T.A
huviline
Registreerunud 04.10.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 05.10.14 13:19
|
|
|
Audi Q7 3.0td 176 kw
Tere. Olen ostmas sellist masinat nagu on audi Q7 3,0td 176kw. Kas keegi oskab öelda kus saaks lasta üle kontrollida enne ostu Tallinnas? Ja kas selle
vinkoodiga saab ka mingit infot auto kohta?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.10.14 13:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T.A
Tere. Olen ostmas sellist masinat nagu on audi Q7 3,0td 176kw. Kas keegi oskab öelda kus saaks lasta üle kontrollida enne ostu Tallinnas? Ja kas selle
vinkoodiga saab ka mingit infot auto kohta? |
Oma valik, kas lähed tipatapa esindusse, Audidega sinapeal olevasse teenidusse või sõber Vasja juurde.
|
|
|
|
ziimukaz
huviline
Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0 Q
|
postitati 05.10.14 15:45
|
|
|
Tallinnas Reval, Flameko, Forss. Kõigis tehakse ostueelset kontrolli, pead vaid aja kirja panema.
Vin koodiga saad esindusest (Reval) teada ajaloo.
|
|
|
T.A
huviline
Registreerunud 04.10.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 05.10.14 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ziimukaz
Tallinnas Reval, Flameko, Forss. Kõigis tehakse ostueelset kontrolli, pead vaid aja kirja panema.
Vin koodiga saad esindusest (Reval) teada ajaloo. |
Tänud!!!
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 05.10.14 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ziimukaz
Tallinnas Reval, Flameko, Forss. Kõigis tehakse ostueelset kontrolli, pead vaid aja kirja panema.
Vin koodiga saad esindusest (Reval) teada ajaloo. |
Oleneb, kust riigist auto toodud. Paljudel ei pruugi midagi näha. 
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
T.A
huviline
Registreerunud 04.10.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 05.10.14 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: ziimukaz
Tallinnas Reval, Flameko, Forss. Kõigis tehakse ostueelset kontrolli, pead vaid aja kirja panema.
Vin koodiga saad esindusest (Reval) teada ajaloo. |
Oleneb, kust riigist auto toodud. Paljudel ei pruugi midagi näha.
|
Toodud Itaaliast.
|
|
|
RJanno
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2013
|
postitati 06.10.14 05:21
|
|
|
Siis ei näe midagi.
|
|
|
ziimukaz
huviline
Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0 Q
|
postitati 06.10.14 06:26
|
|
|
Ei vasta tõele, mina sain 2003a auto Itaalia ajaloo teada esindusest.
|
|
|
q_max
huviline
Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDIq '04
|
postitati 06.10.14 08:23
|
|
|
Veel teadmiseks, et kui auto Itaaliast toodud, siis kindlasti võid arvestada pärast auto ostu termostaadi vahetusega, kuna talvel ei pruugi sul mootor
soojaks minnagi (~250eur).
Minul auto Prantsusmaalt ja esindusest sain ajaloost vaid niipalju teada, et mis km tagant hooldused olid tehtud, midagi detailsemat ei näe. Ehk selle
järgi hea vaadata kas läbisõit õige või mitte 
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.14 08:29
|
|
|
Itaaliast toodud vähemalt 21. sajandi sakslastel on kõik samad termostaadid, mis igal pool mujal Euroopas. Täiesti nüri on midagi sellist tehnilist
väita, mis ei oma regiooniga mingit pistmist. Seda, et lõunapoolsemas Itaalia kliimas katkise termostaadiga kah läbi saab ajada on juba eraldi teema,
mis ei loo reeglit, et kõikidel Itaaliast toodud autodel on need peetis vm.
|
|
|
|
q_max
huviline
Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDIq '04
|
postitati 06.10.14 09:33
|
|
|
No selge, mulle on omal ajal nii selgeks tehtud, et soojamaalt toodud autoga peaks termostaadiga arvestama ning selgitus oli selline nagu mainisin.
