Lehekülgi: 1 2 |
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 08.01.15 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RSaaremaa
Aitäh kiire vastuse eest kuid mis firmasid soovitate? |
Eibach on väga mainekas, aga samas ka üks kallimaid. Ise valisin rootslaste Lesjöforsi omad, mille kohta pole halba kuulnud, kindlasti ka Weitec ja
Vogtland on head. Näiteks Ta Technix on küll odav, aga sellevõrra on kvaliteet ka eelpool mainitutest madalam. Nüüd on see koht, kus tuleb ise juba
uurida täpselt, et mis hinnaga ja kust mida saaks.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.15 21:10
|
|
|
Mina isiklikult madaldust ei poolda (kuigi minu auto on madaldatud). Alguses oli küll lahe, madal ja nii aga mõne aja möödudes hakkab see segama
juba:
*Raudteeülesõite siin peab enamusajast 20-30km/h ületama (linnas eriti tüütu).
*Linnades on kanalisatsioonikaaned tõsiseks nuhtluseks + siis muidugi üleüldised teeolud ja maal sama moodi.
*Kruusateed võib ära unustada (enam-vähem, oleneb tee seisukorrast).
*Sõitsin lumerajal natukene rajalt välja - jäin kohe kinni, mis sest et 7mm mustrit ja kõik naelad alles.
*Tunnen, et varsti peab mõningaid pukse juba vahetama hakkama, kuna madaldus teeb auto jäigemaks ning see omakorda mõjub rohkem sildadele ka
mingilmääral..
*Enne 100 C4 sportistmete paigaldamist tuli kuidagi seda raputamist nii palju läbi istme ka.
Plusspooleks:
*Juhitavus paranes oluliselt.
*Välimus muutus ilusamaks madalama auto tõttu.
Omal oli muidu sama teema - amordid vajasid vahetust ja mõtlesin, et siis võib juba madalduse ka alla panna. Ju siis said liiga jäigad vedrud
muretsetud aganoh, ega neid vedrusid järelturul B3-le nii kerge leida polegi. Iseenesest kui tahad madaldada, siis foorumis näinud B4 vedrusi küll
müügil ja seda siis kuskil 50 euri ringis ja ilmselt pole neid keeruline saada. Müügil ka uusi vedrusid, kuid need juba märksa kallimad. Aga kui võtab
kõhklema, siis ära madalda pigem. Aga eks see järgiproovimise asi, ega enne tegelt ei teagi kui ei proovi
Muidu kena auto, edu!
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.15 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Undercover
Mina isiklikult madaldust ei poolda (kuigi minu auto on madaldatud). Alguses oli küll lahe, madal ja nii aga mõne aja möödudes hakkab see segama
juba:
*Raudteeülesõite siin peab enamusajast 20-30km/h ületama (linnas eriti tüütu).
*Linnades on kanalisatsioonikaaned tõsiseks nuhtluseks + siis muidugi üleüldised teeolud ja maal sama moodi.
*Kruusateed võib ära unustada (enam-vähem, oleneb tee seisukorrast).
*Sõitsin lumerajal natukene rajalt välja - jäin kohe kinni, mis sest et 7mm mustrit ja kõik naelad alles.
*Tunnen, et varsti peab mõningaid pukse juba vahetama hakkama, kuna madaldus teeb auto jäigemaks ning see omakorda mõjub rohkem sildadele ka
mingilmääral..
*Enne 100 C4 sportistmete paigaldamist tuli kuidagi seda raputamist nii palju läbi istme ka.
Plusspooleks:
*Juhitavus paranes oluliselt.
*Välimus muutus ilusamaks madalama auto tõttu.
Omal oli muidu sama teema - amordid vajasid vahetust ja mõtlesin, et siis võib juba madalduse ka alla panna. Ju siis said liiga jäigad vedrud
muretsetud aganoh, ega neid vedrusid järelturul B3-le nii kerge leida polegi. Iseenesest kui tahad madaldada, siis foorumis näinud B4 vedrusi küll
müügil ja seda siis kuskil 50 euri ringis ja ilmselt pole neid keeruline saada. Müügil ka uusi vedrusid, kuid need juba märksa kallimad. Aga kui võtab
kõhklema, siis ära madalda pigem. Aga eks see järgiproovimise asi, ega enne tegelt ei teagi kui ei proovi
Muidu kena auto, edu! |
Muidu jah, normaalsemate tava amordi hinnad hakkavad alles 44 eurost tükk, nii et vahet pole seal eriti.
Osta Audi, sõitmist naudi!
|
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 12.03.15 12:30
|
|
|
See nupp käib tõmmates ära ning seal all on sisemine kuuskant, mille abil saab kütuse näidikut timmida.
|
|
|
|
RSaaremaa
huviline
Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.15 11:39
|
|
|
Kaks kuud pole midagi jõudnud siia postitada kuid selle aja jooksul olen suutnud palju ära teha/maksta, et ära tehtaks.
Sai ära vahetatud tagumine luuk (pagasnik, ), tulemusega võib rahule jääda. Värvi erinevust pole üldse märgata ja töö ise ei osutunud üldsegi nii
raskeks kui arvasin. Ainuke töö, mis veel pagasnikut ootab, on otsida 80 ja 2,0E embleemid, sest eelmine omanik otsustas need eemaldada ning White
Spirit-iga ma neid liimi rante maha ei saanud.
Pilt pagasnikust:
http://postimg.org/image/45sr48cdf/
Suverehvideks said terve talve all olnud rehvid. Kahel rehvil jagus naelu veel küllaga kuid mustri poolest olid kõik rehvid sobilikud tulevaks suveks,
mitte järgnevaks talveks. Kruvikeeraja, tungi ja natukese ajaga sai talverehvidest vorbitud suverehvid. Miinuspooleks on see, et ootasin et saaks
lõpuks valuveljed alla panna, aga otsustasin raha kokku hoida ning need 15 tollised plekid sobivad ka.
Seoses naelte välja kakkumisega avastasin, et neljast rattast kolm käivad raskendatult ringi. Lähemal inspektsioonil selgus, et piduriklotsid on
omadega suht otsas ja kõik neli said uued pandud. Ja reguleeritud sai ka rattalaagreid.
Viimasena vahetati veel ära jahutusvedeliku lõdvik ja klapikambrikaane tihend.
Lisaks lasin kontrollida veel konditsioneeri. Tulemusena selgus, et kompressori sidur on omadega õhtul ning vajaks vahetust. Uuena seda detaili ei
raatsi osta, remontimine ehk liialt kallis (?). Seetõttu jääb üle otsida kasutatud jupp. Väikese uurimise tulemusena sain teada, et antud jupp jääb 30
euri kanti. Hetkel isegi mingil määral auto puhub jahedat, nii et selle detaili vahetus jääb ootama uut palgapäeva.
Siinkohal kiidan MT Autoteeninduse vendasid, kes iga probleemi puhul on väga humaanselt lähenenud. Vajadusel isegi samal päeval ära teinud remondi
ning pakkudes väga häid hindasid.
Osta Audi, sõitmist naudi!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|