James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.14 15:03
|
|
|
Audi A4 B5 1.8 (müüdud) - 1996 - James
Tere, kõigile!
Ostsin enda elu esimese sõiduki. Kuna kogemust oli vähe ja autot oli emotsionaalselt hädasti vaja, siis nagu hiljem selgus, ostsin sellise auto, mida
kellelegi muidu ei soovitaks. Esimesed 1.5 kuud on auto aega garaa˛is veetnud, kus tehnilise poole pealt sai palju tehtud seega peaks mõneks ajaks
natukene rahulikum olema.
Tegu on manuaalkastiga 1.8l 92kW bensiinimootoriga, sedaankerega isendiga millel läbisõiduks on nüüdseks 313k km. Lisadest vist võib nimetada
elektrilist katuseluuki, el aknaid ja sellega asi piirdubki. Üldjoontes on auto viiskas, roostet on minimaalselt.
Vahetatud said siis:
Kaanetihendid, ketipinguti tihendid
Küünlad, piibud
Hammasrihmad, väntvõlli,vahevõlli ja nukkvõlli simmerid
Uus radiaator
Roolivõimu survetorud jms
Filtrid, õlid, piduriõli
Käiguhoovastikus simmerid, lekkepuhastus
Vasak välimine rooliots
Esisilla alumised õõtshoovad
Esimesed stabika liigendid
Esimesed pidurivoolikud
Tagumised amordid
Tagasilla talapuksid
Tagumised klotsid/kettad + supportite remont.
Murekohtadeks on veel:
Tühikäigu pöörete kõikumine
Esimesed tagumised õõtshoovade puksid
Summuti tahaks lähiajal terves osas vahetust
Esimesed pidurikettad samuti.
Mõned pildid:
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 07.08.14 16:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: James
... ostsin sellise auto, mida kellelegi muidu ei soovitaks. |
Nii, mis siis Audil või sellel mudel nii viga ole? Mitte noriks vaid lihtsalt huvitab. Oleks väga tore kuulda. Ebamugavad istmed, vale sõiduasend? Vb ootused olid liiga suured.
Egas sellel blangil ja sellise mootoriga monoveol turuväärtus pole eriliselt kõrge ega püsi ka. Pane müüki taas siis.
|
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.14 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Tsitaat: | Algselt postitas: James
... ostsin sellise auto, mida kellelegi muidu ei soovitaks. |
Nii, mis siis Audil või sellel mudel nii viga ole? Mitte noriks vaid lihtsalt huvitab. Oleks väga tore kuulda. Ebamugavad istmed, vale sõiduasend? Vb ootused olid liiga suured.
Egas sellel blangil ja sellise mootoriga monoveol turuväärtus pole eriliselt kõrge ega püsi ka. Pane müüki taas siis. |
Antud mudeli kui sellise vastu mul ei ole midagi, masin toimetab ilusti on täiesti rahuldavate sõiduomadustega. Mõtlesin seal lihtsalt enda
konkreetset ostu - vähene ostueelne kontroll jms.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.08.14 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: James
Antud mudeli kui sellise vastu mul ei ole midagi, masin toimetab ilusti on täiesti rahuldavate sõiduomadustega. Mõtlesin seal lihtsalt enda
konkreetset ostu - vähene ostueelne kontroll jms. |
Ega suurt sellises vanuses autolt polegi suurt kontrollida, põhiosad peamiselt.
Selle nn. "tonni" eest vöid saada kaupa seinast seina versioonis, mõni pakub head ja murevaba diili, teine, et kiirelt lahti saada vaevast kaelas,
st kõik eelmistes omanikes ja hoolduses kinni.
Mootori valik on suhteline ja eks ökonoomsemate puhul liigutab hinda kõrgemale, kohati tuleb lausa nutt peale, kui vaadata, mis hinda 1.9 TDI eest
küsitaks, aga see selleks.
Ka mina sattusin eelmise Audi puhul veidi kehva ostu otsa, kuid kuna otsisin just A4 Avant quattrot, siis oli too tookord turu soodsaim ja pisikese
kauplemisega hinnas alla veel omakorda mõningate puuduste korral, sai siiski see soetatud, putitatud ja sõidetud. 10 tonn€ sõiduki soetuse puhul oleks
ilmselt hoolikam.
Mis tooniga sõiduk muidu on, kas must vöi hoopiski tumesinine?
Möned uuemad vidinad autole külge ja saab igati soliidne, kuid kas on mõtet.
Edu igaljuhul!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.14 06:54
|
|
|
Edu tarvis!
Täpselt kere pealt pole veel vaadanud, aga ta on tegelikkuses pruuni varjundiga. Volcano black? - passis lihtsalt must.
|
|
|
wex
huviline
Registreerunud 06.08.12
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: 93 Audi 80
|
postitati 08.08.14 09:44
|
|
|
Vaata pagassi varuratta hoidikusse,seal peaks see sildike olema, kus see info kirjas.
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.15 13:43
|
|
|
Tervitus kõigile!
Pole tükk aega teemat uuendanud, küll aga sai detsembri alguses vahetatud järgmisi juppe:
*Vasak veovõlli ots hakkas häält tegema
*Vasak rooliots
*Paremalt õõtshoob
*Ning peaaegu teepeale jättis mind ühe jahtuse lõdvikupõlve purunemine. Sellega siis said need vahetatud ning uued mahlad samuti sisse.
