Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.0 66kW - 1993 - RSaaremaa (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 6121)
majanduskriizz
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4000S; A80Qx2

postitati 08.01.15 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RSaaremaa
Küsiksin nõu teilt auto madaldamise kohta. Nimelt on lähiajal tulemas amortide vahetus kuna vähemalt mõlemast esimesest amordist on õli juba tsipakene välja immitsenud ning mõtlen, et kui palju selle paari sendise (cm) madalduse panek võiks küll maksta võrdluses tavaamordi ja vedru suhtes? Samuti puudub antud hetkel kasutajate arvamus madalduse lisamisest. Jah, toob auto rohkem maa ligi ja parandab juhitavust kuid kuidas see mõjutab auto rappumist, vaiksust ja üleüldist mugavust salongis nii juhi kui ka kaasreisijana? Järjekordselt igasugune abi/nõu oodatud :)


Sõidukvaliteet sõltub vedru tootjast palju, kvaliteetse tootja -30 vedrudega on mõnikord öeldud, et erinevust ei panda isegi eriti tähele. Nii väikse madalduse puhul võid ka originaal amordid panna ;) Uue madaldusvedru ja uue originaalvedru hindade vahe oli suhteliselt väike (vähemalt B2 kere puhul). Odava firma vedrud hakkavad tihtipeale vajuma juba mõne aastaga ja teevad tavaliselt sõidu jäigemaks.


80-ndatel lõppes autode tootmine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.15 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: majanduskriizz
Tsitaat:
Algselt postitas: RSaaremaa
Küsiksin nõu teilt auto madaldamise kohta. Nimelt on lähiajal tulemas amortide vahetus kuna vähemalt mõlemast esimesest amordist on õli juba tsipakene välja immitsenud ning mõtlen, et kui palju selle paari sendise (cm) madalduse panek võiks küll maksta võrdluses tavaamordi ja vedru suhtes? Samuti puudub antud hetkel kasutajate arvamus madalduse lisamisest. Jah, toob auto rohkem maa ligi ja parandab juhitavust kuid kuidas see mõjutab auto rappumist, vaiksust ja üleüldist mugavust salongis nii juhi kui ka kaasreisijana? Järjekordselt igasugune abi/nõu oodatud :)


Sõidukvaliteet sõltub vedru tootjast palju, kvaliteetse tootja -30 vedrudega on mõnikord öeldud, et erinevust ei panda isegi eriti tähele. Nii väikse madalduse puhul võid ka originaal amordid panna ;) Uue madaldusvedru ja uue originaalvedru hindade vahe oli suhteliselt väike (vähemalt B2 kere puhul). Odava firma vedrud hakkavad tihtipeale vajuma juba mõne aastaga ja teevad tavaliselt sõidu jäigemaks.


Aitäh kiire vastuse eest kuid mis firmasid soovitate?


Osta Audi, sõitmist naudi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
majanduskriizz
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4000S; A80Qx2

postitati 08.01.15 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RSaaremaa
Aitäh kiire vastuse eest kuid mis firmasid soovitate?


Eibach on väga mainekas, aga samas ka üks kallimaid. Ise valisin rootslaste Lesjöforsi omad, mille kohta pole halba kuulnud, kindlasti ka Weitec ja Vogtland on head. Näiteks Ta Technix on küll odav, aga sellevõrra on kvaliteet ka eelpool mainitutest madalam. Nüüd on see koht, kus tuleb ise juba uurida täpselt, et mis hinnaga ja kust mida saaks.


80-ndatel lõppes autode tootmine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.15 21:10 Tsiteeri


Mina isiklikult madaldust ei poolda (kuigi minu auto on madaldatud). Alguses oli küll lahe, madal ja nii aga mõne aja möödudes hakkab see segama juba:
*Raudteeülesõite siin peab enamusajast 20-30km/h ületama (linnas eriti tüütu).
*Linnades on kanalisatsioonikaaned tõsiseks nuhtluseks + siis muidugi üleüldised teeolud ja maal sama moodi.
*Kruusateed võib ära unustada (enam-vähem, oleneb tee seisukorrast).
*Sõitsin lumerajal natukene rajalt välja - jäin kohe kinni, mis sest et 7mm mustrit ja kõik naelad alles.
*Tunnen, et varsti peab mõningaid pukse juba vahetama hakkama, kuna madaldus teeb auto jäigemaks ning see omakorda mõjub rohkem sildadele ka mingilmääral..
*Enne 100 C4 sportistmete paigaldamist tuli kuidagi seda raputamist nii palju läbi istme ka.

Plusspooleks:
*Juhitavus paranes oluliselt.
*Välimus muutus ilusamaks madalama auto tõttu.

