mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 10.09.14 14:38
|
|
|
A6 Allroad 132kw 2002.man.Vilgutas eelsüüte küünalde tuld ja käima ei lähe.!?
Nii ja nüüd siis Hitleri needus minuni jõudnud...!!
Täna mingil hetkel hakkas nagu hakkima ja kaasi andes pooma ning ohutuld vilgutama. Lasin siis hoo maha ja proovisin rahulikult edasi sõita.kõik oli
nagu jälle korras ja siis hakkas vilkuma eelsüüte küünalde tuli, sõitsin paar km veel ja kilomeeter enne kodu jätsin igaksjuhuks seisma ja suretasin
välja. peale seda kurrrrat käima enam ei lähe.
Diislitega pole eriti kodus,seega on kellegil mingeid ideid kustotsast midagi tegema hakata.
Eelnevalt on vahest põlema löönud ka abs,veojõu kntr ja tõste ohutule. Peale süüte väljakeeramist on jälle kõik korras ja kompu ühtegi veakoodi ei
näidanud. Tänase probleemiga pole komput taha saanud.Filtrid 1000km tagasi vahetatud.
Küsimus veel selline kas sellel isendil on juba see vee andur kütusefiltri all ja kas piduri pedaali anduri viga põhjustab ka mitte käima
minemise.Tegemist siis manuaalkastiga. Aga ega enne vist pole midagi leiutada kui juhtme järgi saab,lihtsalt jube masendav on seda kümneid km-d
nööriotsas ja läbi linna vedada.
Ah jaa ja kas on võimalik ka selline teema,et mingi paagi andur paneb segast,paak oli suht tühi aga tuli veel põlema ei hakanud...Auto aga arvab,et
küte otsas. Kas peale tankimist piisab vaid käijamisest või peab ikkagi tuulutama hakkama.!?
Tänud arvamuste eest ja parimat.
Mel
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 10.09.14 14:53
|
|
|
Kas auto arvas ,et küte otsas või oli otsas? Kui küte otsas polnud siis õhutamise pointi pole(õhutamine mitte tuulutamine). Kui kütus otsas oli võib
olla oht kõrgsurve pump otsas. See ei kannata kuiva ja elektroonika põleb maha.
|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 10.09.14 18:45
|
|
|
Tänud Rain.!
Küte ei olnud otsas,seier oli punase alguses ja tuli põlema ei olnud hakanud. Tegelikult ma ei teagi kas ta üldse põleb kuna alati olen enne peale
võtnud.
Niipalju siis on selge,et kütet filtrisse ei jõua.Muud teha ei osanud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.09.14 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mecl
Tänud Rain.!
Küte ei olnud otsas,seier oli punase alguses ja tuli põlema ei olnud hakanud. Tegelikult ma ei teagi kas ta üldse põleb kuna alati olen enne peale
võtnud.
Niipalju siis on selge,et kütet filtrisse ei jõua.Muud teha ei osanud. |
Esmalt ikka tee kindlaks, kas paagis kütust on, mitte ära usalda pimesi seda, mida seier näitab.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 10.09.14 19:36
|
|
|
Paagis oli kütet ja kohe sai ka 20l juurde valatud ja filtrisse ikkagi midagi ei jõua. Aga juhul kui alguses oligi küte otsas,mida peaksin järgmiseks
ette võtma. Diislitega kokkupuude olnud siiani vaid uute autodega,mis pole remonti vajanud,seega pean tunnistama,et loov mõtlemine puudulik.
Tänud!!
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 11.09.14 11:08
|
|
|
Tänud jällegi kaasa motlemast.
Ma seda ise ka loodan,et on see paagisisene pump aga saan aru,et seda vaja vaid siis kui paak tyhjaks hakkab saama,et pumbata yhelt paagipoolelt
teisele kui paak täis voi pooltäis siis seda nagu vaja pole. Kui ära minestas siis oligi kyte otsakorral aga korra tegi ta sarnast nalja poole
paagipeal ka ainult ilma eelsyytekyynalde tuleta.Ei lubanud kiirendada ja vilgutas ohu kolmnurka.
