Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 1998-2002a (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1532)
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 09.10.14 15:10 Tsiteeri
Audi A6 1998-2002a






Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.10.14 15:30 Tsiteeri


1,9TDI
1,8T
2,8
4,2


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 09.10.14 16:04 Tsiteeri


Ühesõnaga 2.4 121kW ei tasu vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.10.14 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel26
Ühesõnaga 2.4 121kW ei tasu vaadata?


Tasub ikka, kui on korralik masin, kuid 2,8 on sama kuluga igati, samas palju parema minekuga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 09.10.14 16:41 Tsiteeri


selge :) suured tänud info eest !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.10.14 16:43 Tsiteeri


Olles viimasel ajal paar korda turgu kamminud antud masinate vallas, siis võin öelda, et võta see, mille korraliku leiad, kui üldse leiad! Masinad on nii erinevad, kuigi kuulutuste järgi väga sarnased. Isa võttis lõpuks just nimelt 2,4 2000a tiptronicu, sest oli pm parim. Küll lärmavad, küll kolisevad küll uimerdavad, küll on kastid läbi küll roostetavad roppu moodi või on salong lootusetult röönatud, see ei ole lihtne töö, see korraliku otsimine;)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.4% - SQL: 68.6%]