Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0tdi mootorihääl, kas ketipingutid tahavad vahetust? (salvestis) (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4817)
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 23.09.14 08:37 Tsiteeri
3.0tdi mootorihääl, kas ketipingutid tahavad vahetust? (salvestis)



Tervist,

Kuigi mootor on populaarne V6 3.0tdi, millel on eraldi teema ka olemas, siis otsustasin ikka eraldi teema püstitada, sest et võibolla tulevikus tekib kellelgi teisel samasugune küsimus.
Nimelt olen viimasel ajal tähele pannud, et mootoril on selline kerge tiks sees ja ei saa aru millest see tingitud on, kas ketipingutid, tõukurid või hoopis midagi kolmandat?

Salvestis asub siin: https://www.youtube.com/watch?v=aAZrzrYSZ5M

Mootoriks 3.0TDi BMK, auto A6 2004 aasta quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.09.14 08:45 Tsiteeri


Ketipingutid (e.s. ketid) kõrisevad hommikuti külmkäivitusel sekund paar.
Siin tundub olevat asi pihustite seibides-tihendites, mis tiksu pidid tekitama. Keegi vast täpsustab, pole ise reaalselt näppinud neid. Näitusid poleks ka paha vaadata.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 23.09.14 08:53 Tsiteeri


Viska kaabel järgi aga lõhnab pihustite järele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 23.09.14 10:36 Tsiteeri


Käivitamisel kõrinat ei ole.
Hetkel kaablit kahjuks käepärast pole, aga nii kui selle saan, siis vaatan järgi.

Kas nende pihustite näidud VCDS'is võivad valed olla ka nende tihendite/seibide pärast? Sellisel juhul tahaks teada kuidas ma neid kontrollin, kas pihusti peaks olema märg kui peale vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 23.09.14 12:27 Tsiteeri


Võin sulle oma kaabliga appi tulla kui tahad :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sqip
huviline



Registreerunud 14.07.13
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDi 200kw

postitati 23.09.14 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: q_max
Tervist,

Kuigi mootor on populaarne V6 3.0tdi, millel on eraldi teema ka olemas, siis otsustasin ikka eraldi teema püstitada, sest et võibolla tulevikus tekib kellelgi teisel samasugune küsimus.
Nimelt olen viimasel ajal tähele pannud, et mootoril on selline kerge tiks sees ja ei saa aru millest see tingitud on, kas ketipingutid, tõukurid või hoopis midagi kolmandat?

Salvestis asub siin: https://www.youtube.com/watch?v=aAZrzrYSZ5M

Mootoriks 3.0TDi BMK, auto A6 2004 aasta quattro




Tervist.

Minu masinal oli sama hääl kunagi (kiirendades läks klõbin ka kiiremaks). Vahetati pihustite tihendid ja puhastati pihustid ja nüüd korras! kokku läks remont 49.99.- :) Soovitati tankida teisest tanklast kah. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 23.09.14 15:10 Tsiteeri


Kus vahetamas ja puhastamas käisid? Kas enne seda pihusteid kontrollisid ka ja olid korras?
Kus tankimas käisid ja kus nüüd?(Sellele võid ka PS'i vastata:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 23.09.14 18:05 Tsiteeri


Tänu kasutajale SilverL sai täna ka kaabel autole taha pandud ja mõned pildid tehtud näitudest.

http://www.upload.ee/image/4274862/072.PNG

http://www.upload.ee/image/4274863/075.PNG

Mainin igaks juhuks ära, et auto on chipitud kasutaja jyrisoo juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.09.14 18:13 Tsiteeri


Lekib pihusti vaskseib. Nimelt silindri gaasid söövad vase sisse soone sealt se tiksuv hääl. Väljalaske kolle kohal on kanal mis kaanest tuleb selt näed ära milline lekib peaks natuke tahmane olema. Pihusti näitu ei tohiks see eriti mõjutada. Samas silindri surve nats kehvem võibolla isegi mõjutab kui kõva tiks juba on.
Pihusti näidud on sul väga normis. Imelikult plusspoolel ainult. Tavaliselt nullis või miinuses natuke. Mida rohkem miinuses seda halvem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 23.09.14 19:00 Tsiteeri


See on hea uudis, et pihustid korras, eks tuleb siis üle vaadata need tihendid.

Üks pilt veel:
http://www.upload.ee/image/4274975/000.PNG

Oskab keegi veel lisada midagi või kinnitada eelnimetatut?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.09.14 04:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Lekib pihusti vaskseib. Nimelt silindri gaasid söövad vase sisse soone sealt se tiksuv hääl. Väljalaske kolle kohal on kanal mis kaanest tuleb selt näed ära milline lekib peaks natuke tahmane olema. Pihusti näitu ei tohiks see eriti mõjutada. Samas silindri surve nats kehvem võibolla isegi mõjutab kui kõva tiks juba on.
Pihusti näidud on sul väga normis. Imelikult plusspoolel ainult. Tavaliselt nullis või miinuses natuke. Mida rohkem miinuses seda halvem.


Minu teada on suur miinus kulunud ja suur pluss umbes pihusti. Pole nii suurt plussi varem näinudki. Kui nagunii tuleb maha võtta need, siis võiks kohe ka puhastusse ja stendi viia.
Mina teeks pärast puhastust ka uue kodeerimise neile ja nulliks ajus näidud. Sel juhul pole vaja ka täpset järjekorda märkida. Kuid see on omal vastutusel ja tehas käsib nullida ainult aju vahetuse või uute pihustite puhul.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 24.09.14 07:04 Tsiteeri


Kui vaskseib lännu, siis salongis nafta ja vingu hais.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.09.14 09:00 Tsiteeri


Pihusti näidud täiesti paigast ära.

