Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 3.3tdi termolüliti (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1880)
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 14.08.14 12:06 Tsiteeri
Audi 3.3tdi termolüliti



Oskab keegi öelda termolüliti asukohta, saadanas vist mõjutab jahutus ventika tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 01.09.14 12:01 Tsiteeri


Keegi pole sellise probleemiga kokku puutnud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.09.14 04:52 Tsiteeri


ElsaWin ei tee mingil põhjusel seda skeemi lahti, aga jutu järgi on kaks erinevat termolülitit, komponendid F18 ja F54. Asukohta ei õnnestu tuvastada, aga google andmetel asuvad näiteks bensiinimootoritel need kaks termolülitit ühise korpuse sees radika küljes, kolme klemmiga anduris. Lisaks sellele on armatuuri all kolm releed ja põhjakatte taga kolm takistit, mis samuti süsteemi juhivad.
Lisaks sellele peaks sellel autol olema ka hüdrauliline ventilaator, mida toidab roolivõimendi pump ja juhtkappi juhitakse otse mootoriajust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.09.14 05:55 Tsiteeri


Mootori aju võib seda hüdraulilist venti juhtida, aga kui termolüliti kinni, siis saab mootor info et kuum, ning uhab ka see. See takisti plaat on kontrollitud ja vahetatud see töötab.
Jama ongi selles, et ei leia seda termolülitit. Elektriventilaatoril kaitse väljas praegu, muidu ei saaks üldse sooja :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.09.14 10:44 Tsiteeri


Mul on üks samasugune auto töös praegu, viskan pilgu peale ja annan õhtul teada kui selle asukoha leian.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.09.14 11:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Mul on üks samasugune auto töös praegu, viskan pilgu peale ja annan õhtul teada kui selle asukoha leian.

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.09.14 12:21 Tsiteeri


Mingi pistiku leidsin, mis asub 12V ventika taga mootori küljes. Hetkel ei jõudnud veel sealt pistikut ära kiskuda, et uurida kas jäävad ventikad vait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.09.14 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Mingi pistiku leidsin, mis asub 12V ventika taga mootori küljes. Hetkel ei jõudnud veel sealt pistikut ära kiskuda, et uurida kas jäävad ventikad vait.


Kontrollitud, midagi ei muutu. Sai ka testriga mõõdetud ja ühegi kemmi vahel ühendust pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.09.14 17:07 Tsiteeri


Polnud kahjuks aega pikemalt uurida, silma jäi see sama pistik. Võtsin selle lahti aga mingit veakoodi sellest ei tulnud, oleks vist pidanud tulema kui see ühega mootoriajudest ühenduses oleks. See on üldse väga halb auto diagnoosida, isegi originaal VAS testriga ei saa praktiliselt midagi peale veakoodide ja "live data" vaadata, samas paljude teiste mudelite jaoks on iga vidina jaoks oma test jne.

Edit: See termolüliti tundub olevat ühendatud hoopis kliimasüsteemiga ja seal on ka muid tingimusi, mis elektriventika käima panevad, seega võib viga olla ka kliimasüsteemis. Ja see mootori eesmises otsas olev andur peakski vist termolüliti olema. Kui sellelt pistiku eemaldamisel ventikas seisma ei jää, siis järelikult on viga mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.09.14 18:55 Tsiteeri


Kui aus olla siis mingi aega kadus võimalus ära, et ac plokile ligi saada vagcom iga, lihtsalt viskab errori ja kõik, kuigi siis ventikas töötas peale seda normaalselt.
Peab vist uut kliimaplokki proovima, kui õnnestub saada kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 08.09.14 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Kui aus olla siis mingi aega kadus võimalus ära, et ac plokile ligi saada vagcom iga, lihtsalt viskab errori ja kõik, kuigi siis ventikas töötas peale seda normaalselt.
Peab vist uut kliimaplokki proovima, kui õnnestub saada kuskilt.


See ligipääsemise probleem paikneb arvatavasti sinises kaablis. Homme saab ehk sellele ka kinnitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 06.11.14 12:11 Tsiteeri


Ventikate puhumise viga oli siis kliima torustikus oleva anduriga seotud. Asub juhipoolse udutule, võre taga. Pistik tagant ja ventikad vait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.8% - SQL: 57.2%]