varta aku, mis oli alles sinna peale ostetud
eelmise omaniku poolt. Koju jõudes avastasin ka seda, et salongiradiaator on lekkima hakanud - lööb auru ja ebameeldivat lõhna puhuriavadest.
Arvatavasti surve, mis mootorisse tekkis, rikkus vana radiaatori, mis naabrimehelt sain. Sealt siis moraal, et salongiradiaator tuleks ikka alati uus
osta. Kui jupid käes, sai tehtud väike remont. Osad jupid tellisin eparts.ee lehelt ning osad kohalikust autokauplusest, Abovo OÜ.
*Plokikaanel klapid sooveldatud, uued klapisääretihendid, uus plokikaane tihend. Möötsin ise koduste vahenditega ja lasin tuttaval mööta plokikaane
üle ja õnneks polnud see kõveraks läinud.
*Uus klapikambrikaane tihend. Vana immitses läbi.
*Generaator vahetatud. Nüüd laadimispinged korras.
*Uued hammas- ja generaatori rihmad. Kui lahtivõtmiseks juba läks, siis miks ka mitte.
*Uus veepump ning termostaat. Miski asi tegi imelikku kahinat ees ja miskipärast temperatuur tõusis enne vahepeal. Äkki ei ajanud veepump vedelikku
korralikult ringi?
*Uus salongiradikas. Naabrimehe oma hakkas ju lekkima. Pidi uuesti armatuuri välja võtma..
*Uus mootori õhufilter.
*Uued stabikapuksid. Kuna miski kobises ees, kuid see kobinat ei eemaldanud paraku.
*Uued Bosch-i küünlad. Niiõelda igaksjuhuks.
*Uus õli ja tosool. Õli sellepärast vahetusse, et oli tosooliga ilmselt segamini läinud. Muidu poleks poolteist cm õli kuskilt juurde tekkinud.
*Lihvisin jagajas kõik kontaktid puhtaks.
Peale neid tehtud tõid on mootor kestma jäänud. Langes kütusekulu ning kõvasti paranes minek. Ostsin endale vahepeal Skill poleerkäia VERKTER-ist.
Väga hea kvaliteet sellise raha eest. Olen ise varem tööd teinud Makita ja Bosch omadega ja see millegi erilise poolest alla ei jää. Ehk siis
tegelesin vana värvi taastamisega, kuna too oli ikka korralikult ära pleekinud. Peale poleerimist siis loomulikult vahatasin ka, et poleeritud tulemus
kauemaks kestma jääks. Võib õelda, et poleerimine aitas kõvasti, värv nagu uus. Peale poleerimist taastasin stangede originaalvärvi kasutades
kuumapuhurit.
Kui võrrelda vana värvipinda ja uue oma, siis ikka vahe sees küll. Klubi kaudu sai soetatud endale 4x punased madaldusvedrud ning eparts.ee'st sai
tellitud veel hammasrihma pingutusrullik, kuna eelmine kord jäi ostmata see. Siis ostsin sealt veel kütusefiltri, mis on veel vahetamata ning esimesed
gaasi amordid madaldusvedrude jaoks. Naabrimehelt sain korralikud tagumised amordid ka.
*Vahetasin siis esimesed amordid gaasi amortide vastu. Paigaldasin ette uued Monroe tolmukaitsmed ja läbilöögipuksid, kuna vanad olid omadega õhtal.
Amortide vahetus kaotas esisillast selle kobina. Loksusid need amordi pulgad seal amordis .
*Vahetasin esimesed ja tagumised vedrud madaldusvedrude vastu välja, nüüd pole enam maastur ning juhitavus 10x parem kui enne. Tagumiste vedrude
vahetusest pilte pole, sest pimedaks läks ja kvaliteet ei olnud fotol siis enam kõige parem ja arusaadavam.
*Vahetasin hammasrihma rulliku.
*Tagumised amordid vahetatud.
*Uued kojamehed. Nüüd näeb ka vihmaga sõita.
Kuna autol roostet põhimõtteliselt ei esine, siis mõtlesin muuta sõnad "põhimõtteliselt ei esine" hoopis "ei esine"-ks, seega võtsin kätte ainsa
koha ja tegin sellegi ära. Ainukesed kaks roostekohta olid: väike täpp kapotil ja tiival väike laik. Lugesin erinevaid autoteemasid siin Audiklubis ja
sattusin kasutaja Weiks teema peale, kus ta oma Audi 80-eid ehitab. Leidsin huvitava idee sealt enda jaoks, ning kontakteerusin temaga. Ideeks oli
siis A4 kellade plokk Audi 80 sisse. Plaanis oli niikuinii plokk ära vahetada, kuna ei lugenud kilometraazi ja digitaalne kell ei toiminud. Tema käest
sain korraliku A4 kellade ploki ning kahepeale sain kokku skeemi, kuidas A4 plokk paigaldada. Suur tänu abi eest talle! Ega see plokk korralikult
sisse ei istunud algul, tuli vähe armatuuri modida ning lõuna aeg alustatud töö sain õhtuks tehtud. Näidikud näitavad ja vajalikud tuled põlevad.
