AAT / AEL klapikambrikaane tihend ja muud erinevused AEL ja D5252T vahel
Võibolla läbikäinud teema: kas AAT / AEL mootorile on kuskilt saada normaalset klapikambrikaane tihendit ? Mõtlen sellise kujuga, et ta sinna ka
reaalselt sobiks. Olen nüüd proovinud VR ja Elringi oma panna, mõlemad peaksid olema OK tootjalt, täpselt sama s*tt. Jutt siis sellest, et need nurgad
seal pihustitepoolses küljes (pool tihendit) on täiesti vale kujuga. Kas kellelgi on kogemust originaaliga näiteks ?
Edit: ise küsin ja vastan. Natuke offtopic ka (nimetasin teema ringi), aga ehk kellelegi abiks: Audi puhul see tihend toimib, kuigi ei istu kaugeltki
nii hästi kui üks 3D-tihend istuma peaks (näiteks võib tuua AAN, kus ka suht keskmisest keerulisem tihend on, aga läheb paika ja toimib). Mul Volvo
D5252T, mis on sisuliselt sama, mis AEL, aga sellel on klapikaas teine. Nimelt see pihustitepoolne sinka-vonka-kuju erineb suht kardinaalselt (hiljem
lisan pilte). Imelikuks teeb asja aga see, et lugupeetud tootjad (Reinz, Elring) pakuvad neile täpselt sama tihendit. Otsides mõlema margi järgi on
tulemuseks sama koodiga varuosa ja Elringi pakendil oli kirjas AAT/AEL/D5252T ja veel mingid (ilmselt VW busside) mootorikoodid. See tihend Volvole ei
istu, tegin tihendi silikoonist (kaks tundi enne seda kirusin eelmist külaseppa, kes selle samuti silikoonist valmistanud oli). Saaksin kasutada Volvo
puhul Audi kaant, aga sellel on õlikork teises kohas ja seetõttu ei istuks peale mootorikate. Lisaks ka tuulutuse ots, mis muidugi kannataks suht
lihtsasti ringi teha.
Veel erinevusi nende mootorite vahel:
- Sisselaskekollektor on erinev (Volvol pikk torukujuline, väga ilusate ühepikkuste runneritega ja vist parem, sest olen näinud müügis üht B2q-d,
millel just selline kasutusel oli)
- Karter on erinev (Audil mootor otse ja lääbakil, Volvol põiki)
|