Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Avalik arvamus. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2444)
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 09:49 Tsiteeri
Avalik arvamus.



Huvitav oleks teada, misasi, kas materjalid, tehnoloogia või veel miski on kergitanud minu autole sobiva tagasilla amordi hinna sellisele tasemele(863€ tk.). Autot (A6 C5 Avant Quattro 2,5Tdi 2004) ostes rahakott sellist tormi küll ette ei aimanud.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 12.08.14 09:51 Tsiteeri


Äkki tegu A-varuosaga? Kujutan ette, et kindlasti leiab ka odavamat. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.08.14 10:12 Tsiteeri


Tegemist on ilmselt nivooamortidega masinaga. Mõtle lihtsalt tavavedrustusele üle minekule ja konsulteeri endale meelepärase remondikohaga :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 12:03 Tsiteeri


Jah, tegemist on A-varuosaga, B-grupi osade kohta info puudub. Mina ise ei tea, kas nivooamordid on kasutuses koos õhkvedrustusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 12.08.14 12:09 Tsiteeri


Tavalised Monroe amordid taha maxavad 130 euri 2 tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.08.14 12:29 Tsiteeri


No neid ju tegelikult kahte sorti ongi sel kerel, adaptiivse ehk siis õhk ehk siis nivoo (kuidas iganes keegi neid nimetab) ja teine variant on tavapüstakud koos kõige "odavamaga". Valgas on Fixuse gruppi kuuluv remonditöökoht olemas, ei tohiks väga rumalad poisid olla, et saaksite pisut konsuteerida. Samuti võib vist väga palju targemaks saada Valgas sellises kohas nagu autolammutus Welg. Soovitan üks infoammutamise reis linna peal teha :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 12.08.14 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Tavalised Monroe amordid taha maxavad 130 euri 2 tk.

Siis tuleb uued tavavedrud ka panna. On neid imeamorte üldse vaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 12.08.14 12:37 Tsiteeri


http://www.amazon.com/Koni-82-2526Sport-Sport-Quattro/dp/B000KE8IAA/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1407845816&sr=1- 1&keywords=82-2526Sport sellele koni amodile pole vaja uut tavalist vedru taha ? Koni kodulehel oleva jutu järgi sobib self leveling süsteemile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.08.14 09:29 Tsiteeri


Viska see saast minema sealt ja pane sobiva kõrgusega tavaline korralik püstak.
Istub üks ühele. Kunagi oma C5 4,2 sega tegin sama, vahetasin välja kõik neli püstakut sport variandi vastu ja super hea sai. Boonusena saad veel kompressori maha müüa. Nivooanduri hoob pane sellisesse asendisse, et rahul oleks elektroonika.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.08.14 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
http://www.amazon.com/Koni-82-2526Sport-Sport-Quattro/dp/B000KE8IAA/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1407845816&sr=1- 1&keywords=82-2526Sport sellele koni amodile pole vaja uut tavalist vedru taha ? Koni kodulehel oleva jutu järgi sobib self leveling süsteemile.



Kui nüüd natuke norida, siis väljend "excludes" koni kodulehel välistab õhkvedrustuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 13.08.14 15:55 Tsiteeri


Sii foorumis ennegi olnud tegelasi kes tahavad oricinal korda saada oma kullakese, kuid ei õnnestu see asi- ei õnnestu.
Raha taha jääb asi!


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.14 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
Sii foorumis ennegi olnud tegelasi kes tahavad oricinal korda saada oma kullakese, kuid ei õnnestu see asi- ei õnnestu.
Raha taha jääb asi!


Keda nüüd selliseks tegelaseks pead? Või tuli tuju tühja plõksida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.08.14 18:08 Tsiteeri


Ära seda teemat siin rohkem vahi vaid liiguta ennast :). Üks reis Welg'e ja saad 10x rohkem kasu kui siin nokkijatega maadelda. Welg'i lehelt vaadates võiks neil tavalisi isendeid suhteliselt viisakalt olla, iseasi kuidas neil nelikvedustega lood, aga oma silm on ikkagi kuningas. Kui tavaliste püstakute kuhja saad ja lased masinale alla keerata siis selle "odava" mure unustad igaveseks. Raha jääb ilmselt ülegi, kui vahetad püstakutes ka kuluosad ja amordid kohe välja.

Link Welg lehele.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.08.14 22:51 Tsiteeri


Kui nüüd teema nagunii reklaamiks kätte ära läks, siis minul on täiesti avalikult 80 jevro eest 2001 aasta C5 püstakud pakkuda. Päris kindel ma ei ole kas need uuemale ka sobivad, kuid ilmselt sillaosas hilisema facelift'iga muudatusi ei tulnud?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]