peale hammasrihma vahetust sai arvutiga vaadatud ja süütenurk on veidi nihkunud, enne oli peaaegu sinise joone peal, pilt, et mõista millest jutt:
[img][/img]
Küsimus kuidas afn koodiga 81kw-sel see reguleerimine käib, pumba asendit nagu muuta ei saa, mulle tundus vähemalt. Kuskil mingi polt mida keerata
arvuti järgi? Või saab seda ka ainult arvutiga teha? Abi oleks teretulnud
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
postitati 09.08.14 10:25
Pumpa peab keerama.
Mass12
huviline
Registreerunud 30.09.13
Kasutaja on eemal
postitati 09.08.14 12:14
Mitu polti seal lahti on vaja lasta, et keerama hakkaks?
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
postitati 09.08.14 13:37
Ma eeldan, et Audil käib samamoodi sellel mootoril süüte keeramine nagu Passatil... Passatil tuli kolm polti pumbal läbi rihmaratta lahti keerata ja
üks polt pumba tagant. Peale seda sai pumpa liigutada.
Mass12
huviline
Registreerunud 30.09.13
Kasutaja on eemal
postitati 09.08.14 15:20
Selge tänud, võtsin ülemise rihmakatte maha, ruumi on vähe ja suurt midagi ei näinud ka, pumbaratta kodarad jäävad ka ette, nii, et tuleb veel
mootorit keerata, et ligi pääseda. Homme proovin siiski asjaga hakkama saada, täna vaja, et õhtul auto sõidaks kindlasti
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
postitati 09.08.14 15:38
Ühes asendis saab läbi rihmaratta kõikidele vajaminevatele poltidele ligi. Kokku peab 4 polti lahti laskma. 3 on eespool ja 1 taga.
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
postitati 11.08.14 16:04
Lisaks juurde, et pumpa hoiavad kinni veel ka kütusetorud. Ka neid tuleks õrnalt lahti keerata, et oleks pumpa parem keerata ja sellisel juhul ei jää
torud pingesse. Süüdet tuleb sättida käiva autoga, arvuti ekraani jälgides. Graafik võiks jääda sinise joone juurde.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]