Järelikult aeti mulle pada ja teemaalgatajal pole seda vaja karta 
|
|
|
T.A
huviline
Registreerunud 04.10.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 06.10.14 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Itaaliast toodud vähemalt 21. sajandi sakslastel on kõik samad termostaadid, mis igal pool mujal Euroopas. Täiesti nüri on midagi sellist tehnilist
väita, mis ei oma regiooniga mingit pistmist. Seda, et lõunapoolsemas Itaalia kliimas katkise termostaadiga kah läbi saab ajada on juba eraldi teema,
mis ei loo reeglit, et kõikidel Itaaliast toodud autodel on need peetis vm. |
Ja sul jutt täitsa õige sain Revalist sama teada et termostaad on kõigil euroopa omadel sama. Aitäh!
|
|
|
T.A
huviline
Registreerunud 04.10.14
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 06.10.14 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: q_max
No selge, mulle on omal ajal nii selgeks tehtud, et soojamaalt toodud autoga peaks termostaadiga arvestama ning selgitus oli selline nagu mainisin.
Järelikult aeti mulle pada ja teemaalgatajal pole seda vaja karta
|
No minagi kuulsin sõbralt et tema renault meganil oli selline värk et ei lähe soojaks ja pidi termostaadi vahetama kuna auto oli toodud prantsusmaalt.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 06.10.14 16:00
|
|
|
Madalama temperatuuriga termostaat võib olla pandud ka siis kui ei ole küll kuuma kliimaga riigist, aga on kasutatud mägedes. Mägedes, olenevalt
kõrgusest, võib jahutusvedelik tavatermostaadiga keema hakata, sest kõrguse suurenedes väheneb õhurõhk ja õhurõhu vähenedes langeb keemistemperatuur,
3 km kõrgusel keeb vesi juba veidi alla 90 C juures. Jahutusvedeliku keemistemp. võib küll veidi erinev olla vee omast, aga õhurõhu vähenedes väheneb
seegi. Olen kuulnud reaalseid lugusid, kuidas mägedes jahutusvedelik keema läheb. Lisaks keemistemp alanemisele on tegemist ka raske sõiduga, mis
kuumutab jahutusvedelikku rohkem ning kuna õhk on hõredam, siis jahutusventilaator puhub väiksema õhukoguse radikast läbi ja see soodustab
ülekuumenemist veelgi.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.14 17:31
|
|
|
Nii need kuulukad ja jaburdused üle kanduvad, kui inimesed ei ole 21. sajandisse nii tehnika kui ajudega saanud integreeruda.
Midagi ei lähe keema ka mägedes!
Kinnises süsteemis on sisuliselt kõikidel sakslastel jahutussärgis tsirkuleeritav vedelik 96-115C kraadi juures ja see on täiesti normaalne ka vesises
sügisilmadega Eestis, suvest rääkimata.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.10.14 22:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Madalama temperatuuriga termostaat võib olla pandud ka siis kui ei ole küll kuuma kliimaga riigist, aga on kasutatud mägedes. Mägedes, olenevalt
kõrgusest, võib jahutusvedelik tavatermostaadiga keema hakata, sest kõrguse suurenedes väheneb õhurõhk ja õhurõhu vähenedes langeb keemistemperatuur,
3 km kõrgusel keeb vesi juba veidi alla 90 C juures. Jahutusvedeliku keemistemp. võib küll veidi erinev olla vee omast, aga õhurõhu vähenedes väheneb
seegi. Olen kuulnud reaalseid lugusid, kuidas mägedes jahutusvedelik keema läheb. Lisaks keemistemp alanemisele on tegemist ka raske sõiduga, mis
kuumutab jahutusvedelikku rohkem ning kuna õhk on hõredam, siis jahutusventilaator puhub väiksema õhukoguse radikast läbi ja see soodustab
ülekuumenemist veelgi. |

Kinnises jahutussüsteemis on sul sama rõhk nii maapinnal, kui ka Mount Everestil. Kogu jutt on jaburus kuubis.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.10.14 06:18
|
|
|
Rõhu all on jah kui temperatuur tõuseb või on stabiilne, aga kui temp. hakkab langema, siis hakkab paisupaagist vedelikku juurde võtma ja kui ma
õigesti asjast aru olen saanud, siis paisupaagi kork ei lase tekkida paagi sisse alarõhku. Kui alarõhk tekiks, siis ei saa sealt vedelik süsteemi
edasi voolata, seetõttu siis paisupaagi kork laseb veidi välisõhku korgi kaudu paaki, et ei tekiks alarõhku süsteemis. Erilist alarõhku ei teki, aga
sel hetkel tekib paaki ümbritseva õhu rõhk?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|