Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5TDI probleemid (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2062)
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.14 20:06 Tsiteeri
2.5TDI probleemid



Autoks 98.a. 2.5tdi 110kw AFB quattro manuaal.Alustaks siis sellest, et autole oli aretatud 132kw õhulugeja mis ei töödanud ja mootoris oli veakood sees.Sai nüüd pandud õige õhulugeja, hakkas tööle kuid auto on jõuetu.Nii kuni 3000 pöördeni on jõuline, peale seda jõud kaob.Ennem kui veakood oli sees liikus auto korralikult, kuid tagant oli jube tahm koguaeg väljas.Arvuti näitab kütusekoguseks 2.8-3.5.Ja avastasin ka sellise asja, et kui kliimaplokk välja lülitada siis hakkab mootor vahele jätma(saagima).Kütusekogus kõigub 0-5 vahel.Ja nii kui kliima järgi lülitan lähevad näidud normi ja töötab nagu peab.Äkki oskab mõni teadjam mees head nõu anda, kuidas jõulisust tagasi saada ning miks kliimaploki väljalülitamisel mootor vahele hakkab jätma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.14 15:40 Tsiteeri


VCDS ei lase mul kütusekogust ka muuta.Kirjuta mis numbrit tahad kuid kogus ikka sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.08.14 19:43 Tsiteeri


Kui varem oli veakood sees, siis võib-olla kasutas aju asendusarvu, mis oli parem/suurem kui sinu praegune õhulugeja näit ja seetõttu auto liikus. See peale 3000 pööret jõu kadumine kõlab nagu turborõhu probleem ja avariireziimi minek, kas mingit veakoodi ei jää sellest?
Veakoodide lugemisest pole alati kasu, vaja on testsõidul vaadata õhulugeja ja rõhu näite.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 01.08.14 19:54 Tsiteeri


Eks asju tuleb ikka reaalajas vaadata ning sellel enam ei saagi arvutiga küttekogust muuta kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.14 03:37 Tsiteeri


Ise kahtlustan ikkagi suurt küttekogust.Turbo rõhk on normis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.08.14 03:52 Tsiteeri


Kas siis veakoodi ei jää sellest võimsuse järsust kadumisest peale 3000 pööret?
Kui kütusekogust muuta ei saa, siis tühikäigu pöördeid peaks saama küll muuta, see peaks seotud olema koormuse muutumisega kliima sisse-välja lülitamisel. Aga muidu võiks ikka proovisõidu teha, mootorit maksimaalselt koormata ja jälgida näite grupis 3 ja 11, midagi on seal valesti arvatavasti ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.14 13:12 Tsiteeri


Ei ole mingit veakoodi.Võtan õhulugejal pistiku tagant ja jõud tuleb tagasi, kuid tagant korralik tahm väljas.Kui veakood sees siis pannakse õhukoguseks 549.Töötava lugejaga õhukogus nii 400 kandis.Injection quantity on 2.8-3,5.Normaalne pidavat olema 5-5,5.Ehk siis antud näitudega on mul kütusekogus liiga suur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.08.14 15:07 Tsiteeri


Kirjutan vist kolmandat korda, et testid tuleb teha sõidu ajal mootorit maksimaalselt koormates. Grupis 3 on kõrvuti ettenähtud ja reaalne õhukogus, need peavad jooksma umbes kuni 850 täiskoormusel ja võimlikult ühel ajal kasvama. Samasuguse testi saab teha turborõhule grupi 11 all.
Kui manuaal käigukast, siis vahetad käigud ära näiteks kolmandani, aga pöördeid üles ei lase. Siis vajutad lihtsalt gaasi põhja ja ootad kui pöörded hakkavad vaikselt kasvama ja auto kiirust koguma. Samal ajal jälgid väärtusi arvutiga. Ohutuse tagamiseks võiks olla eraldi inimene arvuti ja rooli taga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.14 17:55 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vare271
huviline



Registreerunud 05.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.14 19:49 Tsiteeri


Sai arvutiga koos sõit tehtud.Õhukogus ikkagi liiga väike.Jookseb nii 440-ni ja siis hakkavad numbrid vähenema.Turbo rõhk tundus korras olevat.Üks remondimees arvas, et peaks proovima teist mootori aju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.08.14 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vare271
Sai arvutiga koos sõit tehtud.Õhukogus ikkagi liiga väike.Jookseb nii 440-ni ja siis hakkavad numbrid vähenema.Turbo rõhk tundus korras olevat.Üks remondimees arvas, et peaks proovima teist mootori aju.

Ma millegipärast arvan, et selle remondimehe arvamust ei maksaks eriti tõsiselt kaaluda.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]