Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S8 5.2FSI 2009 (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3638)
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 28.09.14 16:38 Tsiteeri
Audi S8 5.2FSI 2009



Tere,

Vaatan siin sellise masina poole
http://www.auto24.ee/used/1628973

Oskab keegi rääkida mootori ja kasti kohta ja kuidas on lood tüüp vigadega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 29.09.14 09:14 Tsiteeri


Midagi on selles teemas kirjas. Kast ja mootor samad.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=141621


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.09.14 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Midagi on selles teemas kirjas. Kast ja mootor samad.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=141621


Kahjuks pole ükski (vist?) s8 v10 meil miilil käinud, s6 seevastu päris mitu.
Kui jätta kõrvale viimane (e. pööratud), siis s6 tulemused on jäänud alla 230km/h.
Ääremärkusena ütlen, et olen ise oma autoga (4.2tdi, eeldatavasti chipitud) sõitnud 230+ (peast hetkel ei mäleta, kuna proovisin väljaspool arvestust).

Seega julgen öelda, et igapäeva sõidukina on chipitud 4.2tdi parem valik, mitte et s8 halb oleks.
Chipitud 4.2tdi kasuks räägib 800nm+ ja seda väga madalalt pöördelt.

Pead ei anna, kuid s8 minu arvetes tavalise vedrustusega ei saa, seega originaal 20" veljega võib igapäeva sõit päris jäik olla.

Muus osas d3 nagu d3 ikka ;)

P.S> Mul endal on samamoodi s8 pikalt kipitanud ja ükspäev peab ära proovima ;)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 29.09.14 18:37 Tsiteeri


5.2 FSI-l on täpselt nagu 4.2 RS4 mootoril väga suured probleemid "carbon buildup", ehk siis klappide tahmumisega.
Just tegime ühel klapi puhastust ja sealt sai tõesti kilekotiga seda p*ska juba kätte.

Samuti on neil probleeme kollektoris oleva kollektori pikkust muutva ajamiga, kust tükid irduvad ja silindrisse kukuvad.
Uus kollektor on kahe tuhande euro kanti.

Kast on pommikindel ZF 6-käiguline, seal ei ole midagi erilist.

Uuena oli kindlasti hea auto, aga kasutatuna sellist osta - ma otsiks kas reaalselt väga vähe sõitnud isendi või mõtleks enne pikalt järele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 29.09.14 20:11 Tsiteeri


http://www.redlinespeedworx.com/v10-s6-carbon-cleaning/


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.16 19:46 Tsiteeri


Uszkodzone klapy kolektora audi s8 v10


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]