Kõigepealt alustasin ettevalmistust nii. Pristsisin pigieemaldiga portitiivad seest kokku. Puhastasin nii 3 korda ühte tiiba. Seejärel lahustiga kuni
oli piinlikult puhas. Roostet oli koopaserva seespool nurgas. Lihvisin maha ja panin roostetõrjet ning seda mõksi (Mõksi nime ei mäleta aga pihustiga,
venekeelne ja Prismast .Hind vist 8.-). Nüüd peaks rooste kontrolli all olema, sai pandud suur pudel kahe tiiva peale ära.
Siis proovisin auto küljes oleva tiiva uksepoolseid alumisi pole lahti teha. Mõlemal pool uksepoolne tuli nõksuga lahti, kuid rattapoolsed olid
roostes ja torks käis aind ringi. Puurisin pead maha, hiljem saab teised osad kätte. Kui vaja on ka olemas keermestaja.
Viskasin pilku ka stange poltidele. Konksu avast ja teisel pool peale katte eemaldamist oli näha kahte polti. Üks kuuskant teine mutrivõtmega
avatav.
Kas peab mõlemad lahti keerama, et stanget kätte saada või ainult kuuskant polti?
|