Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Hommikuti krigiseb (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1976)
geenius
huviline



Registreerunud 17.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 95.a.

postitati 10.03.05 07:32 Tsiteeri
Hommikuti krigiseb



Hommikuti kostub paremalt poolt omapärast kriuksumist, justkui kummi ja metalli omavahelise hõõrdumise tagajärjed. Võimalik, et heli tekib rattakoopas, kusagil amordi juurest ja sõites vähe ebatasasel pinnasel nagu eestimaal asfalt. Mis see võiks olla, mis seda heli tekitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kalarott
huviline



Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.

postitati 10.03.05 08:03 Tsiteeri


tõenäoliselt mõni õõtshoova puks andnud otsad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.05 08:10 Tsiteeri


Kui "anomaalia" on ainult hommikuti, siis ilmselt teeb häält ööga koopase külmunud lumi. Kumm ebatasasel pinnal käibki selle jää vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 11.03.05 10:22 Tsiteeri


Üks võimalus, kuigi sellisel juhul vist ebatõenäoline - sharniiri tolmukumm puru ning seal vesi/mustus. Aga see peaks kriuksuma koguaeg, mitte ainult külmana.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 14.03.05 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kama2
Kui "anomaalia" on ainult hommikuti, siis ilmselt teeb häält ööga koopase külmunud lumi. Kumm ebatasasel pinnal käibki selle jää vastu.


Jätke mind siit välja, mina ei käi teiste autodes hääli tegemas :D
Aga omal krigiseb hommikuti samamoodi ja seda põhjustab tagumise akna ja pagasiluugi vahele tekkinud jää


Ei kandideeri oma arvamusega absoluutsele tõele....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.03.05 22:49 Tsiteeri


Esivedrul jupp otsast ära murdunud?,või kulunud amordilaagrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
geenius
huviline



Registreerunud 17.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 95.a.

postitati 22.03.05 08:19 Tsiteeri


Huvitav on see, et kapott üles tõstetuna autot üles-alla liigutades krigisevat heli kosta ei ole. Kas võib seda teha mingi muu keredetail, mis asub kusagil parema esitiiva juures? Heli ikkagi nagu kummi ja metalli omavahelisest hõõrdumisest tekib, vähemasti tundub nii. Autoks 95 a. B4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
geenius
huviline



Registreerunud 17.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 95.a.

postitati 22.03.05 08:20 Tsiteeri


Salongis on seda kuulda kõrvalistuja poolselt küljelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.03.05 18:36 Tsiteeri


Pakun ikkagi läbivajunud amordipadja.Kui võtad amordikannult maha selle plastikust katte(juhul kui on üldse),siis ei tohiks selle suure seibi ja amordikannu vahe ületada 5-6 mm.Kui see vahe on juba selles staadiumis,siis on viga nendes samades patjades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
geenius78
huviline



Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.05 20:29 Tsiteeri


Tänud vihje eest. Tshekkan olukorda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
geenius78
huviline



Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.05 16:00 Tsiteeri


Kas see vahe, mis ei tohiks olla üle 5-6 mm on see, mis jääb nö kere (mille all siis on amort) ja selle koonusekujulise suure seibi vahele? Mul mahtus muidu sinna vahele nimetissõrm peaaegu ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.03.05 18:53 Tsiteeri


Just seesama vahe.Ühesõnaga sul on padjad täiesti tuksis,vaheta ära ja siis proovi uuesti .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
geenius78
huviline



Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.05 17:02 Tsiteeri


Uurisin asja ja kas tõepoolest on vaja nende patjade vahetamiseks amordid täiesti lahti võtta ja pärast ka sild reguleerida? Amordipadja sees on vist ka mingi laager. Krigisemine on küll vist järele andnud hetkeks, kuid ühelt poolt autot kõigutades on tunda küll, et mingi lõtk seal igatahes on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.03.05 17:41 Tsiteeri


Sillareguleerimine oleks muidugi tore,kuid see on su enda südametunnistuse asi.Aga amordipüstik tuleb jah alt ära ja pilbasteks võtta.Uus padi on koos laagriga juba


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]