Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 (C2) 2,1 100kW – 1982 - Wilbur (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3769)
Wilbur
huviline



Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.14 16:03 Tsiteeri
Audi 100 (C2) 2,1 100kW – 1982 - Wilbur



Tervitus!

Võtsin pikalt hoogu, aga lõpuks sain oma teemaga alustamisega hakkama.
Lugu selline, et pikka aega kasvas peas mõte, et vanemas eas pean sõitma vanemat tüüpi (stiilse) autoga. Mulle uued autod nimelt eriti ei istu. Pidevalt aga vemmeldas see, et aga äkki sellel ajahetkel ei ole enam kerge sellist autot leida. Hakkasin vahetevahel just vaatama vanu autosid ja leidsin midagi, mida ei saanud ostmata jätta. Omanik oli lahkelt nõus auto üsna soodsa hinna eest mulle maha müüma ja nii see Audi 1. augustil minu maja ette treileri peal jõudis.

Enne uue omaniku juurde sõitmist:
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/911/Oo6ZH9.jpg

Uue kodu juures:
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/673/mya0tK.jpg

Ma olen küll noor mees, aga sellist Audi't ei ole vist kunagi kuskil liiklemas kohanud.
2,1 sissepritsega mootor (ilma katalüsaatorita), 100kW, originaalsed valuveljed, originaalmakk, veokonks ja varustus, mida igal autol sel ajastul ei olnud (udutuled ees ja taga, esitulede pesurid, püsikiirushoidja, 4x elektrilised aknad, elektrilised peeglid, elektriline antenn, 3x sigaretisüütajat ja manuaalne katuseluuk). ;)

Eks tööd tuleb väga palju. Pikast seismisest (aastast 2000) on kõik pidurid kinni ning seisma jäi, kuna tekkis probleem külmkäivituspihustiga ja sai uus auto ostetud. Roostet on ka ikka üksjagu (esitiivad, uste alumised servad) ja muid väiksemaid vigu. Käima teda ei ole veel saanudki. Pean alles plaani, mis järjekorras ja mida peaks tegema - siinkohal võib soovitusi jagada. :)
Ilmselt alustan mootori ja paagi puhastamisest ning kontrollin, kas kütusepump pumpab. Ühtlasi vahetusse vedelikud ja rihmad ning süütesüsteem.

Nokitsemist ilmselt aastateks. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 30.08.14 16:27 Tsiteeri


Jõudu! Sellise auto elule toomine pole päris naljaasi, aga kui hakkama saad, siis müts maha. Automaatkast on muidugi selline asi, mida sooviks enda 200-le kunagi leida. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GWallace
huviline



Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro

postitati 30.08.14 16:42 Tsiteeri


Kindlasti märk maha, tõeliselt huvitav masin! Jõudu vanakese taastamisel ja ellu äratamisel!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 30.08.14 17:12 Tsiteeri


Kuidas põhi on? Auto oli ju sildadeni maa sisse vajunud pikalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wilbur
huviline



Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.14 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Auto oli ju sildadeni maa sisse vajunud pikalt.


Nägid sellist vaadet? Mina nägin, et rehvid olid täiesti tühjad ja auto oli sel põhjusel tavapärasest tunduvalt madalamal. Põhi ei tundu väga mäda. Küljekarbid on mõlemad aga täiesti läbi.
Aga seda ka, et mina olen väidetavalt kolmas omanik üldse ning läbisõit ca 180 000 pidavat ka õige olema (kui see nüüd enam oluline on :D).
Nalja ka - auto oli ARKi eelmises andmebaasis ja kuna tõsteti uude andmebaasi, läks tehnilisse passi kirja nõnda: registreerimine Eestis 01.08.2014.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 30.08.14 18:31 Tsiteeri


Ütleme nii, et vaatasin ka seda autot mitmed aastad tagasi enne kui enda 200-ja leidsin, pildid sain naaberfoorumi kasutajalt ja seis oli toona selline:

http://static3.nagi.ee/i/p/945/31/2363291960fa71_o.jpg

http://static3.nagi.ee/i/p/945/31/23632921806753_o.jpg

http://static3.nagi.ee/i/p/945/31/23632923d36598_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tagakumm
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C3Q ,C4 s4 V8,C5,C6Q

postitati 30.08.14 19:01 Tsiteeri


Just sellistest autodest need kõige paremad autod uuesti sünnivadki.Kõik tuleb uuesti ise üle käia. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fm25
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Viljandi Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.14 19:03 Tsiteeri


