Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Anomaalia kellade valgustusega (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2159)
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 26.09.14 18:07 Tsiteeri
Anomaalia kellade valgustusega



Olen kuulnud, et nö. külmjooted võivad igasuguseid imelikke asju põhjustada kelladeplokis, aga siiski kuidas reaalselt võiks selgitada sellist olukorda: kui süüde on väljas ja tuled põlema panna (park), siis kellade plokis kõik taustavalgustused põlevad, aga nii kui mootor käivitada, siis 1 pirn (jahutusvedeliku temp juurest) kustub ja jääbki kustunuks kuni jälle süüde välja keerata. Kui on külmjoode, siis kuidas ta süüte välja keeramisel alati "ära kaob", oskab keegi asja nö. teoreetiliselt ära selgitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.07.17 19:38 Tsiteeri


Täna veidi uurisin veel seda asja. Õigemini 2 pirni on need, mis ei põle kui mootor töötab- 2 kõige vasakpoolset (jahutusvedeliku temp. ja tahhomeeter).
Armatuuri taustavalgustuse tuled töötavad ka siis kui ainult 1 lai (parempoolne; olid roheline ja punane, ei mäleta kumba oli paremal ja kumba vasakul) pistik külge ühendatud on. Kui ainult see 1 pistik ühendatud on, siis probleemi ei esine. Kui ühendada külge vasakpoolne lai pistik ja samal ajal valgustus põleb ning mootor töötab, siis need 2 probleemset tuld kustuvad ja samas on kuulda väikest klõpsu, mida teeb kelladeploki taga olev üks must plastmassist jubin (ümmargune, keskel on väike auk ja august paistab metall). Kui see auk kinni katta, siis klõpsu ei kuule, tundub nagu oleks mingi väike kõlar vms. Ilmselt selle probleemi lahendamine eeldaks detailset kelladeploki (nö. pikad kellad) el.skeemi, mida aga pole.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.07.17 05:27 Tsiteeri


Kas tahhokal mitte kaks pirni pole? Mis mõlemad on TÄPSELT samas ahelas...
Järelikult ka peaks käituma ühtmoodi.
Juba sealt hakkab error pihta.

Teine asi on see, et kas need kaks kustuvad ära samas taktis laadimise tulega?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 24.07.17 19:58 Tsiteeri


Tahhokal on jah 2 pirni. Ära kustuvad jahutusvedeliku ja tahhoka vasakpoolne pirn. Nüüd peale eilselt näppimist on küll ka nii, et tahhoka parempoolne ei põle üldse (enne polnud probleemi, võibolla läks läbi või on see siis uus "kala", ei viitsinud praegu teise pirniga proovida), aga üldiselt probleem on mitu aastat olnud ikka nende kahe vasakpoolsega. Algul mingit aega oli abi sellest kui panin sinna kahte pessa LED-pirnid, nüüd juba ammu pole sellest ka abi, lihtsalt kustuvad ära nii kui mootor käivitada, eks laadimise tuli kustub ka siis kohe ära kui mootor käivitada. Mõni aeg tagasi oli ka nii (LED-pirnidega), et mõnikord rooli keerates hakkasid vilkuma või koguni lühikest aega põlema ja tundus, et oli just seotud rooli ühe suunaga (vist oli paremale pöörates).:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.07.17 05:53 Tsiteeri


Ma saan nii aru, et neil pole seal külmjoodete pärast ainult pirnide jamad vaid muud ka.
Et see lahti saada, on enne, muidugi paras harutamine.

Aga selle koha leiab ikka üles, kus kaks tahhopirni kokku peaks jooksma.
Massid plussid neil kahel kustuval pirnil kah üle joota/kuni pistikuni mõõta ja muud polegi.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 25.07.17 08:03 Tsiteeri


Olen lahti teinud, oma silmaga midagi kahtlast ei näinud, ilmselt ka ei oska korralikult vaadata. Kas aga oleks mingi seletus, kuidas need külmjooted (või midagi muud) seisva mootoriga ei mõju ja töötava mootoriga mõjuvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.07.17 11:43 Tsiteeri


Külmjoodet ei näegi silmaga.
Õigemini ta polegi külmjoode (siis oleks juba uuena viga olnud), aga aja pikku tekkinud vilets ühendus. Jootmine ei ole ikkagi nii kõva liide kui ntx keevitus.

Aga Sa ei vastanud küsimusele ka, kas nad kustuvad TÄPSELT sünkroonis akutulega või pisut enne/hiljem nagu abs või airbäg vms?
Pimedas toas on näha ju. (õues veel praegu endiselt kogu aeg valge)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 25.07.17 18:40 Tsiteeri


Ütleks küll, et akutulega täpselt samal ajal ehk vahetult peale käivitumist. Sekundi murdosade täpsusega mõõtnud pole, aga silmale tunduvad küll täpselt ühel ajal kustuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.10.17 20:08 Tsiteeri


3 aastat hiljem (teema alustamisest) probleem lahendatud niimoodi, et mitte töötavatele/vilkuvatele/harva töötavatele pirnidele joodetud juhtmed külge ja ühendatud (praegusel hetkel veel) töötava pirniga.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]