ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 06.05.03 09:06
|
|
|
Väljalaskekollektor
Probleem järgmine:
Väljalaskekollektor lõhki küljelt.
Kui soojeneb siis ilmselt paisub nii palju et jääb vaiksemaks.
Uus maksab 3,5K ja siiani ei ole lammutustes leidnud. Kas on mõtet keevitada? Kas see jääb kestma?
|
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.03 10:33
|
|
|
kas sa torukollektori peale pole mõelnud?
Laki tuningus pakuti küll vähe teisele masinale R4 mootoriga hinnaks 2,5-3k
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
joosu
huviline
Registreerunud 02.10.02
Asukoht: tln/harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.03 12:33
|
|
|
B4-le nii odavalt küll ei saa(kui just eestis tehtud pole) plekk kollektor ikka sinna 4-5 kilo kannti jääb
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.03 08:40
|
|
|
Kui õieti keevitatakse siis jääb ka pidama, seda tuleb teha kuumaks lastud kollektori peal... muidu jama ja võib asi kõveraks minna.
|
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 14.05.03 13:15
|
|
|
Huvitav kas sellise asjaga jääks asi pidama? http://www.krimelte.ee/php/view.php?id=105
Kas silikooniaurud kuidagi mootorit ei kahjusta? Või on ikkagi keevitamine ainuõige alternatiiv uue ostmisele.
Ärge siis kõvasti pekske kui see väga hull mõttevälgatus oli.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 13:19
|
|
|
Hmm... siiamaani ei olnud ma veel nii suure temperatuuritaluvusega silikooni kohanud... aga kui see väga kallis pole siis proovida võid ikka,
mootorile ei tee see halba miskit
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 13:23
|
|
|
Oled sa uurinud mida tähendab tuleohutusklass E 190? Mis on selle klassi omapärad jne?
Ma ise arvan, et selle möginaga ei ole mõtet jännata.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 13:28
|
|
|
Eks ta selline juramine tegelt ole jah... aga keevitamise jaoks jällegi vaja asi pealt maha võtta... mis ei olenevalt autost ei olegi nii lihtne...
kuid jah, korda on ju asi vaja saada.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 14.05.03 13:31
|
|
|
Arvan ka, et selliste möginatega mätsimiste peale pole mõtet aega raisata. Kollektor paisub kindlasti igasugustest sellistest möginatest erinevalt ja
varsti pudiseb kogu see jama maha! Kui omal sisselaskekollektorit maha võtsin, avastasin ka, et väljalase lõhki. Soojalt paisub enamvähem kinni ja on
vaikne. QUATTRO ütles selle peale, et las olla nii nagu on, keevitada on küll üritatud, kuid varsti peale keevitamist kipub keevituskoha kõrvale uus
pragu tulema.
|
|
|
anomaalia
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant
|
postitati 14.05.03 13:38
|
|
|
Arvan, et see silikoon ei pruugi seda elu kinni hoida. Kaminates ja ahjudes pole sellist survet sees nigu seda on väljalaske kollektoris. Kui see
maksab ainult kopikaid siis võid ju proovida väljast poolt kinni panna. Keevitamisega peaksid kindlamalt kinni saama kuid siis tuleb kollektori
kontaktpinnad enne paigaldamist rihtplaadil ära lihvida, vastasel korral saad varsti sinna juurde mõne mõra.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 14.05.03 13:46
|
|
|
Minu teada on väljalaskekollektorid tavaliselt malmist. Selle keevitamine aga nõuab juba häid aparaate ja mehi. Seega võib remont minna sama kalliks,
kui uus. Kui ajada soojaks ja keevitada ka spets elektroodidega, siis ei tohiks tervet pragu kinni lasta, tõmbab kohe kõveraks. Saab kinnitada ainult
punktidega. Pikemas perspektiivis tuleb see ikkagi kas samast või kõrvalt lahti. Lihtsam ja kestvam oleks ikkagi uus või tervem kasutatud osta.
Niipalju tean mina sellest asjast.
Olen kuulnud, et keevitatakse malmist mootoriplokke, kuid nende puhul on soojuspaisumised hoopis väiksemad ja suurema hinna tõttu tasub ka kallis töö
ära.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 13:49
|
|
|
Eriti ei nõustu sellega... Metalli firmas keevitati see mul passatil kokku ja ei tõmmand kõveraks ega miskit... seepärast soojaks ta aetaksegi et
kõveraks ei tõmbaks... ja pragu ikka pannakse kinni terves pikkuses... sellel punktitamisel ei ole nüüd küll erilist mõtet.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 14.05.03 13:54
|
|
|
Kui nii, siis pean sellega nõustuma. Tean metallitöödest üht-teis, aga järelikult siis veel mitte niipalju, et mis toimub tänapäeval.
Aga kui kaua ta juba koos on püsinud? Ja mis selline asi maksis? Panen kõrva taha, sest kunagi ei tea, millal endal vaja läheb.
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 14.05.03 13:56
|
|
|
Selles asi ongi et keevitamise eest taheti meeletut raha saada(mahavõtmine+keevitamine+tagasipanemine). Forsis näiteks arvati et läheb päev aega ja
~2200.-.Kuigi nad ütlesid et SIIAMAANI on kõik keevitatud kollektorid pidama jäänud. Kasutatutest niipalju et leidsin vaid ühe mis on Männiku romulas
ja sellel isegi 2 mõra minu kollektori 1 vastu. Uus nagu ma juba ütlesin 3,5K+ vana maha ja uus peale. Krt see on nii vana auto jaoks minu arvates
liiga kallis. Niigi on kõvasti juba sisse investeeritud.
Äkki keegi siis soovitab kohta/meest kes teeb oma tööd korralikult ja ei taha miljonit oma töö eest(suht raske leida vist).
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.03 14:03
|
|
|
Oi krt... egas see keevitamine nii kallis ka siis pole ju... enda passatil sai omadega otsa plokikaane tihend ja kui laiali asi sai selgus alles et
väljalaskekollektoris mõra sees. Plokikaane tihendi vahetus ühe selli juures läks 500.- ja selle keevituse sain ma tuttava kaudu tasuta. Kui ta miski
500.- oleks maksund... see keevitamine siis vaevalt ma seda tasuta oleksin saanud...
|
|
|
|
xjan
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 14.05.03 17:25
|
|
|
Kas mõrad üldse läbivad kollektorit? Võibolla on kollektor kõver ja läbi ajab hoopis tihendi vahelt.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 15.05.03 06:45
|
|
|
E190 = 190minutit talub täis temperatuuri ,mis oli 1500 c"
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 19.05.03 21:52
|
|
|
E190- E tähendab et on tulekindel aga mitte soojakatkestusega. Number tähe järel näitab, kui kaua tal vastupanu otsesele leegile minutites. Seega
kannatab otsest leeki 190 minutit.
Arvan, et kui kavatsed sõita rohkem kui 3 tundi järjest, siis põleb see sul lihtsalt ära
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 02.03.04 17:07
|
|
|
Mina igatahes keevitamisele lootma ei jäänud ning investeerisin uude väljalaskekollektorisse. Tasus ära, sest vana oli tõesti mitmest kohast
mõrane.
Paranes kütusekulu, kiirendus ning häirivat plärinat ei ole enam.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.03.04 19:27
|
|
|
Jah, tore, et said probleemi lahendatud, kuid keevitamine oleks tulnud tunduvalt odavam. Malm ei vanane ja ei põle läbi nagu terastorudest kollektor,
keevitades tõmbab küll kollektor natuke "kõveraks", kuid peale keevitust tuleb tihentipinnad üle freesida.
|
|
|
|