45 on piir, kust esindus juba uued pihustid paneks.

On need ikka õige koodiga, õigesti kodeeritud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 24.09.14 09:29 Tsiteeri


Ei oska öelda kas on õige koodiga, auto on olnud minu käes aasta aega ja nendega vahepeal pole midagi teinud. Talvel sai käidud ainult chippimas jyrisoo juures ja ma ei oska öelda kas ta pihusteid ka ümber kodeeris.
Auto muidu toodud eelmine aasta prantsusmaalt, kus on tehtnud ka ametlikud hooldused (revalis ajalugu olemas viimase läbisõiduni).

Kui pärast pihustite puhastamist need stendida ja kui näitude poole pealt kõik korras on, siis kas tasub need ära nullida ja uuesti kodeerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 24.09.14 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pihusti näidud täiesti paigast ära.

45 on piir, kust esindus juba uued pihustid paneks.

On need ikka õige koodiga, õigesti kodeeritud?

Tehas ei ütle plussis näidu kohta midagi. Kõik millel käimisega probleemid on alati miinuses olnud mitte plusspoolel. Pihusti koodid võiks üle kontrollida jah.
Lõik TPI st;

Read the measured value blocks 72 - 77.

3 values per measured value block appear there (for 300 bar, 600 bar, 1000 bar).

Should the values be higher than minus -45 ms (example - 60ms) or

on digit 2 be

higher than minus -15 ms (e.g. 20ms),

the needle attachment is worn and the injector is incorrect. To avoid repeat repairs, replace all 6 injectors.

>>>> Observe the algebraic sign (minus) in measured value block 72-77 !!!!! <<<<<


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.09.14 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pihusti näidud täiesti paigast ära.

45 on piir, kust esindus juba uued pihustid paneks.

On need ikka õige koodiga, õigesti kodeeritud?

Tehas ei ütle plussis näidu kohta midagi. Kõik millel käimisega probleemid on alati miinuses olnud mitte plusspoolel. Pihusti koodid võiks üle kontrollida jah.
Lõik TPI st;

Read the measured value blocks 72 - 77.

3 values per measured value block appear there (for 300 bar, 600 bar, 1000 bar).

Should the values be higher than minus -45 ms (example - 60ms) or

on digit 2 be

higher than minus -15 ms (e.g. 20ms),

the needle attachment is worn and the injector is incorrect. To avoid repeat repairs, replace all 6 injectors.

>>>> Observe the algebraic sign (minus) in measured value block 72-77 !!!!! <<<<<


See on ainult konkreetse probleemi kirjeldus - kusevate pihustite ravi.
Guided diagnostics ütleb midagi muud, seal on antud vahemik.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.09.14 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Pihusti näidud täiesti paigast ära.

45 on piir, kust esindus juba uued pihustid paneks.

On need ikka õige koodiga, õigesti kodeeritud?

Tehas ei ütle plussis näidu kohta midagi. Kõik millel käimisega probleemid on alati miinuses olnud mitte plusspoolel. Pihusti koodid võiks üle kontrollida jah.
Lõik TPI st;

Read the measured value blocks 72 - 77.

3 values per measured value block appear there (for 300 bar, 600 bar, 1000 bar).

Should the values be higher than minus -45 ms (example - 60ms) or

on digit 2 be

higher than minus -15 ms (e.g. 20ms),

the needle attachment is worn and the injector is incorrect. To avoid repeat repairs, replace all 6 injectors.

>>>> Observe the algebraic sign (minus) in measured value block 72-77 !!!!! <<<<<


See on ainult konkreetse probleemi kirjeldus - kusevate pihustite ravi.
Guided diagnostics ütleb midagi muud, seal on antud vahemik.


Ok võibolla tõesti aga mis häda autot vaevata võib kui näidud plussis on? Pihusti ei pihusta siis piisavalt kütust? Miks näit läheb plusspoolele? Sa ajudega rohkem kursis oskad ehk lahti seletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 03.11.14 18:51 Tsiteeri


Informatsiooniks, et sai nüüd viimased kolm täispaaki sõidetud kütusega teisest tanklast ja tundub, et näidud on muutunud paremaks (langenud umbes 4ms võrra). Lähiajal panen aja ka pihustite puhastusse.
Esimene number on siis ennem ja teine nüüd:
Group 072
24 14.0 ms
14 10.0 ms
2 2.0 ms

Group 073
28 24.0 ms
20 16.0 ms
8 6.0 ms

Group 074
28 24.0 ms
20 16.0 ms
6 6.0 ms

Group 075
40 36.0 ms
16 12.0 ms
8 4.0 ms

Group 076
40 34.0 ms
16 12.0 ms
6 0.0 ms

Group 077
16 18.0 ms
10 12.0 ms
2 4.0 ms


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 03.11.14 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: q_max
Informatsiooniks, et sai nüüd viimased kolm täispaaki sõidetud kütusega teisest tanklast ja tundub, et näidud on muutunud paremaks (langenud umbes 4ms võrra). Lähiajal panen aja ka pihustite puhastusse.


Millist tankalt enne kasutasid ja millist nüüd?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 03.11.14 21:31 Tsiteeri


Saatsin U2U. Ei hakka siia kirjutama igaks juhuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]