Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vibratsioon kiirendamisel. Audi a4 2005 b7. (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4424)
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 07:21 Tsiteeri
Vibratsioon kiirendamisel. Audi a4 2005 b7.



Audi A4 2005a läbisôit 272k. 2.0 TDI.
Multitronic kastiga A4 kiirendamisel tekib umbes 60km/h ûles vibratsioon.
Kui kiirendad 120km/h peale ning siis edasi sujuvalt sôota siis vibratsioon kaob.
Just nagu kiirendamisel tekib. Sp. välistaks velgede tasakaalustamise. Tundub, et miskit hulllemat ja kallimat perses.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 12.08.14 07:40 Tsiteeri


Vaata, mida sisemised veovõlli otsad teevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 07:48 Tsiteeri


Kahjuks ise pole pâdev vaatleja selle kohapealt. Ilmselt pean kuskile viima. Ehk saab siis targemaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 08:04 Tsiteeri


Pihustid võivad ka seda nalja teha, igtahes alusta korralikust diagnostikast.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 08:16 Tsiteeri


Pmst igatáhes kui sujuvalt sôita siis pâris âra ka ei kao see vibratsioon. Jusg suuremal kiirusel nagu 120km/h vms. 60km/h pole midagi arusaada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 09:54 Tsiteeri


Tuleb diagnostikaseadmega mõõta kas vibratsioon jääb käigukasti siduritesse või ketti või hoopiski mujale (väljaspoole kasti).


Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.14 05:05 Tsiteeri


Tàna mulle tundus, et vibratsioon kaob siis, kui kurvis olles kiirendad. Ehk siis sujuvas kurvis kiirust lisades kaob vibratsioon pmst. Sai tàna Tlna tunnelis proovitud tôöle sôites. Aga ilmselt diagnost on vaja kindlasti teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.14 07:39 Tsiteeri


Môtlesin, et viin siis diagnosti diiselmeistri juurde. On keegi selle kohaga kokku puutunud? On see môistlik môte?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 19.08.14 18:34 Tsiteeri


Panustaks rattalaagrile kui teatud suunda keerates kaob.


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.14 13:12 Tsiteeri


Sai siis flamenkos (autohooldus.ees). Tehti diagnostika ja tuli vàlja, et hoopis asi mootoripatjades. Tuleb siis mootripadjad vahetada ja ehk siis saab teada, kas sellest piisab. On kellegil tutvusi vôi saab kuskilt autovaruosi parema hinnaga?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.14 15:33 Tsiteeri


Niisiis asi nii kaugel, et sai siis Flamenkos (Autohooldus.ee) -s. Mootoripadjad ära vahetatud ning helistati. Öeldi, et auto korras ja vôite járgi tulla. Maksin arve ära ning sôitsin uhkelt ära. Sôites sain aru, et viga alles. Pole midagi muutunud. Helistasin kohe sinna ja ûtlesin, et pole ju korras. Auto ikka vibreerib! Kutsusid mind jârgmisel päeval tagasi. Kàisime koos proovisôidul ning mehaanik sai kohe aru, et viga ilmselt poolteljes. Mida isegi mainisin ja arvasin. Tôstis auto ûles ning ûtleski, et hoopis sisemised pooltelje otsad lâbi ja vajavad vahetust. Ûtlesid mulle siis, et minge tehke kodukal aga uus hinnapakkumine. Ûtlesin selle peale, et ole môistlikud ja tehke siis ikkagi soodne pakkumine, sest veaotsimise eest maksin juba 80 euri, mis láks táiesti valesse auku. Ûtles, arusaadav. Sain siis hinnapakkumise 10% soodustusega. Hinnaks siis kogulaks 485 euri. Lasin forsil ka hinnapakkumise teha, et saada hinnavahe teada ning pakkumine 525 euri. 40 euri on vahe. Selline soodustus oma prohmaka eest on ikka vàga naeruváàrne. Vôiks ikkagi mingisuguse vastutuse vôtta ja môistlikuma pakkumise teha. Hetkel pole mul midagi head öelda flamenko kohta. Teenindus ning suhtlus annab soovida. Igakjuhul pidi pakkumise ûle vaatama. Loodan, et on môistvad ja vôtavad ka mingi vastutuse enda kanda. Jaaa muide ootasin mootoripatju 5 nàdalat. Tàiesti naeruváàrne lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ziimukaz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0 Q

postitati 02.10.14 16:02 Tsiteeri


Tegu siiski Flameko nimelise ettevõttega.
Võid otsida ka romulatest seda pooltelge. Ise olin ka sama probleemi otsas kuu aega tagasi, kiirendusel vibreeris. Forssist pakuti 250-300 euriga uut pooltelge, doonori pealt sain toimiva asja 30 euriga. Töökojas võttis vahetus aega ca pool tundi. Uut pooltelge otsides pane tähele, et erinevatel mootoritel ja käigukastidel on poolteljed natuke erinevad. Kõige kindlam variant oleks sul ratas alt ära keerata ja vaadata pooltelje pealt originaal varuosakoodi ning selle järgi otsida uut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
actike
huviline



Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.10.14 16:07 Tsiteeri


8e0498103c on originaal kood. Ootan flamenko poolt lihtsalt vastutulekut. Mootoripatjade vahetus polnud minu idee. Nemad ûtlesid, et asi nendes ning muidugi ajasin raha kokku ja tegin ára. Korda tahan ju saada. Aga ehk on inimlikud ja teevad parema pakkumise.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sanderrrr
huviline



Registreerunud 18.04.19
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.19 09:58 Tsiteeri


Mis lahendus lõpuks oli? Olid pooltelje otsad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]