Meditsa
huviline
Registreerunud 22.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.14 19:16
|
|
|
Audi A4 Avant 2005 3.0 TDI 150 kw
Tere,
Mis arvate antud autost.
Mis on foorumlaste kogemused?
Kas hinnaklass on vastab omadustele? Võrreldes teiste sarnastega üks kallemaid.
Kütusekulu? On erinevaid keskmisi alates 7.9 - 12 samal mudelil...
Auto tundub korralik olevat iseenesest.
Tänan vastuste eest ette!
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.14 19:43
|
|
|
Küsi VIN-koodi ja kontrolli margiesindusest seda 172 000 km läbisõitu.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 23.08.14 07:59
|
|
|
Kui läbisõit on õige, milles ma kahtlen, siis tasub osta küll, eeldusel et seisukord on nii hea kui kirjutatud. Olen ise omanud ja tõesti heade
sõiduomadustega auto, piisavalt ergas samuti.
|
|
|
|
Meditsa
huviline
Registreerunud 22.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.14 14:00
|
|
|
Tänan vastuste eest.
Olen saanud tegeliku läbisõidu info, mis on suurem kui 172k. Hind on sellevõrra korrigeeritud, ilmselt olen siiski ostja, kuna auto seisukord on
vägagi hea. Ülevaatuses leiti vaid üks pisimure.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.14 14:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Meditsa
Tänan vastuste eest.
Olen saanud tegeliku läbisõidu info, mis on suurem kui 172k. Hind on sellevõrra korrigeeritud, ilmselt olen siiski ostja, kuna auto seisukord on
vägagi hea. Ülevaatuses leiti vaid üks pisimure. |
Palju keritud on siis? Ülevaatus punkt küll päris head ülevaadet ei anna.
|
|
|
Meditsa
huviline
Registreerunud 22.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.14 14:20
|
|
|
Müüja kaitseks ütlen, et keritud oli juba enne teda, ehk juba tema ostis keritud auto...
Haihtunud on 100 k.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.08.14 17:08
|
|
|
Antud mootoril tuleb kindlasti pädev kontroll teha.
270000 on täpselt see läbisõit, kus pihustid on väsinud ja ketipingutid vahetust vajavad.
Summa ca. 3000 EUR - enamjaolt pihustite tõttu, pingutite 500 EUR vahetus on kökimöki nende kõrval.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 24.08.14 06:16
|
|
|
Soovitan kindlasti võtta prj postitust tõsiselt. Mootorile põhjalik diagnostika (mitte ainult veakoodide lugemine) . Halvemal juhul pole isegi see
3000 piiriks.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.08.14 07:27
|
|
|
Auto hind on paljude asjaolude kompromiss. Näidake mulle ühte uute pihustite ja ketiliini ning sisselasetega kolmest, mis maksaks 6000-7000 eur.. Seega valige, kuid ärge sellega päris lolliks minge. Alati võib ju mingi muu
ideaalse auto osta...
Mina olen näinud paljusid veits alla ja üle 300K sõitnud masinaid, milledel pole probleemi (vähemalt arvutiga uurides). Samas ühe Q7 -me aasta vanad
pihustid olid kõvasti ( -15 ja rohkem) miinuses. On ka olnud juhuseid, kus pihustid on vahetatud, kuid kodeerimata jäetud jne. Enamus kärutab lihtsalt
ringi ja ei teagi, mis kuradi asi see pihusti veel on .
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|