Ainuke viga selle asja juures on see, et peab veel potentsiomeetriga kütusenäidikut kalibreerima, kuna see näitab tegelikust umbes poole rohkem ning
õlituli saab kuskilt valet informatsiooni. Pean veel need mingi aeg üle vaatama, siis oleks ideaalne. Aga ise olen rahul tulemusega. Visuaalselt
tunduvalt ilusam. Aga hetkeseis siis selline (piltidel auto must natuke, pole jõudnud pesta veel):
Salongist pole veel ühtegi pilti lisanud, kuid eks mingi aeg ehk ikka saab. Praegu polnud lihtsalt võtta ühtegi. Hetkel oleks siis teha vaja veel:
*Bensiinifilter vaja vahetada.
*Bensupump häälitseb (U2U, kui kellelgi pakkuda).
*Pöörded kõiguvad nii soojalt kui külmalt tühikäigul ja gaasi andes, aga sõidu aeg probleeme pole. Vaakum üle kontrollitud, lambatöö ka kontrollitud,
küünlad vahetatud, jagajakontaktid puhastatud, õhufilter vahetatud, laadimispinge peaks korras olema (14,3V mäletamist mööda). Mõistus otsas. Kas
küünlajuhtmed või süütepool võiks nii teha?
*Tagant kostub parema ratta juures häält, kui paremale keerata. Ilmselt vajaks laager vahetust?
*Salongiradikas ilmselt vajab vahetust (JÄLLE), kuna olen märganud jahutusvedeliku taseme langemist, ning ajab imelikku haisu sisse, kui ahi sooja
puhuma panna. Imselt oli praak..
Kommentaarid ja soovitused oodatud
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 11.10.14 08:22
|
|
|
Väga põhjalikult auto ette võetud (Y)
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.14 10:51
|
|
|
Eks vaeva ole nähtud jah vähe aga eks kindlasti näeb veel millalgi .
Plaanis talveks korralikud naastud muretseda ja siis suveks korralikud veljed. Kunagi võiks stanged ka kere värvi värvida, aga see tulevikumuusika.
Lähiajal oleks plaanis käigukangi nupp põlema panna (loe: punane LED sisse istutada), aga eks näha ole, kuidas selle ajaga on, kuna praegu seda napib
ja ainuke võimalus autoga tegeleda on nädalavahetuseti.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 11.10.14 11:02
|
|
|
Seal, kus ahjus need 3 auku paistavad, peaks porolooni sarnane materjal ees olema ning neid auke ei peaks seal olema. Kui uuesti radikat vahetama
hakkad, võta see klappidega osa ahjust laiali, pese seest puhtaks ning kata need klapid millegagi ära(Ise panin tõmbeneetidega tihendipapi klappide
külge, sai väga hea). Tulemuseks talvel palju soojem salong Praegu peaks
see igale poole ja leiget puhuma, kuna klapid õhku ei pea ning sooja ja külma õhku puhutakse samaaegselt.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.14 11:13
|
|
|
Kusjuures nüüdsete jahedamate ilmadega olengi tähele pannud, et võiks rohkem sooja puhuda. Tänud hea soovituse eest , teen kindlasti ära, kui uuesti lahti võtma hakkan ja seda ilmselt lähiajal,
kuna talvele nii vastu minna ei saa
|
|
|
TigeTikker
huviline
Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3
|
postitati 06.11.14 05:21
|
|
|
Jään ootama B4 nina lahendust
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 06.11.14 06:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TigeTikker
Jään ootama B4 nina lahendust |
Kusjuures B4 nina lahendus ei ole alati see õige lahendus. Mina pigem laseks stanged kerevärvi ning eemaldaks mustad liistud ustelt.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 06.11.14 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Skeldo
Tsitaat: | Algselt postitas: TigeTikker
Jään ootama B4 nina lahendust |
Kusjuures B4 nina lahendus ei ole alati see õige lahendus. Mina pigem laseks stanged kerevärvi ning eemaldaks mustad liistud ustelt.
|
+1! Olen Skeldoga täiesti nõus. B4-sid on niigi kõik kohad täis. Lisaks, olen paari B3 näinud, millele B4 nina poogitud...ei tea, ei ole ei siga ega
kägu...
Auto on aga väga ilus, sai kunagi isegi samasugust omatud, 87a ja 4k manuaalkastiga. Igatahes, hea lollikindel auto, mis näeb tänagi veel väga OK välja. Edu ja jaksu!
