Sai samasuguse isendiga 3.5a koos elatud ja minul jätkus vaid kiidusõnu selle auto kohta. Muidugi, minuomal oli kliima peal. Aga tegemist oli ülihea
autoga- vastu pidas väga hästi, hooldada oli odav (mootorisse 4L õli, rihmakomplekt maksis ka vähe, vahetus lihtne kuna ruumi palju kapotiall),
kütusekulu oli naeruväärselt väike (kogu selle aja keskmine jäi alla 6 liitri), edasi liikumine oli...noh rahuldav, mingi lennuk polnud, aga väga
jalgu ka ei jäänud. Ruumi oli tohutult (neljakesi sai Lätis käia, kõigil ruumi, magatud sai 2 ööd ka neljakesi pagassis jne), sõiduomadused head,
talvel läbivus ka esiveolisena väga hea.
Minu autol tekitas suurimaid probleeme justnimelt see kahe ekraaniga vana kliimaseade, mis nõudis päris palju raha, et tööd teha. Ehk on paremgi, kui
nii vanal autol pole seda kliimat peal, konditsioneer võiks siiski olla. Kuid saab hakkama ka ilma nendeta ju, aknad käivad alla.
Mis meelde on jäänud veel remontidest...sai vahetatud pagasiluugi luku küljes voolikuotsik, mis lukku liigutab, katki läks juhiakna tõstuk (olevat
tüüpviga) ja kaassõitja poolne esimene tiivakaar hakkas ussitama (ka tüüpviga). Tagumine kojamees ka ei töödanud. Muidu oli kõik superluks. Peale maha
müümist kahetsesin seda tegu ikka väga kaua, kuna asemik (2000a Mitsubishi Galant) polnud poolt nii hea auto, kui see vana Audi oli.
Kokkuvõttes- soovitan, väga hea auto on. Kindlasti peaks enne ostu kontrollima el.lisade toimimist, mootori korrasolekut (õlilekked jms) ning ka
kerele võiks pilgu peale visata. Neil A6-tel kipuvad ussitama esimesed tiivakaared ja tagaluugi servad. Ülejäänud kere on üsna roostekindel, nagu Audi
ikka.
|