actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 07:21
|
|
|
Vibratsioon kiirendamisel. Audi a4 2005 b7.
Audi A4 2005a läbisôit 272k. 2.0 TDI.
Multitronic kastiga A4 kiirendamisel tekib umbes 60km/h ûles vibratsioon.
Kui kiirendad 120km/h peale ning siis edasi sujuvalt sôota siis vibratsioon kaob.
Just nagu kiirendamisel tekib. Sp. välistaks velgede tasakaalustamise. Tundub, et miskit hulllemat ja kallimat perses.
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 12.08.14 07:40
|
|
|
Vaata, mida sisemised veovõlli otsad teevad.
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 07:48
|
|
|
Kahjuks ise pole pâdev vaatleja selle kohapealt. Ilmselt pean kuskile viima. Ehk saab siis targemaks.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 08:04
|
|
|
Pihustid võivad ka seda nalja teha, igtahes alusta korralikust diagnostikast.
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 08:16
|
|
|
Pmst igatáhes kui sujuvalt sôita siis pâris âra ka ei kao see vibratsioon. Jusg suuremal kiirusel nagu 120km/h vms. 60km/h pole midagi arusaada.
|
|
|
|
R129
huviline
Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.14 09:54
|
|
|
Tuleb diagnostikaseadmega mõõta kas vibratsioon jääb käigukasti siduritesse või ketti või hoopiski mujale (väljaspoole kasti).
Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.14 05:05
|
|
|
Tàna mulle tundus, et vibratsioon kaob siis, kui kurvis olles kiirendad. Ehk siis sujuvas kurvis kiirust lisades kaob vibratsioon pmst. Sai tàna Tlna
tunnelis proovitud tôöle sôites. Aga ilmselt diagnost on vaja kindlasti teha.
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.14 07:39
|
|
|
Môtlesin, et viin siis diagnosti diiselmeistri juurde. On keegi selle kohaga kokku puutunud? On see môistlik môte?
|
|
|
|
K1KaZ
klubiliige
Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal
Auto: Kolm kuubikut
|
postitati 19.08.14 18:34
|
|
|
Panustaks rattalaagrile kui teatud suunda keerates kaob.
Quattro'ga lumepeal käia on hea
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.14 13:12
|
|
|
Sai siis flamenkos (autohooldus.ees). Tehti diagnostika ja tuli vàlja, et hoopis asi mootoripatjades. Tuleb siis mootripadjad vahetada ja ehk siis
saab teada, kas sellest piisab. On kellegil tutvusi vôi saab kuskilt autovaruosi parema hinnaga?
|
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.14 15:33
|
|
|
Niisiis asi nii kaugel, et sai siis Flamenkos (Autohooldus.ee) -s. Mootoripadjad ära vahetatud ning helistati. Öeldi, et auto korras ja vôite járgi
tulla. Maksin arve ära ning sôitsin uhkelt ära. Sôites sain aru, et viga alles. Pole midagi muutunud. Helistasin kohe sinna ja ûtlesin, et pole ju
korras. Auto ikka vibreerib! Kutsusid mind jârgmisel päeval tagasi. Kàisime koos proovisôidul ning mehaanik sai kohe aru, et viga ilmselt poolteljes.
Mida isegi mainisin ja arvasin. Tôstis auto ûles ning ûtleski, et hoopis sisemised pooltelje otsad lâbi ja vajavad vahetust. Ûtlesid mulle siis, et
minge tehke kodukal aga uus hinnapakkumine. Ûtlesin selle peale, et ole môistlikud ja tehke siis ikkagi soodne pakkumine, sest veaotsimise eest maksin
juba 80 euri, mis láks táiesti valesse auku. Ûtles, arusaadav. Sain siis hinnapakkumise 10% soodustusega. Hinnaks siis kogulaks 485 euri. Lasin forsil
ka hinnapakkumise teha, et saada hinnavahe teada ning pakkumine 525 euri. 40 euri on vahe. Selline soodustus oma prohmaka eest on ikka vàga
naeruváàrne. Vôiks ikkagi mingisuguse vastutuse vôtta ja môistlikuma pakkumise teha. Hetkel pole mul midagi head öelda flamenko kohta. Teenindus ning
suhtlus annab soovida. Igakjuhul pidi pakkumise ûle vaatama. Loodan, et on môistvad ja vôtavad ka mingi vastutuse enda kanda. Jaaa muide ootasin
mootoripatju 5 nàdalat. Tàiesti naeruváàrne lihtsalt.
|
|
|
|
ziimukaz
huviline
Registreerunud 07.10.10
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0 Q
|
postitati 02.10.14 16:02
|
|
|
Tegu siiski Flameko nimelise ettevõttega.
Võid otsida ka romulatest seda pooltelge. Ise olin ka sama probleemi otsas kuu aega tagasi, kiirendusel vibreeris. Forssist pakuti 250-300 euriga uut
pooltelge, doonori pealt sain toimiva asja 30 euriga. Töökojas võttis vahetus aega ca pool tundi. Uut pooltelge otsides pane tähele, et erinevatel
mootoritel ja käigukastidel on poolteljed natuke erinevad. Kõige kindlam variant oleks sul ratas alt ära keerata ja vaadata pooltelje pealt originaal
varuosakoodi ning selle järgi otsida uut.
|
|
|
actike
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.14 16:07
|
|
|
8e0498103c on originaal kood. Ootan flamenko poolt lihtsalt vastutulekut. Mootoripatjade vahetus polnud minu idee. Nemad ûtlesid, et asi nendes ning
muidugi ajasin raha kokku ja tegin ára. Korda tahan ju saada. Aga ehk on inimlikud ja teevad parema pakkumise.
|
|
|
|
sanderrrr
huviline
Registreerunud 18.04.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.19 09:58
|
|
|
Mis lahendus lõpuks oli? Olid pooltelje otsad?
|
|
|