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.14 22:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: Skeldo
Tsitaat: | Algselt postitas: TigeTikker
Jään ootama B4 nina lahendust |
Kusjuures B4 nina lahendus ei ole alati see õige lahendus. Mina pigem laseks stanged kerevärvi ning eemaldaks mustad liistud ustelt.
|
+1! Olen Skeldoga täiesti nõus. B4-sid on niigi kõik kohad täis. Lisaks, olen paari B3 näinud, millele B4 nina poogitud...ei tea, ei ole ei siga ega
kägu...
Auto on aga väga ilus, sai kunagi isegi samasugust omatud, 87a ja 4k manuaalkastiga. Igatahes, hea lollikindel auto, mis näeb tänagi veel väga OK välja. Edu ja jaksu! | Tänud, jaksu tarvis . Eks näha ole, mis selle B4-tüüpi välimusega saab. Igatahes B4 nina meeldib
rohkem kui B3, kuid pean veel mõtlema selle peale, kas tasub . Homme vist
hakkan seda salongiahju parandama. Vahepeal sai siis veel mõned asjad tehtud:
* Generaatori pingeregulaator vahetatud, kuna ei tahtnud enam laadida ning aku oli pidevalt tühja võitu.
* Süüteluku põhi vahetatud, kuna vanaga oli juba võimatu käima panna autot. Vahepeal pidin juba tee peale jääma selle tõttu
* Käisin ülevaatusel ja oh seda imet: sain puhtalt läbi . On varasemalt
olnud korralikemaid ja uuemaid autosid, kuid nii hästi ja kiiresti pole mul varem ülevaatusel läinud, kui selle pilliga. Gaasid said isegi möödetud 10
sekundiga paika, mis selle vanuse kohta päris lahe.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 07.11.14 14:20
|
|
|
Ma paneksin ka hääle B3 originaalvälimusele. Just täiesti originaalina - kollased suunad, mustad stanged, kilpidega plekkveljed jne. Neid ära
rõvetatud 80'id on kõik kohad täis, kes on B4 kapoti pannud, kes 90 tagapaneeli jne. 80 oli baasmudel ja kõige ägedam just sellise planguna. Mu
vanematel oli samasugune B3 ja ainus viis kuidas sellisest autost midagi väärtuslikku üldse teha saab on säilitada teda 100% originaalina, aga
restaureerida võimalikult heasse korda, st kõik katkised vidinad välja vahetada - uued tuled, uued liistud jne. Konkreetne isend näeb väga kabe välja,
palun ära riku teda ära nagu valdav osa B3 omanikke on nendega teinud.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 07.11.14 19:50
|
|
|
100% Joeliga päri
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.14 23:16
|
|
|
Jääb siis B3, sest B3st B4ja ei saa ja vastupidi ka mitte . Muide, kas
keegi head värvivaha oskab soovitada? Praegune värv hakkab vaikselt tuhmuma juba kapotilt, ilmselt halva vaha viga, mis peale sai kantud. Poleeriks
uuesti üle ning kannaks korraliku vaha peale. Ning paremale keerates kurvis on kosta eest poolt sah-sah-sah ja seda umbes alates 30kmh kiiruse juures.
Millest see võib olla? Kas rattalaager või pooltelg?
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 08.11.14 07:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Undercover
Jääb siis B3, sest B3st B4ja ei saa ja vastupidi ka mitte . Muide, kas
keegi head värvivaha oskab soovitada? Praegune värv hakkab vaikselt tuhmuma juba kapotilt, ilmselt halva vaha viga, mis peale sai kantud. Poleeriks
uuesti üle ning kannaks korraliku vaha peale. Ning paremale keerates kurvis on kosta eest poolt sah-sah-sah ja seda umbes alates 30kmh kiiruse juures.
Millest see võib olla? Kas rattalaager või pooltelg? |
Ise proovinud ka mitmeid värvivahasid, siiani parima mulje jätnud endast Turtle Wax värvivahad. Selline pudel siis:
Kui selline sahin, mitte raksumine, siis pigem vast rattalaager. Kas rattas on nö ristilõtk ka sees? Kui on, siis ilmselt laagri viga.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.14 22:20
|
|
|
Proovin selle vaha ära, vast parem ikka kui mingi CarPlani oma, mida ma kasutasin . See ju täitsa minu Audi seal pildil, kuid vähe värskema välimusega
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.12.14 23:40
|
|
|
Tere üle pika aja!
Pole ammu postitanud! Vahepeal mõned asjad ka korda saatnud:
* Eemaldasin kelladeplokis põleva õlikannu tule vea. Nüüd töötab nii nagu peab.