Parimat
|
|
|
teijo
huviline
Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.14 15:30
|
|
|
.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 16.09.14 08:37
|
|
|
Paagisisene pump ei ole selles süüdi, pigem kõrgsurvepump. Diagnostika ütleb sulle kindlasti milles viga on aga enamasti kõrgsurvepump nii otsa
saabki.
Tsitaat: | Algselt postitas: teijo
Mul sama viga täpselt ainult alla 2000 pöörde suht jõuetu. eelsüüde vilgub vahelduva eduga ( vahel on , vahel mitte. Vahepeal kui masin kaua seisnud
siis tahab rohkem käijamist ~2 seki, soojalt poolest pöördest. Vahepeal viskab Abs ohukolmnurga ja tõste ohutule põlema, vahepeal ei viska ka. Korra
sai käidud diagnostikas ka Nevocar Pärnus aga sealt midagi tarka ei osatud öelda. Peab ikka tallinna kuskile asjalikku kohta ära viima.
Üks hommik ei läinud tööle. Sai siis tagasivooluklapi tihend ära vahetatud kuna see oli kehvasti eelmise omaniku poolt vahetatud. Tööle iseseisvalt ei
saanud. Tõmmates läks hetkega. Aga probleem on ikkagi et jõuetu ja vilgutab eelsüüdet. |
|
|
|
|
mecl
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad/Coupe2.6
|
postitati 18.09.14 17:47
|
|
|
Nii minuoma ärkas audiklubi abiga selle sunnipäeva hommikul uuesti elule.
Viga oli-on väga lihtne: Paak mingit jama täis ja filter oli umbes.Vahetatud sai enneseda umbes 1000km tagasi ja nüüd siis uuesti ja käima ta
hakkas.
Protseduur oli siis järgmine:Mingeid pihusti torusid ma lahti ei keeranud,puhusin torust kütte tagasi paaki,vahetasin filtri,suure süstlaga pumba
voolik kütet täis,filter samuti,siis paar suutäit diislit sai ka imetud paagist,ots kinni ja u.300m vedamisejärel läks käima. Pea 5-7min käib nagu
pudrupada ja kaasipedaal ei toimi,siis aga aina ühtlasemaks läks ja siis oli kõik korras. Kui keerukas on selle isendi paagi kättesaamine.!? Kodus
tõstukit pole ja igasugune ettekujutus puudub.
Vedas seekord. Tänu muidugi foorumile ja selle kasutajatele,väga palju näpunäiteid sain siit.
Parimat kõigile.!!
|
|
|
teijo
huviline
Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.14 07:37
|
|
|
.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.10.14 18:14
|
|
|
Pigem on auto uimane nende teiste veakoodide tõttu. Need võivad alles proovisõidul tagasi tulla, seega kui lihtsalt ära kustutasite need, siis oli see
diagnostika natuke kehv. Nii turborõhku kui pritsehetke oleks lihtne kontrollida arvutiga muidu.
Selle G210 puhul võiks mõõta takistust paagi küljes olevast pistikus. Äärmised näidud olid mälu järgi umbes 100 ja 400 oomi, sinna vahel võiks asi
jääda.
|
|
|
teijo
huviline
Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.14 19:30
|
|
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.10.14 14:54
|
|
|
Koodide järgi on need ju mõned tüüpilistest vigadest mis varem või hiljem sihukesi masinaid kimbutavad.
Väljasuremise põhjus on jh paagipumbas ainult, ülejäänu mootorit päris seisma ei jäta.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
teijo
huviline
Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.14 17:14
|
|
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 06.10.14 05:01
|
|
|
See G210 on ikka omaette andur, see pole seotud tasemeanduritega, mis kütusenäidikutele infot annavad. Peab olema eraldi väike kahe juhtmega pistik
suurema kõrval, äkki sul polegi olemas seda andurit seal?
|
|
|
teijo
huviline
Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.14 08:38
|
|
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 06.10.14 15:14
|
|
|
See G210 peaks olema ehitatud selle "kopsiku" sisse, kus asub ka paagipump ja eraldi ainult anduri vahetust pole ette nähtud.
|
|
|
teijo
huviline
Registreerunud 11.08.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.14 08:04
|
|
|
.
|
|
|