Omal oli muidu sama teema - amordid vajasid vahetust ja mõtlesin, et siis võib juba madalduse ka alla panna. Ju siis said liiga jäigad vedrud muretsetud aganoh, ega neid vedrusid järelturul B3-le nii kerge leida polegi. Iseenesest kui tahad madaldada, siis foorumis näinud B4 vedrusi küll müügil ja seda siis kuskil 50 euri ringis ja ilmselt pole neid keeruline saada. Müügil ka uusi vedrusid, kuid need juba märksa kallimad. Aga kui võtab kõhklema, siis ära madalda pigem. Aga eks see järgiproovimise asi, ega enne tegelt ei teagi kui ei proovi :)

Muidu kena auto, edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.15 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Undercover
Mina isiklikult madaldust ei poolda (kuigi minu auto on madaldatud). Alguses oli küll lahe, madal ja nii aga mõne aja möödudes hakkab see segama juba:
*Raudteeülesõite siin peab enamusajast 20-30km/h ületama (linnas eriti tüütu).
*Linnades on kanalisatsioonikaaned tõsiseks nuhtluseks + siis muidugi üleüldised teeolud ja maal sama moodi.
*Kruusateed võib ära unustada (enam-vähem, oleneb tee seisukorrast).
*Sõitsin lumerajal natukene rajalt välja - jäin kohe kinni, mis sest et 7mm mustrit ja kõik naelad alles.
*Tunnen, et varsti peab mõningaid pukse juba vahetama hakkama, kuna madaldus teeb auto jäigemaks ning see omakorda mõjub rohkem sildadele ka mingilmääral..
*Enne 100 C4 sportistmete paigaldamist tuli kuidagi seda raputamist nii palju läbi istme ka.

Plusspooleks:
*Juhitavus paranes oluliselt.
*Välimus muutus ilusamaks madalama auto tõttu.

Omal oli muidu sama teema - amordid vajasid vahetust ja mõtlesin, et siis võib juba madalduse ka alla panna. Ju siis said liiga jäigad vedrud muretsetud aganoh, ega neid vedrusid järelturul B3-le nii kerge leida polegi. Iseenesest kui tahad madaldada, siis foorumis näinud B4 vedrusi küll müügil ja seda siis kuskil 50 euri ringis ja ilmselt pole neid keeruline saada. Müügil ka uusi vedrusid, kuid need juba märksa kallimad. Aga kui võtab kõhklema, siis ära madalda pigem. Aga eks see järgiproovimise asi, ega enne tegelt ei teagi kui ei proovi :)

Muidu kena auto, edu!


Muidu jah, normaalsemate tava amordi hinnad hakkavad alles 44 eurost tükk, nii et vahet pole seal eriti.


Osta Audi, sõitmist naudi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.15 12:08 Tsiteeri


Värskena pesust tulles avastad peale pikka talve, et mis tööd on rooste teinud. Õnneks pole kahjustused hullud.

http://s9.postimg.org/mizi6uwfj/20150301_123956.jpg

Samuti tekkis küsimus ekspertidele

http://s14.postimg.org/kucigpef5/20150309_101309.jpg

Pikemat aega mõtlen, et mis võiks küll olla see punase ringiga esile toodud neljas keeratav nupp, ise selle keeramises mingit muutust autos ei ole täheldanud.


Osta Audi, sõitmist naudi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 12.03.15 12:30 Tsiteeri


See nupp käib tõmmates ära ning seal all on sisemine kuuskant, mille abil saab kütuse näidikut timmida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RSaaremaa
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.15 11:39 Tsiteeri


Kaks kuud pole midagi jõudnud siia postitada kuid selle aja jooksul olen suutnud palju ära teha/maksta, et ära tehtaks.
Sai ära vahetatud tagumine luuk (pagasnik, ), tulemusega võib rahule jääda. Värvi erinevust pole üldse märgata ja töö ise ei osutunud üldsegi nii raskeks kui arvasin. Ainuke töö, mis veel pagasnikut ootab, on otsida 80 ja 2,0E embleemid, sest eelmine omanik otsustas need eemaldada ning White Spirit-iga ma neid liimi rante maha ei saanud.
Pilt pagasnikust:
http://postimg.org/image/45sr48cdf/
Suverehvideks said terve talve all olnud rehvid. Kahel rehvil jagus naelu veel küllaga kuid mustri poolest olid kõik rehvid sobilikud tulevaks suveks, mitte järgnevaks talveks. Kruvikeeraja, tungi ja natukese ajaga sai talverehvidest vorbitud suverehvid. Miinuspooleks on see, et ootasin et saaks lõpuks valuveljed alla panna, aga otsustasin raha kokku hoida ning need 15 tollised plekid sobivad ka.
Seoses naelte välja kakkumisega avastasin, et neljast rattast kolm käivad raskendatult ringi. Lähemal inspektsioonil selgus, et piduriklotsid on omadega suht otsas ja kõik neli said uued pandud. Ja reguleeritud sai ka rattalaagreid.
Viimasena vahetati veel ära jahutusvedeliku lõdvik ja klapikambrikaane tihend.

Lisaks lasin kontrollida veel konditsioneeri. Tulemusena selgus, et kompressori sidur on omadega õhtul ning vajaks vahetust. Uuena seda detaili ei raatsi osta, remontimine ehk liialt kallis (?). Seetõttu jääb üle otsida kasutatud jupp. Väikese uurimise tulemusena sain teada, et antud jupp jääb 30 euri kanti. Hetkel isegi mingil määral auto puhub jahedat, nii et selle detaili vahetus jääb ootama uut palgapäeva.


Siinkohal kiidan MT Autoteeninduse vendasid, kes iga probleemi puhul on väga humaanselt lähenenud. Vajadusel isegi samal päeval ära teinud remondi ning pakkudes väga häid hindasid.


Osta Audi, sõitmist naudi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]