Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 30.08.14 21:07
|
|
|
4.2TD 240kW eelsüüteküünalde asukoht
Tere,
Vabandan ette võhikliku küsimuse pärast aga kus võiks asuda antud mootori 4.2TD 240kW eelsüüteküünlad?
Kas antud kohas kus on tehtud punased ringid?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.08.14 02:21
|
|
|
Just, piipude otsast tõmbamisega ole ettevaatlik, võivad mureneda ja pooleks minna.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 31.08.14 05:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Just, piipude otsast tõmbamisega ole ettevaatlik, võivad mureneda ja pooleks minna. |
Tänud, milline oleks kõige parem meetod nende piipude välja tõmbamiseks? Tegelt enne küünalde väljatõmbamist oleks mul vaja selgeks saada kas on üldse
mõni küünal läbi või mitte.
Profülaktika mõttes panin kaabli taha ja sain järgmise teate:
005674 - Glowplug for Cylinder 7 (Q16)
P162A - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 194147 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.22
Time: 06:58:43
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 148.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 0.4 %
Voltage: 13.60 V
Duty Cycle: 26.0 %
Temperature: 12.6°C
Armatuuris vms kohas tegelt midagi ei vilgu ja auto ei käitu teistmoodi. Olen uurinud, et see mitmes läbi on ei ole 100% kindel, vabalt võib mõni
teine vigane olla, viga võib ka relees olla või üldse mingis kaitsmes. Enne väljatõmbamist tasub vist multimeetriga küünalde takistust mõõta ja siis
saab edasi liikuda. Või on veel võimalusi milles võib viga olla?
|
|
|
marekM
huviline
Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985
|
postitati 31.08.14 05:28
|
|
|
Üldiselt vahetatakse kõik korraga ära.
|
|
|
TFK
klubiliige
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.14 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Multimeetriga küünalde takistust mõõta ja siis saab edasi liikuda. Või on veel võimalusi milles võib viga olla?
|
Ka multimeetriga täpselt teada sa ei saa.
Enda omal C6 3,0 võtsin kõik maha ja see mis multimeetri järgi oli korras oli tegelikult katki.
Testisin teisi vana aku peal.
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 31.08.14 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: TFK
Multimeetriga küünalde takistust mõõta ja siis saab edasi liikuda. Või on veel võimalusi milles võib viga olla? |
Ka multimeetriga täpselt teada sa ei saa.
Enda omal C6 3,0 võtsin kõik maha ja see mis multimeetri järgi oli korras oli tegelikult katki.
Testisin teisi vana aku peal. |
Mina küll asja kohta ei tea, aga foorumist on silma jäänud et 3.0 omad töötavad üldsegi 5V pealt, seega kohe ei tasu kõike otse aku peale panna
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 31.08.14 18:55
|
|
|
Sai multimeetriga kõik ära mõõdetud, 7tk oli 0,5-0,6 vahel ja üks näitas mingi 58,9, sai see ära vahetatud ja veakood kadunud.
|
|
|
TFK
klubiliige
Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.14 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Mina küll asja kohta ei tea, aga foorumist on silma jäänud et 3.0 omad töötavad üldsegi 5V pealt, seega kohe ei tasu kõike otse
aku peale panna |
Tõsi ta on mu omal ka 5 voldised need küünlad.
No mul oli ka miski vana aku,korraks paned ei juhtu midagi.
Tore vähemasti et korda ja veast lahti said.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.09.14 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TFK
No mul oli ka miski vana aku,korraks paned ei juhtu midagi. |
Sellist "korraks paned ei juhtu midagi" asja paluks teistel mitte soovitusena võtta . Enne ikka tester või siis omavahel ära vahetamine - kui viga kolib, on asi kah selge.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|