Vägev masin eriti arvastades varustust, lihtsalt mõteks, et kui siuke projekt siis ise vist teeks selle kere vähe värskema tehnika peale, hunt lambanahas;) aga muidugi originaal jätta ka väga väärt mõte!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fm25
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Viljandi Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.14 19:16 Tsiteeri


Kere tiptop korda ja S4-S6 tehnika;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 31.08.14 04:42 Tsiteeri


2.1 väga kehvasti igatahes edasi ei lähe ja tavaliselt läheb nende S4-ja mootori jne. stiilis plaanidega samamoodi nagu monoveoliste quattroks tegemistega. Igaüks võib ise omad järeldused teha. Aga nagu teemaaluse masina kohta ütlesin, et kui sõitma saab, siis müts maha (olgu ta siis stock, quattro, S4, või v8-ga koll).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wilbur
huviline



Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.14 04:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Ütleme nii, et vaatasin ka seda autot mitmed aastad tagasi enne kui enda 200-ja leidsin, pildid sain naaberfoorumi kasutajalt ja seis oli toona selline:


Väga huvitavad pildid. Kas on ka teada, mis aasta see umbes olla võiks? Mina sellest kohast, mis piltidel näha on, seda Audit küll ära ei toonud. Tean aga seda, et eelmise omaniku jutu järgi pandi auto viimati käima aastal 2006. Ilmselt toimus kolimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 31.08.14 06:21 Tsiteeri


Pildid vast 2007 lõpp või 08 algus. Muud kahjuks öelda ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.14 07:53 Tsiteeri


Tere tulemast klubisse. Piltidelt tundub täitsa enamvähem veel. Lahe kui selliseid puskasid veel üles korjatakse ja elule putitatakse. Endal 3 tk neid.. ehk kunagi saab 3-st 2 kokku :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Wilbur
huviline



Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.14 13:40 Tsiteeri


Nädal tagasi võtsin rattad alt ära ja panin auto tuhaplokkide peale seisma. Ratastelt vanad rehvid maha, veljed ning veljepoldid puhtaks ja siis veidi uuemad rehvid külge.
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/661/XoiidR.jpg

Tundub, et uus esiklaas on ka päevakorras.
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/674/7YzxtS.jpg

Katuseluuk viltu.
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/537/qt2VFS.jpg

Auk juhiukse all.
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/674/jDHKsU.jpg

Auk ja rooste teises küljekarbis.
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/537/uuYXZz.jpg

https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/537/LN7B6a.jpg

https://imagizer.imageshack.us/v2/258x387q90/540/6oooxv.jpg

https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/908/dbDUDB.jpg

Vanad küünlad ja küünlajuhtmed olen juba ära võtnud.
https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/907/G3s2GJ.jpg

https://imagizer.imageshack.us/v2/581x387q90/661/XRXb8N.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 31.08.14 14:05 Tsiteeri


Vinge, vot selle auto arenemist tahaks jälgida küll. Ja jõudu ka minu poolt ning tahtmist ja vastupidamist lõpusirgele jõudmiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 31.08.14 17:35 Tsiteeri


Mis plaanid täpsemalt omanikul ka on?
Kas töökorda seada või korralikult taastada?

SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wilbur
huviline



Registreerunud 04.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.14 07:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Kas töökorda seada või korralikult taastada?


Esmalt üritan ta sõidukorda saada, siis on lihtsam remondipunkti sõita ja siis hakkan ikkagi taastama ja üritan teha seda nii korralikult ja originaalilähedaselt kui võimalik.
Teine variant on see, et mu kodulähedusse (300m kaugusele) tekkis suht sõbralik remondikoht. Pole võimatu, et organiseerin auto sinna ja siis hakkan keretöödeks lahti võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 19.09.17 08:04 Tsiteeri


Mis sellest saanud on? Omaniku kontakti on kellegil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]