Lehekülgi: 1 2 |
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 05.10.14 13:15
|
|
|
B4 endal olnud ja kiidaks isegi rohkem kui b6- t. Kas on minus viga, aga salongi tuleb meeletu müra. Ja seda isegi b8- täheldanud. Kas b4- jal see
parem oli ei tea. Rehv võis ka võibolla mõjutada. Pidurid B6- l paremad, b4- jal ülevaatusel oli alati jama nendega. B6- l seda muret 5 aastat pole
ja paneb lausa muretsema. Harjumatu oli muidugi madalama põhjaga sõitmine, kuid see ka küttekulule mõjus. B4 ei sobi sellepärast, et kui välismaalt
tuled, hakka aega raiskama remondi peale. Aga aeg siin olles on tähtsam, seega b6. B5- t ei oska soovitada. Mootor juba paigas, need peaksid küll vast
laksust käima minema. Talvel vast ära minekul aku siis sooja viia. Ära teemat kustutagi, huvitav oleks teada, mis valiku teed ja kuis peab auto kuu
aega vastu. Nii mõnigi võib siis siit hea nõu osaliseks saada.
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 05.10.14 14:22
|
|
|
Hing ihkab pigem lollikindlama ehk väiksema kubatuuriga masina poole. Kindlasti pole plaanis kõvatama hakata. Mõtlesin V6 seepärast, et quattro on
reeglina just suurte mootoritega ühes pundis ja kuna ma pole kunagi quattrot omanud ja kui juba auto ümber vahetada sama margi vastu, siis võiks
ühtlasi ka quattrot proovida, aga suurtel mootoritel on jälle omad miinused. On ju olemas ka väiksema kubatuuriga nelikvedusid. Näiteks tavaline 1.8
92 kW Q B5 või 1.8 110/120 kW Q turbo nii B5 kui B6, B7 juures.
Teema eesmärk on ikkagi leida auto, mis peale pikemat seismist muretult toimetaks ja mis oleks uuem kui B4. Paraku antud 80 B4 puhul on piduritega
alati probleemid olnud. Olen lasknud neid igal aastal hooldada ja määrida, kuid alatihti jääb mõni klots peale ja kolb kinni. Muidugi pidurivedelik
tuleks igal aastal enne sügist vahetada. Seda ma olen vahetanud nii 2 aasta tagant. Teadupärast on ju pidurivedelikul komme niiskust endasse koguda.
Tagumised supportid on millegipärast kõige suurem peavalu olnud.
Eelarve on ütleme nii 5000 € autoostuks + 2500 € hoolduseks, remondiks.
B8 kerega A4 selle raha eest kindlasti ei saaks, aga B7 2004-2008. a. 2.0 96 kW võiks vast isegi leida.
Kui palju on B7 veermik ja pidurisüsteem muutunud võrreldes B6-ga? Kas tasuks pigem raha juurde koguda ja korralik B7 võtta B6 asemel? Quattro võib
olla, aga ei pea olema. Põhiline, et peale töökomandeeringust tulekut ei peaks kohe kinnijäänud piduritega remonditöökotta sõitma ja saaks muretult
kulgeda ega igal aastal enne ülevaatust piduritele kapremonti tegema.
Rendiauto on variant küll, aga sel juhul tuleb lisaks ka taksoga jamama hakata, et komandeeringust tulles kompsude ja asjadega rendiautoni kuidagi
saada, seal asjad ümebr tõsta ning pärast tagasi viia, mis on paras nikerdamine ühest autost teise. Kedagi pole alati võimalik järgi ka kutsuda. Enne
välismaale minekut on vaja poest mitu kotitäit toitu kaasa osta. Takso ja rendiautoga niimodi jännata ning asju ümber tõsta on paras peavalu. Isiklik
auto on paraku välitmatu lahendus.
Meeldib ka 8PA (5 ust) kerega A3 al. 2004. a., aga korralikud A3-d on üsna kirve hinnaga.
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 05.10.14 14:39
|
|
|
Kui rahakott kannatab, siis igal juhul B6/B7. Quattro olemasolu on küsitav, aga kuna nii kui nii nii vähe sõidad, siis ega seal suurt midagi laguneda
ei saa. Quattro hooldus on küll kallim kui monoveolisel, kuid sõidumõnu jälle samapalju suurem. Järelturu hinda hoiavad nad ka oluliselt paremini.
Kõikidel quattrotel on ainult üks tüüpviga - kui seda korra proovid, siis vabatahtlikult enam ühesillaveoga autot ei taha.
