Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Väljalaskekollektor (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2733)
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 06.05.03 10:06 Tsiteeri
Väljalaskekollektor



Probleem järgmine:
Väljalaskekollektor lõhki küljelt.
Kui soojeneb siis ilmselt paisub nii palju et jääb vaiksemaks.
Uus maksab 3,5K ja siiani ei ole lammutustes leidnud. Kas on mõtet keevitada? Kas see jääb kestma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
s
huviline



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.03 11:33 Tsiteeri


kas sa torukollektori peale pole mõelnud?
Laki tuningus pakuti küll vähe teisele masinale R4 mootoriga hinnaks 2,5-3k


K6ik arvamused on isiklikud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
joosu
huviline



Registreerunud 02.10.02
Asukoht: tln/harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.03 13:33 Tsiteeri


B4-le nii odavalt küll ei saa(kui just eestis tehtud pole) plekk kollektor ikka sinna 4-5 kilo kannti jääb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.03 09:40 Tsiteeri


Kui õieti keevitatakse siis jääb ka pidama, seda tuleb teha kuumaks lastud kollektori peal... muidu jama ja võib asi kõveraks minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 14.05.03 14:15 Tsiteeri


Huvitav kas sellise asjaga jääks asi pidama? http://www.krimelte.ee/php/view.php?id=105
Kas silikooniaurud kuidagi mootorit ei kahjusta? Või on ikkagi keevitamine ainuõige alternatiiv uue ostmisele.
Ärge siis kõvasti pekske kui see väga hull mõttevälgatus oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.03 14:19 Tsiteeri


Hmm... siiamaani ei olnud ma veel nii suure temperatuuritaluvusega silikooni kohanud... aga kui see väga kallis pole siis proovida võid ikka, mootorile ei tee see halba miskit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.03 14:23 Tsiteeri


Oled sa uurinud mida tähendab tuleohutusklass E 190? Mis on selle klassi omapärad jne?

Ma ise arvan, et selle möginaga ei ole mõtet jännata.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.03 14:28 Tsiteeri


Eks ta selline juramine tegelt ole jah... aga keevitamise jaoks jällegi vaja asi pealt maha võtta... mis ei olenevalt autost ei olegi nii lihtne... kuid jah, korda on ju asi vaja saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.05.03 14:31 Tsiteeri


Arvan ka, et selliste möginatega mätsimiste peale pole mõtet aega raisata. Kollektor paisub kindlasti igasugustest sellistest möginatest erinevalt ja varsti pudiseb kogu see jama maha! Kui omal sisselaskekollektorit maha võtsin, avastasin ka, et väljalase lõhki. Soojalt paisub enamvähem kinni ja on vaikne. QUATTRO ütles selle peale, et las olla nii nagu on, keevitada on küll üritatud, kuid varsti peale keevitamist kipub keevituskoha kõrvale uus pragu tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 14.05.03 14:38 Tsiteeri


Arvan, et see silikoon ei pruugi seda elu kinni hoida. Kaminates ja ahjudes pole sellist survet sees nigu seda on väljalaske kollektoris. Kui see maksab ainult kopikaid siis võid ju proovida väljast poolt kinni panna. Keevitamisega peaksid kindlamalt kinni saama kuid siis tuleb kollektori kontaktpinnad enne paigaldamist rihtplaadil ära lihvida, vastasel korral saad varsti sinna juurde mõne mõra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 14.05.03 14:46 Tsiteeri


Minu teada on väljalaskekollektorid tavaliselt malmist. Selle keevitamine aga nõuab juba häid aparaate ja mehi. Seega võib remont minna sama kalliks, kui uus. Kui ajada soojaks ja keevitada ka spets elektroodidega, siis ei tohiks tervet pragu kinni lasta, tõmbab kohe kõveraks. Saab kinnitada ainult punktidega. Pikemas perspektiivis tuleb see ikkagi kas samast või kõrvalt lahti. Lihtsam ja kestvam oleks ikkagi uus või tervem kasutatud osta. Niipalju tean mina sellest asjast.
Olen kuulnud, et keevitatakse malmist mootoriplokke, kuid nende puhul on soojuspaisumised hoopis väiksemad ja suurema hinna tõttu tasub ka kallis töö ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.03 14:49 Tsiteeri