Eelmine nädal puhastasin aku ja tulemüüri tagust äravoolu. See oli ikka parajalt muda ja lehti täis ning mille tulemusel peale pesu või kõva vihma
sinna alati korralik vann tekkis.
Tühikäigu pöörete kõikumine kadus millalgi sügisel ära. Ilmselt oli antud masin mõnda aega ikka seisnud ning äkki seetõttu ei käinud midagi
korralikult läbi. Igatahes see enam kimbutanud ei ole.
Adresseerimist vajab veel summutiosakond ja ilmselt millalgi ka esimesed pidurid, laagrid.
Vaikselt tuleb siin auto suveks korda seada ning ega muud ei olegi. Üldiselt kõik toimetab nii nagu peab.
Mõnusat kevadet
James
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.15 12:48
|
|
|
Väike update:
Uued suverehvid
Heitgaaside osakonnas paigaldatud uus sukk, keskosa ja vahepütt.
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.16 16:11
|
|
|
Vahepeal on tehtud korralisi hooldusi. Suurem neist Jaanuaris 2016. Samuti sai peale hooldust tehtud ülevaatus, mille masin läbis puhtalt.
Aja jooksul vahetanud.
*Õlivahetus koos kõikide filtritega
* Karterituulutuse torud vahetatud - pööretekõikumisi + õlihaisu enam pole.
*Katalüsaator vahetatud - vanal sisu hakkas kolisema.
*Esimene rattalaager hakkas häält tegema, vahetatud.
*Tagumised laagrid said kontrollitud/pingutatud.
*Käigukastist immitses õli - vasak veovõlli simmer - vahetatud.
*Veovõlli katted uued.
*Vasaku ülemiste õõtsade vahetus.
* Esi/tagasilla reguleerimine.
Eelmine nädal sai sõbraga nokitsetud, autot korralikult pestud ja poleerimist proovitud. Käisin üle ka roostesurmaga roostetäpid pintseldades üle.
Veel sattusid kätte mõni päev hiljem A8 16" winterwheelid.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.05.16 19:14
|
|
|
Põhimõtteliselt murevaba liikur.
A8 veljed on küll omapärane "sättung", suverehvid peale ja annaks tuld kolvile.
Edu!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.16 07:47
|
|
|
Winterwheele olen juba pikemat aega passinud, aga neid ei ole üldiselt väga leida. Seega pidin kohe ära võtma kui kuulutust nägin Veljed olid koos Michelin energy saver suvekatega - mustrit neil küll üleliia
palju pole enam, aga päris siledad pole ning alla kannatas keerata küll. Kui mitte varem, siis järgmiseks suveks tuleks kindlasti uued vaadata. Küll
aga mõistlik oleks seda vihmaste sügiste jaoks millalgi varem juba teha.
195/65 r15 6" vs 205/55 7" setup annab tunda küll. Olenemata auto üldisest pehmest loomust on natukene laiemate velgedega märgatavalt stabiilsem ja
mõnusam sõita.
Ideaalis tahaks kunagi õige pisut jäigemat käiku vedrude/amortide näol saada - siit ka küsimus kas vaadata mingi aftermarket lahenduse poole või on
Audi enda sportilkum võimalus kuskil olemas (s4 b5 ring)? On kellelgi mõni hea mõte kuidas sõitu natukene veel täpsemaks saada? Ülemäära madala ja
räigelt jäigana (nt odavama otsa coiloveritega) seda ei näe, pigem tahaks leida mõistliku hinna ja sooritusvõime suhtega variandi.
Lisan siia poolakate poolt ühe käredama näite
Auto küljes jagub toimetamist küll ja veel
Sidur tahaks kindlasti vahetamist. See on algusest peale suht õhuke juba olnud. Veel ei libise, aga kõhutunne ütleb, et pikka pidu seal enam pole.
Esimesed kettad samuti äärtest kergelt roostes, samas klotsi on veel. Et millalgi tahaks need ka ära teha.
Üks mootoripadi on väljutanud enda mahlad. Selle osas ma nüüd ei tea kui kriitiline see on. Pigem jõuab oodata.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 05.05.16 09:17
|
|
|
Need veljed meenutavad väga plekkvelgi või sellele mudelile ettenähtud originaale. Sorry.
Leia ikka vähe suurem velg alla millele saad veel "õhema" rehvi peale väänata ning ratas käes tundub kohe tunduvalt konkreetsem. Teoreetiliselt
pigem kontrolli ega roolilokse ka pole vms.
Endal autole talveks 15 x 6" ja 195/65 rehviga ning kui minna üle kevadel suvistle velgedele 17 x 7,5" rehviga 225/45 R17 on kohe tuntav vahe vahel.
"Ujumist" mntl olulisemalt vähem.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.05.16 16:30
|
|
|
Ketastel uuri, kui tugev on välimine rant ja mööda kontaktpinnalt paksus.
Seniks, kuni ketas sirge ja kulumine mahub piiridesse, siis väga ei tormaks.
Velg üldiselt on siiski omapärane ja vb erilisust lihtsamalt juurde saada oleks servale mingi tooniga kleebisring.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.16 10:30
|
|
|
Eks need veljed ole hate or love. Ketastest rääkida, siis üldiselt veel
natukene sõiduruumi on, aga parempoolne on omadega lappes ja annab tunda.
|
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
James
huviline
Registreerunud 07.08.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.17 20:48
|
|
|
Auto leidis endale uue omaniku.
|
|
|