* Korrastasin salongiahju ära. Lammutasin laiali, pesin puhtaks, katsin augud. Nüüd eelnevalt lahtised avad on kaetud ja puhub kuuma õigetest
kohtadest. Salongi radikat polnudki vaja vahetada, sellepärast, et imelikud lõhnad tulid sisse seest määrdunud salongiahjust.
* Ostsin uue aku (75Ah). Vana aku hakkas viimastel aegadel pidevalt tühjaks vajuma.
* Talve pealetulek nõudis korralikke talverehve, seega muretsesin endale Ronal valuvelgedel uueväärsed talvekad hea hinnaga. Mustrijääk 7mm ja naelad
kõik alles veel.
* Pimedate aegade tõttu muretsesin autole ka korralikud Hella 3000 Rally lisatuled. Sai veel numbrimärgi alune kinnitusraam ja lisatulede
paigalduskomplekt (juhtmed, lüliti, relee) ning uued pirnid ka ostetud.
* Salongis kõik mittetöötavad pirnid uute vastu vahetatud.
* Salongis nüüd B4 uuematüübi polstrid. Võrreldes vanadega on uuemad ikka tunduvalt vingemad.
* Vahetasin juhipoolse küljepeegli ära (oli mõrane ja käsitsi läbi küljeakna reguleeritav).
* Vahetasin käigukangi naha ära, kuna vana oli .. vananenud natuke.
Ning kaks talvist pilti ka hetkeseisukorrast. Esimesel pildil pargid + udukad peal ainult (Hellades ka pargid sees):
Hetkel sõidab, käivitub ja toimetab hästi. Mingeid muresid kui selliseid pole .
Kuna tuli hea pakkumine, haarasin endale lisaks sellele autole kõrvale ka ühe B4 Avant-i, mida vaikselt nokitseda. Autol tumesinine LZ5T värvus, mis
mulle väga meeldib.
Proovin ilmselt mõniaeg seest ka mõne hea klõpsu teha punasest. Seniks aga häid pühi!
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.14 13:22
|
|
|
Ainult thumbs up minu poolt. Sinu ettevõtlikus ajab mind ennast ainult kukalt kratsima, et endal natukenegi aimu pole autode remontimisest.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.14 00:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RSaaremaa
Ainult thumbs up minu poolt. Sinu ettevõtlikus ajab mind ennast ainult kukalt kratsima, et endal natukenegi aimu pole autode remontimisest. | Aitäh! Remont pidevalt käinud jah ja käib veelgi . Tõime vendadega veel ühe 80 juurde, aga see juba Competition versioon
(originaal ikka: punane värv, stange, embleem armatuuril, Quattro istmed, nelik, kerevärvi ukselingid, lisakellad, 2.0 16v jne). Aga sellel
Competitionil klapikambri kaane alt poldi ära murdnud koos tikkpoldiga ja see tegi seal kaane all natuke pahandust.. Homme või ülehomme juba
loodetavasti sõidab
|
|
|
ilary007
huviline
Registreerunud 23.11.10
Asukoht: Viljandimaa, Võhma
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.15 16:16
|
|
|
Ja competiton sõidab,läheb pöördesse mis jube. Peaks sellest ka siin teema tegema kuidas seegi teele tagasi tuuakse,neid niigi vähe.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.15 11:40
|
|
|
Sai siis jälle vähe nokitsetud:
* Uued Champion kojamehed.
* Uued tagumised luugiamordid.
* Käigukangi nupp valgustatud.
* Uued Pioneer 180W kõlarid ees. Vanad hakkasid krõbisema.
* Vahetasin relee nr 203, ehk kojameeste ja puhuri relee. Nüüd puhuril töötavad kõik astmed.
* Difriluku nupu alt panin lisatuled käima nüüd. Impulsi saab kaugtuledelt, mille nupp katkestab vajadusel.
* Istmed vahetasin Audi 100 sport istmete vastu, millel ka käetugi olemas. Istmepõhjad võtsin Coupe istmetelt ning juhipool vajas küljepadi remonti,
mille tegin ka korda (asendasin puuduva poroloni). Aega läks aga asja sai, sest väga mugavad istmed on! Esiistmetega sain kaasa ka tagumised istmed.
Kõik istmed said tagumisele istmele topitud.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.15 17:03
|
|
|
Ostsin uue auto ja selle tõttu auto nüüd müügis originaal seades koos A4 kelladeplokiga. Samuti ka käigukanginupp ja Quattro skeletiga keskkonsooliosa
välja vahetatud originaalide vastu.
|
|
|
MLossam
huviline
Registreerunud 08.02.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.15 15:56
|
|
|
Antud masin minu omaduses ja nüüdske lisatud väike tiib taha ja konks.On endiselt müügis või vahetus B4 vastu
|
|
|
|