Eriti ei nõustu sellega... Metalli firmas keevitati see mul passatil kokku ja ei tõmmand kõveraks ega miskit... seepärast soojaks ta aetaksegi et kõveraks ei tõmbaks... ja pragu ikka pannakse kinni terves pikkuses... sellel punktitamisel ei ole nüüd küll erilist mõtet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 14.05.03 14:54 Tsiteeri


Kui nii, siis pean sellega nõustuma. Tean metallitöödest üht-teis, aga järelikult siis veel mitte niipalju, et mis toimub tänapäeval.
Aga kui kaua ta juba koos on püsinud? Ja mis selline asi maksis? Panen kõrva taha, sest kunagi ei tea, millal endal vaja läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 14.05.03 14:56 Tsiteeri


Selles asi ongi et keevitamise eest taheti meeletut raha saada(mahavõtmine+keevitamine+tagasipanemine). Forsis näiteks arvati et läheb päev aega ja ~2200.-.Kuigi nad ütlesid et SIIAMAANI on kõik keevitatud kollektorid pidama jäänud. Kasutatutest niipalju et leidsin vaid ühe mis on Männiku romulas ja sellel isegi 2 mõra minu kollektori 1 vastu. Uus nagu ma juba ütlesin 3,5K+ vana maha ja uus peale. Krt see on nii vana auto jaoks minu arvates liiga kallis. Niigi on kõvasti juba sisse investeeritud.
Äkki keegi siis soovitab kohta/meest kes teeb oma tööd korralikult ja ei taha miljonit oma töö eest(suht raske leida vist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.03 15:03 Tsiteeri


Oi krt... egas see keevitamine nii kallis ka siis pole ju... enda passatil sai omadega otsa plokikaane tihend ja kui laiali asi sai selgus alles et väljalaskekollektoris mõra sees. Plokikaane tihendi vahetus ühe selli juures läks 500.- ja selle keevituse sain ma tuttava kaudu tasuta. Kui ta miski 500.- oleks maksund... see keevitamine siis vaevalt ma seda tasuta oleksin saanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
xjan
huviline

Avatar


Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti

postitati 14.05.03 17:20 Tsiteeri


malmkollet võid keevitada lasta küll, AGA!!!

1) 10-15 aastat vanadel autodel on see malmkollektor juba nii ära põlenud ja süsinikku täis läinud, et seal õiget malmi enam alles ei ole. Vaata vastu valgust ja näed neid sadu mikropragusi :)

2) kollektori keevitamiseks, ühtlaselt enne kuumaks ajada

3) keevitamine elektroodiga, aga ka malme ja seega ka elektroode on erinevaid... :(

4) keevitamine vasega, on ka võimalik, kuna vask on pehmem ja annab ka paremini liikuma

muud midagi.. lihtsalt mõned ideed sulle...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 14.05.03 18:25 Tsiteeri


Kas mõrad üldse läbivad kollektorit? Võibolla on kollektor kõver ja läbi ajab hoopis tihendi vahelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 15.05.03 07:45 Tsiteeri


E190 = 190minutit talub täis temperatuuri ,mis oli 1500 c"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 19.05.03 22:52 Tsiteeri


E190- E tähendab et on tulekindel aga mitte soojakatkestusega. Number tähe järel näitab, kui kaua tal vastupanu otsesele leegile minutites. Seega kannatab otsest leeki 190 minutit.

Arvan, et kui kavatsed sõita rohkem kui 3 tundi järjest, siis põleb see sul lihtsalt ära


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 02.03.04 18:07 Tsiteeri


Mina igatahes keevitamisele lootma ei jäänud ning investeerisin uude väljalaskekollektorisse. Tasus ära, sest vana oli tõesti mitmest kohast mõrane.
Paranes kütusekulu, kiirendus ning häirivat plärinat ei ole enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.03.04 20:27 Tsiteeri


Jah, tore, et said probleemi lahendatud, kuid keevitamine oleks tulnud tunduvalt odavam. Malm ei vanane ja ei põle läbi nagu terastorudest kollektor, keevitades tõmbab küll kollektor natuke "kõveraks", kuid peale keevitust tuleb tihentipinnad üle freesida.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.5% - SQL: 29.5%]