Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5 TDI C4 1994 a 3 probleemi. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1808)
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 09.10.14 05:49 Tsiteeri
Audi A6 2.5 TDI C4 1994 a 3 probleemi.



Tervist!

Küsin siis mõnda asja, ei taha kindlat vastust ega kindlat viga teada, kuna variante on kindlasti palju ja tahaks lihtsalt oletusi, et mis neid probleeme põhjustab autole.

Nimelt siis viga nr 1- Hommikul, esimese käivitusega autot käivitades, lööb kuhugi rihmakrigina sisse, rihm krigiseb kõigest 5-10 sekundit ja seejärel jääb vait. Kõik. Rohkem pole päeva jooksul kuulda kordagi, käivitan autot päevas päris palju. Mis võib olla põhjuseks? Kas geneka rihm läbi? (Kunagi sai üle vaadatud, rihm oli veel päris hea) Kas mingi rihmaratas teeb häält, laager siis?

Viga nr 2- Auto temperatuur. Nimelt oli probleem mootori soojaks minemisega, sõites tükk aega siis näidiku järgi temp üle 70-ne ei läinud ja langes ja tõusis pidevalt sõiduaeg. Sai siis uus termostaat ostetud ja ära vahetatud, temp näidiku järgi koguaeg nüüd siis 90C nagu olema peab. Aga asi selles, et kas see on normaalne, et see 2.5 TDI 103 kw mootor läheb nii kaua soojaks hommikuti?
Näide: Hommikul maja ees auto käima, siis 500 m sõitu lasteaeda, auto käib kohapeal lasteaia parklas 5-10 min, tulen autosse, sooja puhub ja värki, aga näidiku järgi temp 50C. Siis sõidan umbes 15 km peale seda ja näidik tõuseb 90C kraadi peale ja jääbki sinna püsima. Kas tõesti, läheb nii kaua aega, et näidik 90-ne peale tõuseks kuigi sooja puhub juba peale 500m sõitu. Kas on mingi kala temp. anduriga?

Viga nr 3- Hommikuti veel selline asi, kuna olen kuulnud, et kui diislil sinist tossu loobib välja, siis pidavat see paha paha olema.
Sellega jälle selline lugu, et hommikuti kiirendades loobib nagu sinist ja musta segamini välja ja kui mootor juba soojaks sõidetud ja veidi maad ringi paarutanud, siis loobib musta nii nagu peab, kui tallata. Kas tasuks selle hommikuse sinise suitsu pärast muretseda? Ülevaatusel käisin, siis olid näidud normis, musta viskas küll, aga näit oli normis. (enne ülevaatust andsin lapatsit ka päris mõnuga )


Loodan, et liiga segane jutt polnud, hommik siiski veel ju.

Aitähh vastamast! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janno2525
huviline



Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 V8

postitati 09.10.14 06:08 Tsiteeri


1. Krigisevat häält võib teha lamerihma pinguti (enda autol käib mootorit seisma jättes kiuks läbi).

2. 2,5 TDI ei taha kohapeal seistes jah väga soojaks minna. Ehk siis sinu mure soojaksmineku asjus on asjatu (kuigi kunagi ei ole liiast vajalike sõlmede ülekontrollimine). Üks võimalus on nt arvuti järgi panna ja võrrelda temperatuure, mida näitavad andurid vs näidik.

3. Suitsemise kohalt soovitaks esimesena üle vaadata pihustite seisukord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 09.10.14 07:21 Tsiteeri


Aitähh asjalike vastuste eest!



Ootaks teiste pakkumisi ka veel asjale, huvitav lugeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ipi
huviline



Registreerunud 06.07.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro '97

postitati 09.10.14 10:22 Tsiteeri


Vastus teisele küsimusele:
See auto läheb jah üsna kaua soojaks, mul samuti vaja pea 15 km sõita kui temp 90 juurde tõuseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teijo
huviline



Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.14 11:50 Tsiteeri


2. Meil peres samamootoriga volvo 850 2.5 tdi 103 kw , mingi 5 aastat. Hea mootor aga põhiprobleem ongi nii et kaua soojaks läheb. Talvel papitüki ette pannud on natuke aidanud ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 18.10.14 16:49 Tsiteeri


Üks küsimus veel.


Nimelt siis külmade tulekuga on hakanud hommikune esimene käivitus vähe probleeme tekitama.


Asi siis nii, et hommikul süüte sisse keeramisel (eelsüüteküünlad süttivad ja põlevad kuskil 3-5 sekundit ja kustuvad) ja seejärel käivitada ketrab väga pikalt ja ei luba kordagi ning kui oma 5-15 sekundit käiatud läheb käima ja loomulikult lööb tagant ka suure pahvaka välja. Järgnevad käivitused autol päeva peal on poolest pöördest ja koheselt. Ommikune on hakanud probleeme nüüd tekitama külmade tulekuga.

Oli ka varem see probleem, kui temperatuurid juba langevas faasis olid. Ostsin tutika Boshi aku ja peale seda käivitus masin esimesel hommikul perfectselt. Järgnevad päevad käivitus enam vähem normaalselt.
Seega, akus viga olla ei saa.

Kas viga on EELSÜÜTEKÜÜNALDES? (Pole aimugi, millal need vahetatud). Puhtalt arvamise peale ostsin uue aku masinale, kuigi ei pruukinudki selle viga üldse ollagi. Aga vähemalt uus aku nüüd peal ja ei tohiks selle kohapealt probleemi olla.

Kas nüüd proovin õnne ostes uued eelsüüteküünlad ja loodan, et hommikune käivitamine probleeme enam ei tekita? :D
Või oskab keegi kindla sõna öelda, et asi on nendes küünaldes? Või on veel mingeid variante, milles asi olla võib?

Aitäh vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.14 17:03 Tsiteeri


Külma ilmaga diiselmootori käivitamisel on töökorras eelsüüteküünlad kõige olulisemad asjad. Kindlasti vaheta ära ja kui siis ka veel probleeme on tasuks pritsenurk üle vaadata kaabliga. Need reas viiesed tahavad oma kulumise tõttu vähe varasemat nurka kui ette nähtud. Samas olen suhteliselt veendunud, et küünalde vahetus lahendab su probleemi. Kindlasti kontrolli üle ka küünlapiibud, need kipuvad ära lagunema ja lodevaks muutuma ning ei anna enam kontakti. Küünlad võivad uued olla aga kui voolu peale ei tule pole neist kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tauno22
huviline



Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw

postitati 19.10.14 07:16 Tsiteeri


Tänud, teen lähipäevil ära ja eks siis näis ;) Arvasin muidu ise ka, et peaks need ära vahetama ja ei tohiks mingit probleemi siis sellega enam olla, aga eks näis, eks näis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]