Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.0tdi 125kw 2010 (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2296)
Taavi26
huviline



Registreerunud 21.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.14 13:24 Tsiteeri
Audi A6 2.0tdi 125kw 2010



Tervist

Tuleval ajal plaanis liituda audiomanike seltskonnaga.
Silma jäi selline isend:http://www.auto24.ee/used/1779100
Oskab äkki keegi teadjam selle kohta midagi öelda. Tehn. Kontrolli käigus selgus paar märkust.
1. Vibratsioon kiirendades - Kui suure/kuluka probleemiga seal võib tegemist olla?
2. Tühikäigul kostub generaatorist kriginat ( peale sõitu)

Igasugune info oleks teretulnud.
Ette tänades.
Taavi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.14 21:02 Tsiteeri


Kõik on vägev aga need keeratavad kliima nupud rikuvad seest asja ära minujaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.14 21:17 Tsiteeri


Kas tehnilise kontrolli teostanud asutus ei andnud oma poolset hinnangut nendele diagnoosidele?

Mootori vibratsoon - üldisel R4 diislid ongi suurema vibraga kui V6-d, muidu seal on mõeldud ilmselt liiga suurt vibra, mis võib olla tingitud näiteks läbi läinud mootoripadjast. Minu teada, peaks tal juba arvutiga saama mootoripatju diagnoosida(parandage mind kui eksin)

Geneka krigin - ühe võimalusena rullik läbi, suhteliselt lihtne töö ja odav jubin.

Autost üldiselt - Väga kena välimus ja varustus on 2.0 diisli kohta üle keskmise.

Negatiivne on minu jaoks see, et ta on tulnud Itaaliast, mis tähendab, et tausta keerulisem kontrollida ja ilmselt otseselt sellest tulenevalt on puudu ka istmesoojendused, millest ise tunneks talvel puudust. Aga ega see päritolu maa ei mängi nii palju rolli, kui auto ise korralik on.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi26
huviline



Registreerunud 21.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.14 23:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kas tehnilise kontrolli teostanud asutus ei andnud oma poolset hinnangut nendele diagnoosidele?

Ma ise ei lasknud seda teh.kontrolli teha, see on arvatavasti tehtud enne auto registreerimist müüja enda poolt.

Tsitaat:
Algselt postitas:KuldarA
Negatiivne on minu jaoks see, et ta on tulnud Itaaliast, mis tähendab, et tausta keerulisem kontrollida

Müüja oma kodukal kirjas, et kogu ajalugu peaks saama Revalist kontrollida. Eks näeb mis seal on.

Tänud info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.14 06:40 Tsiteeri


Kindlasti lase ka ise tehniline kontroll teostada, saad adekvaatse ja erapooletu hinnangu.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi26
huviline



Registreerunud 21.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.14 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Kindlasti lase ka ise tehniline kontroll teostada, saad adekvaatse ja erapooletu hinnangu.

See oli plaanis nii või naa. Eks vaatab, kas lasen uuesti revalis teha või siis huvi pärast kuskil mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 22.07.14 18:25 Tsiteeri


Pliidinuppudega kliima võiks veel kuidagi alla neelata, kuid A6 peaks ikka nelivedu ja V6 CR ja tiptr. olema. Selle hinna eest saab juba päris auto. Kui tahad ökotada, võta B8 A4 2,0TDi, A6-ga see ei õnnestu, kuna rüüpab sama palju, kui normaalne kooslus.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]