Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Coupe Quattro 1991 (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2144)
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 08:18 Tsiteeri
Coupe Quattro 1991



Tere!

Facebookist hakkas silma üks Quattro. Numbrimärk 559BAG. Kes teab auto ajaloo kohta miskit, andke kindlasti teada.

Milliseid vigu otsida? Plaanis on ehitada üks korralik masin, tulevikus ka 2.2 turbo peale panna. Hetkel ülevaatus ning kindlustus puudub.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 09:30 Tsiteeri


VIN koodi järgi ühtegi avariid pole, 2007. aastal Saksamaalt toodud. Äkki on siit foorumist läbi käinud?


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.09.14 10:08 Tsiteeri


Ei mõtle midagi halba, aga see hiljem turbotamine pole ka nii lihtne. Eriti, kui praeguse auto remont pooleli on, et palgapäev nii ruttu ei tule. Aga LKF võiks alustuseks midagi öelda plaanitava auto kohta.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 10:10 Tsiteeri


Kivitare, ei ole arvanudki, et lihtne on. LKF andmetel puhas ajalugu. Hetkene masin on tegemisel küll, kuid ei näe mõtet sellesse suuremaid summasid matta.

Aga nagu sa ise ütlesid, on ehk mõttekam mõni täisveduline külje alla võtta.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.09.14 11:01 Tsiteeri


Reeglina seda teed minnakse jah. Aga mõtle hoolega. Ehk tasub isegi ära, kui oma Coupe müüdud saad. :-)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kodanik88
huviline



Registreerunud 22.02.09
Asukoht: põlva ja võru vahel
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90q 2.5tdi 10v, ford mustang gt cobra look, vw pasteet 1.9, Audi a8 4.0 tdi

postitati 16.09.14 11:05 Tsiteeri


See 2.2 20vt oleks kuidagi igav. Ma mõtlen sellessuhtes, et s2 on juba tulnud tehasest sellisena. Ja nagu siin juba kombeks on, et müü vana maha ja osta s2, tuleks odavam. Pigem juba 1.8 turbo kui sellised plaanid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 12:19 Tsiteeri


Enda oma õnnestub kindlasti maha müüa, selles ei kahtle. Küsimus on selles, kas müügihind on rahuldav :)

Nojah. Maitse asi. 1.8 turbo aretamine tundub kuidagi veel ulmem projekt. Lisaks ei ole kursis, millist jõudu sealt välja pressitakse.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.09.14 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Enda oma õnnestub kindlasti maha müüa, selles ei kahtle. Küsimus on selles, kas müügihind on rahuldav :)

Nojah. Maitse asi. 1.8 turbo aretamine tundub kuidagi veel ulmem projekt. Lisaks ei ole kursis, millist jõudu sealt välja pressitakse.

1,8T millist jõudu? Tehasest on TT ja s3 tulnud 165kw, sinna paarkümmend kw saab õige lihtsalt juurde väidetavalt.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KorK
huviline



Registreerunud 14.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.14 13:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Enda oma õnnestub kindlasti maha müüa, selles ei kahtle. Küsimus on selles, kas müügihind on rahuldav :)

Nojah. Maitse asi. 1.8 turbo aretamine tundub kuidagi veel ulmem projekt. Lisaks ei ole kursis, millist jõudu sealt välja pressitakse.


Mati Põld pressis sealt vähemalt 1000hj välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 13:30 Tsiteeri


Muljetavaldav küll. Sellises skaalas midagi ehitada pole küll plaanis. Selline 200kW kanti oleks ideaalne. Loomulikult tuleb selle jaoks nii mõnigi kilo klotsi kõrvale panna.

Aga hetkel jääks selle juurde, et aretakse endale hea kere ning sõiduvees Coupe Quattro ning siis vaataks edasi. Viimane ülevaatus tehtud 2011. aastal, omanik on ettevõte.

Müüb üldse kolmas osapool, kes olevat selle kuu aega tagasi soetanud. Ostu-müügilepingut päris nii ei tahaks teha, et ette täidetud. Ühe korra olen peaaegu vastu pükse juba nii saanud, ümber registreerida ei saanud. Seega oleks vist hea mõte otse omanikuga asi ära teha?

Lisaks tehti kindlustus viimati 2012, omanik rääkis, et eelmine peremees tahtis miskit aretada, aga jäi seisma. Igal juhul pisut kahtlane, et ta sedasi kuu aega hiljem müüb. Aga läheks vaataks üle ikkagi.

Varustustase - difrilukk, 2x el aknad, vanatüübi mini-check, elektriline katuseluuk, ABS vist kah, toonklaas. Kaasa tulevad ka talvekad 16" valukatel. Peal on toonklaas. Vigadeks on mõlk uksel, külmast peast ei taha väga hästi käivituda, udutuled puudu, lõpupütt puudu. Roostet ei tundu olevat.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 13:47 Tsiteeri


Ning põhiküsimus - milliseid vigu otsida? Kuna auto asub Saaremaal, on päris kulukas niisama mütsiga lööma minna.

Kuid veelgi kulukam on ülal pidada autot, mis on kapitaalselt tuksis.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.09.14 13:58 Tsiteeri


Vaata, et kere oleks sirge ja poleks suuremat roostet. 2011a seisma jäänud masina puhul pead praktiliselt kogu veermiku üle käima. Ilmselt selle ~200kW jõu juures pole mõtet veel tugevamat kasti panna, seega kast ja differ võiksid korralikult käituda.
Kui plaan ikkagi mingi teine mootor vahele tõsta, siis olemasolevast pajast on savi. Kapotialusest võiks radikad lekkevabad olla ning tehase vent toimida. Peamine on siiski kere, kui see on tuksis siis üldiselt ei viitsi inimesed selle parandamisega tegeleda.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 14:08 Tsiteeri


Tänud. See ümberehitus toimuks tõenäoliselt pisut hiljem.

Kas uuemat tüüpi mootoritega sõbrunemine pisut keerulisem pole? Võiks ju eeldada, et juba tehases peale pandud tolleaegne 2.2t on passib vähe mugavamini Coupe peale.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.09.14 14:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Tänud. See ümberehitus toimuks tõenäoliselt pisut hiljem.

Kas uuemat tüüpi mootoritega sõbrunemine pisut keerulisem pole? Võiks ju eeldada, et juba tehases peale pandud tolleaegne 2.2t on passib vähe mugavamini Coupe peale.

Ma ei ole välja lugenud, kas mis mootoriga see Coupe seal on üldse? 2.3 ilmselt? Või 2.6 või 2.8?


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 16.09.14 14:48 Tsiteeri


Coupe kohta peaks foorumis ostuabi teemasid olema küll.
Praegune tundub lihtsalt kõvatamisena.
Müüakse selles kuulsas fb rondiärikate grupis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 16.09.14 18:38 Tsiteeri


Ei ole kõvatamiseks, mkb.

2.3R5. See diil lihtsalt tundub liiga odav kuidagi, selleks ma mõtlesingi, et uurida enne foorumist, äkki on numbrimärgi alusel kellelgi infot. Privasse on natuke juba midagi poetatud.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 16.09.14 19:49 Tsiteeri


Viska mõni link kus seda autot näha on. Nii vähe lihtsam kaasa rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 17.09.14 07:27 Tsiteeri


Quattro pildid

Omanik saatis pilte.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 17.09.14 07:27 Tsiteeri


Privast tulnud info kohaselt on olnud kere roostes, tagakoobas läbi. mkb, nüüd avastasin ise ka, et seal rondiärikate grupis kuulutus üleval, sul oli õigus selle koha pealt.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]