Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI sõidab 30km ja sureb välja (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2106)
raygo226
huviline



Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.14 13:37 Tsiteeri
2.5TDI sõidab 30km ja sureb välja



Audi A8 2.5TDI 110kw '98
Asi algas sellega, et lihtsalt sõites suri välja, vilgutas eelsüüte tuld kui välja suri. Sai auto koju ära sikutatud - pumba pealevoolu toru tühi, sai siis esimesena filter ära võetud, seest tuli küll vett ja roostepuru. Igaksjuhuks sai proovitud, valasin pumba pealevoolu kütust täis ja teine ots pudelisse, läks käima ja töötas ilusti. Ostsin siis uue filtri panin kokku - valasin filtri kütust täis, keerasin pihustitorud lahti, kust kütet hakkas tulema keerasin järjest kinni ja lõpuks siis sai mootori käima. Algul hoidsin 2500 pööret peal ca 30sek, et õhu kindlasti välja saaks, pärast kui pedaali vabastasin suri välja. Valasin filtri jälle täis ja kordasin esimest protsessi. panin käima. 2000+ pöörtel toimib kõik kenasti, nii kui pedaal vabastada sureb välja. Ilmselt oli see õhu viga.
Saime auto korralikult tööle, sõitsin 30km ja suri välja. Filter oli kuiv, paakiminev toru kütust täis. Võtsime õhu vahel ja jälle umbes 30km pärast juhtus sama asi. Enne väljasuremist vilgutab eelsüüte tuld ja natukese aja pärast sureb ära.

Ilmselt suri pumbas midagi ära, et endale tühikäigul enam kütust ei jõua tõmmata? Pöördel pumbal rohkem jõudu ja suudab endale piisavalt peale imeda. - need mis minu mõtted.
Diagnostikat veel teha pole saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.14 16:46 Tsiteeri


Kontrolli torud enne filtert üle. Kui filtrist tuli roostepuru siis äkki enne seda kuskilt mõni toru umbes või paagis midagi ees.
Ei oska õelda kas sellel ka paagis mingi sõel või ei.
Tavaliselt sellised jamad juhtuvad siis kui sõita pidevalt tühja paagiga ja tankida 10l kaupa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.08.14 00:24 Tsiteeri


Kui eelsoojendusküünalde tuld vilgutas, siis on kindlasti ka veateade mälus olemas, st pole mingit mõtet niisama oletada, esimese asjana kaabel sappa.

Ma ei tea, kas sel masinal on ka kaheosaline paak ja sellega seonduv eraldi etteandepumbaga täitesüsteem?

Käivitamisel pihustitorude lahti ühendamine annab küll psühholoogilise efekti (kui on näha, et kütust hakkab tulema, siis ka kohe käivitub), kuid minu hinnangul pihustitorude lahti keeramine pigem takistab käivitumist, kuna sel juhul on süsteemist tarvis välja saada ka sinna lahti ühendatud torude kaudu juurde lastud õhk. Tegelikkuses mingit pihustitorude lahtikeeramise teel "õhutamist" tarvis ei ole, seesama "õhk" tuleb täpselt samamoodi läbi pihustite.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raygo226
huviline



Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.14 15:30 Tsiteeri


Paaki minev toru sai 2x läbi puhutud ka enne filtri vahetust.
Tänaseid uudiseid - mõtlesin et proovin korra lihtsalt kanistri pealt tööle panna, et filtrist toru kanistrisse - toimis, imes endale ilusti kütust peale ja armatuuris enam eelsüüte tuli ei vilkund, puhusin veel korra paaki mineva toru läbi ja ühendasin kõik tagasi. TOIMIB. Ptüi-ptüi-ptüi, igaksjuhuks panen siiski arvuti järgi ja vahetan kütusetorud ning puhastan paagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 15.08.14 17:42 Tsiteeri


Vähemal osadel nende masinatel on spetsiaalne andur paagis, mis teatab madalast kütusetasemest selles "kausis" paagi sees. Sellisel juhul vilgutab eelsüütetuld ju lülitab mootori seisma, et õhku süsteemi ei imetaks. Veakood peaks sellisel juhul olema komponendi G210 kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raygo226
huviline



Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.14 17:48 Tsiteeri


Arvuti käis järgi, üks viga oligi mainitud G210 kohta, teine viga hetkel ei meenu. Aga mul on paagis on kütet nõks alla poole.

Eile sõitsin, tankisin just 10L juurde kui jälle eelsüüte tuli vilkuma hakkas ja auto seisma jäi. Umbes 30km sai sõita siis peale õhu välja võtmist.

Praegu kustutasime veakoodid ära, ülehomme panen palju uusi voolikuid kapotialla (tagasivoolud, pealevool jne), et välistada kõik mehaanilised vead. Ja kui siis ka seisma jääb, siis uuesti arvuti järgi ja siis saab juba konkreetsemalt otsida ja arutleda.

;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.08.14 01:18 Tsiteeri


Siis on ilmselt etteandepumbaga auto, st quattro, st sellest olekski ju võinud alustada?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raygo226
huviline



Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 20.08.14 10:49 Tsiteeri


Auto on esiveoline! ;)
Praeguse seisuga vahetanud mõne tagasivoolu toru (pumbast filtrini ühe osa, paar pihustivahelist toru) ja lisasin ühe lisaklambri pealevoolu torule. Sõitsin hetkel 30km ringi, töötab ilusti, pealevoolus ega tagasivoolus õhku näha pole. :P Eks sõidan jälle senikaua kuni seisma jääb, siis näeb arvutiga konkreetsed vead ära.

EDIT: Muutsin natuke pealkirja ja esimest postitust, sest viga on muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]