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 05.10.14 15:09
|
|
|
Seda mõtlen minagi, et kui kord auto uuema vastu vahetada, siis juba täisveoline, mis sest et vähe sõidan. Suvilasse viiv tee on talvel või porisel
ajal paras offroad küll. Siiani olen oma B4-ga kuidagi hooga läbi ramminud. Pole elusees ühegi nelikveolisega sõitnud ja quattro kohta olen vaid kiidujutte kuulnud. Aga just, et kuidas quattrole pikalt seismine meeldib, see
on iseasi ja quattro pidurid on ju teistsugused kui esiveolisel.
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.14 15:41
|
|
|
Väga kitsa koridori oled loonud aga sinna mahub näiteks selline:
A6 AR 186kW
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 05.10.14 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Väga kitsa koridori oled loonud aga sinna mahub näiteks selline |
Palun ütle, et Sa tegid nalja. Sellisega ei kannata ju üle mõne tuhande kilomeetrigi probleemivabalt kulgeda.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.14 16:28
|
|
|
Kas just nali aga 1 viletsapoolne alternatiiv küll jah. Järgmine aste viletsuselt on mõni õnnetu Q, mille otsa võib samuti juba selle eelarvega
sattuda. (Nägin 1 Leedust toodud 7k € õudukat). Sellepärast polegi muud tarka soovitada ja sisuliselt kõiki muid neljajõulisi hakkab riivama
ligilähedane sama % probleeme, millega pidevalt võidelda. AR vähemalt iseloomuga. Saab ka ümber ehitada nendes sõlmedes, mis eriti tundlikud. Peatüki
lõpp muidugi maitse asi.
|
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 05.10.14 18:06
|
|
|
Tere. Omal suht sarnane situatsioon, et nädal kodus ja kolm tööl ning auto seisab see kolm nädalat. Omanud olen viimse 4 aasta jooksul C6 kerega
isendeid ja pidurite kinni jäämise murest pole kuulnud ega seda täheldanud. Kui auto seisma jääb siis kindlasti pole mina rakendanud seisupidurit. Kui
auto juurde naasen peale kolme nädalat siis on piduri kettad küll punakas-pruunid aga peale 500 m. liikumist on suht ok väljanägemisega ja ei kohise
enam. Samuti pole kasutanud seda, et aku juhtmed lahti ühendada vms. Jätan auto seisma nagu läheks poodi (ca.10min.) ja käima on ta alati läinud peale
3 nädalat seismist nagu oleksin poes käinud (ca.10min.). Seda siis nii suvel kui talvel. Talvel tuleb lume puhastamisega rohkem vaeva näha. Olen
omanud nii 3.2 fsi mootoriga isendit kui ka 3.0 tdi. mootoriga isendeid. Kindlasti ei tee ühtegi teist isendit maha aga C6 kere ja Quattro on minu
jaoks väga olulised märgid, mida julgen kõigile soovitada. Best of the best. Sõidumõnu on see mille eest me maksame, kasvõi taksos.
Parimat. Jantz.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.10.14 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Auclimees
Aga just, et kuidas quattrole pikalt seismine meeldib, see on iseasi ja quattro pidurid on ju teistsugused kui esiveolisel. |
Ei ole quattrol ja esiveolisel pidurite osas erinevat miskit, mitte küll identsed, kuid sama olemusega.
Talve perioodidel on ilmselt seismisel suuremaks mureks nn. sool, mis vahelduvate temperatuuridega teeb piduritel oma töö, ilmselt aitaks enne
lahkumist auto ja ka pidurite üldine pesu, kuid kas see ka aitab, jään vastuse võlgu.
Samas, kui mingigi auto valdusesse satub, siis ehk leidub ka pere ringis keegi, kes kasvõi aegajalt isendiga vahepealsel ajal kasvõi soojaks sõitmise
ära teeks, jällegist selline küstitav väärtus heaoleku kohta.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 10.10.14 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Ma võiks palju paremaid variante välja pakkuda, mis antud tingimustes osta sobiks, aga seda pole kahjuks selles foorumis sobilik avalikult kirja panna
just patriootilistel kaalutlustel . |
Aga sa võid mulle vabalt maili peale (commander@starline.ee) kirjutada, milliseid alternatiive veel võiks kaaluda peale 4-rõngalise liikuri. Kaaluksin kõiki variante, enne kui lõpliku otsuse teen.
|
|
|
Auclimees
huviline
Registreerunud 17.09.10
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 85 kW
|
postitati 10.10.14 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Samas, kui mingigi auto valdusesse satub, siis ehk leidub ka pere ringis keegi, kes kasvõi aegajalt isendiga vahepealsel ajal kasvõi soojaks sõitmise
ära teeks, jällegist selline küstitav väärtus heaoleku kohta. |
Kahjuks pole pere ringis kellegil juhilube. Kes jalamees, kes ühistranspordisõltlane. Eks peab tuttavaid pommitama hakkama, kuigi tavaliselt pole
kellegil aega sedalaadi (hea)tegevuseks.
Audi 80 B4 2.0 85 kW
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |