Vaata ikka reaalsete isendite seisukorrale otsa ja lõplik otsus on ikka enda teha.
Natuke ehk otsustamisele mõtteterasid juurde. Kui leiad veel mõne väga heas seisukorras D2'e, siis pead kahjuks ikkagi leppima, et rullnokad on
sellise mudeli juba ammu "vallutanud" ja oled üks hallist massist. Sillad on nagu on jne. D3 on vähemalt veel hetkel veidigi hinna poolest
kättesaamatu "igasugustele", kahjuks jõuan aga jälle selleni, et madalama hinnaklassiga ei pruugi ilmselt midagi väga sõidetavat ja kauakestvat
leida ja isegi selle kompromissihunniku hinna eest võib 2 D2'te osta . Kere
välimuse poolest on umbes see teema - kellele ema, kellele tütar. Mulle meeldivad mõlemad, aga kisub rohkem ikka sinna noorema eksemplari poole - D3
on sisustuselt ja tehnikalt ikka juba teine ajastu . D3 umbes sama
varustuse ja 4,2 v8 juures tundus endale täiesti tajutavalt salongis maanteekiirustel D2'st vaiksem olema.
PS! Kuna võrreldi S8't ja A8't, siis näiteks küttekulu poolest on vanakooli 4.2 v8 40v 265kw kuidagi liiga ajulagedalt janune võrreldes uue
tavaversiooniga, millel samuti hobuseid ainult mõnevõrra kapoti all vähem.
Hea auto on palju autosid...
|
|