Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AAT / AEL klapikambrikaane tihend ja muud erinevused AEL ja D5252T vahel (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1561)
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.14 12:56 Tsiteeri
AAT / AEL klapikambrikaane tihend ja muud erinevused AEL ja D5252T vahel



Võibolla läbikäinud teema: kas AAT / AEL mootorile on kuskilt saada normaalset klapikambrikaane tihendit ? Mõtlen sellise kujuga, et ta sinna ka reaalselt sobiks. Olen nüüd proovinud VR ja Elringi oma panna, mõlemad peaksid olema OK tootjalt, täpselt sama s*tt. Jutt siis sellest, et need nurgad seal pihustitepoolses küljes (pool tihendit) on täiesti vale kujuga. Kas kellelgi on kogemust originaaliga näiteks ?

Edit: ise küsin ja vastan. Natuke offtopic ka (nimetasin teema ringi), aga ehk kellelegi abiks: Audi puhul see tihend toimib, kuigi ei istu kaugeltki nii hästi kui üks 3D-tihend istuma peaks (näiteks võib tuua AAN, kus ka suht keskmisest keerulisem tihend on, aga läheb paika ja toimib). Mul Volvo D5252T, mis on sisuliselt sama, mis AEL, aga sellel on klapikaas teine. Nimelt see pihustitepoolne sinka-vonka-kuju erineb suht kardinaalselt (hiljem lisan pilte). Imelikuks teeb asja aga see, et lugupeetud tootjad (Reinz, Elring) pakuvad neile täpselt sama tihendit. Otsides mõlema margi järgi on tulemuseks sama koodiga varuosa ja Elringi pakendil oli kirjas AAT/AEL/D5252T ja veel mingid (ilmselt VW busside) mootorikoodid. See tihend Volvole ei istu, tegin tihendi silikoonist (kaks tundi enne seda kirusin eelmist külaseppa, kes selle samuti silikoonist valmistanud oli). Saaksin kasutada Volvo puhul Audi kaant, aga sellel on õlikork teises kohas ja seetõttu ei istuks peale mootorikate. Lisaks ka tuulutuse ots, mis muidugi kannataks suht lihtsasti ringi teha.

Veel erinevusi nende mootorite vahel:

- Sisselaskekollektor on erinev (Volvol pikk torukujuline, väga ilusate ühepikkuste runneritega ja vist parem, sest olen näinud müügis üht B2q-d, millel just selline kasutusel oli)
- Karter on erinev (Audil mootor otse ja lääbakil, Volvol põiki)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Janno2525
huviline



Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 V8

postitati 10.09.14 06:27 Tsiteeri


Minu auto vanal mootoril (AEL) käis tema eksistentsi lõpuosas kambrikaan üsna tihti maha ja iga kord sai ostetud Victor Reinz'i tihend ja sellega ei olnud kunagi mingeid sobivuse probleeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 10.09.14 07:19 Tsiteeri


Volvo D5252T puhul selline infokilluke, et kkk tihend tuleb koos klapikambrikaanega. Eraldi originaalis seda tihendit saada ei olegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]