Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B7 2,5 tdi 120kw (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4226)
mihke3l9
huviline



Registreerunud 20.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.14 17:25 Tsiteeri
Audi A4 B7 2,5 tdi 120kw



Soov oleks saada infot antud auto kohta, just mootori poolest. Palju juttu olnud, et see pole üldse ökonoomne, no arusaadav ju. Pole päris 1,9.. Ning veel nendest nukkadest ja muust sinna kuuluvast, kuid kui õli, kvaliteetset õigeaegselt vahetada siis ei peaks ju hull asi olema. Hooldama peab ju. Ühesõnaga selline, mulle tundub kuidagi selline üldiselt halvustatud mootor. Sõidud oleksid enamus maantee ja linn. Panen ka Auto24 kuulutuse auto kohta mida sai vaatamas käidud ja nüüd plaan oleks ära osta, kuid see jutt sellest kui "halb" see mootor ikkagi on paneb kõhklema. Siin link mis viib teemas kajastatud auto müügi kuulutusele: http://www.auto24.ee/used/1774992
Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 20.07.14 17:35 Tsiteeri


Kui ise asja ei jaga vii kontrolli kuhugi.
Kõige lihtsam sulle endale ka.
Muidu pildipeal auto ilus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mihke3l9
huviline



Registreerunud 20.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.14 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Kui ise asja ei jaga vii kontrolli kuhugi.
Kõige lihtsam sulle endale ka.
Muidu pildipeal auto ilus.
Enne ostu läheb kindlasti kontrolli. Teema tegin selleks ,et saada selgust just selle mootori kohta, pärast on ta mulle lihtsalt peavaluks ja kulukaks ülalpidamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.14 20:30 Tsiteeri


2.5 tdi kohta eraldi teema täitsa olemas siin foorumis,vaada diisli alateemasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mihke3l9
huviline



Registreerunud 20.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.14 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
2.5 tdi kohta eraldi teema täitsa olemas siin foorumis,vaada diisli alateemasse.
Niipalju kui seal sobrasin siis nagu just selle aastakäigu mootorist juttu polegi, tundub et mõni vanema tüübi oma on samade andmetega ja need on veel automaat käigukastiga..Või olen ma lihtsalt pime.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 21.07.14 22:21 Tsiteeri


Minul on juba 3,5 aastat selle kere, aasta ja mootoriga auto olnud. Kütusekulu on minu arust küll võimsuse suhtes vägagi paigas. Minu oma on küll 7 käigulise multitronic kastiga. See olevat veidikene ökoma olekuga isegi, kui manuaal. Aga mootoril on kasti tõttu väänet veidi vähemaks võetud juba tehase poolt, sest multi kast on nõrgem. Manuaalil väänet rohkem ehk siis numbritena automaadil 310nm ja manuaalil 350nm. Kiirendus 0,2 sekundit nobedam.
Kütusekulu minul pole siiani isegi mitte linnas oluliselt üle 9,5l/100km olnud. Maanteel pikematel sõitudel jääb 6.5 lähedale.
Remont mootoril on kulukas. Rihmavahetus ei jäänud minul paar aastat tagasi palju alla 1000 euro. Turbo hind on umbes seal 1200 euro kandis. Pihustid on odavamad tuntavalt, kui 2.0 tdi mootoritel aga muidugi on neid 2 tk rohkem.
Läbisõit on mul 330000 ja peaks olema kerimata, kui isegi on keritud, siis seni hästi üleval pidanud, pole mootori poolel palju midagi tegema pidanud. On paar väiksemat anomaaliat, mida keegi tuvastada ei suuda aga olen õppinud nendega elama.
Aastas sõidan 35tuhat km. ja siiani vahetanud õigel ajal õli ja muresid palju ei meenu.
Nukkvõllide kohapealt niipalju, et see mootor on juba uuemate rullnookuritega (kui on õige nimega asjad meeles) ja see lapseviga pidavat olema sellega kõrvaldatud. Pole veel kõrvu jäänud et nendel mootoritel enam nukavahetus kindel kuluartikkel on.
Üldiselt kartsin hirmsasti, kui olin auto endale hoovile veeretanud, et nüüd võtsin küll häda endale kaela aga kui sain sama kere, aasta ja kastiga 1.9tdi mootorit proovida, siis enda omasse tagasi istudes ja pedaali litsudes tuli ikka vuntsinurk ülespoole tagasi. Kütusekulu on umbes liiter sajale rohkem.
Loodan, et minu tekstist midagi kasu ka autovalikul aga kokkuvõtvalt võiks öelda, et kõik oleneb konkreetsest kättejuhtuvast isendist. Kui remondile kuluvad summad selili ei löö, siis on täitsa sõidetav aparaat.
Lõppu üks vana artikkel autolehest ka http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2226


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jrx
huviline



Registreerunud 22.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.14 21:57 Tsiteeri


Kas käisid kontrollis ära??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihke3l9
huviline



Registreerunud 20.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.14 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jrx
Kas käisid kontrollis ära??
Ei käinud, kahtlen kas tahan seda autot üldse osta, nii kuidagi kardan või ise ka ei tea , kõhklen just mootori suhtes. Kuna rahadega niigi nagu ta on siis ei jõuaks pärast nagu mingeid 1000-2000€ hooldusi küll teha..Loodangi siit seda kindulst saada. Muidugi kui kontrolli minna ja seal selgub, et kõik korras, siis peaks ju mureta olema. Ja neid kalleid hooldusi ei peaks nagu tulema..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.14 20:39 Tsiteeri


Siis on lihtne,vaata oma rahakotti ja osta ntx 1500 euri odavam auto. Jääb raha esmaseks suuremaks hoolduseks/remondiks kui vaja peaks olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 23.07.14 23:31 Tsiteeri


Rihmavahetusest ei pääse, kui just julged uskuda müüjate jutte, et rihm vahetatud. Mina vahetasin peale ostmist rihma ja tuleb veel lähikuudel uuesti see töö ette võtta, sest vahepeal hooldusvälp läbi saanud. Ehk nüüd kolm aastat hiljem jupid odavamad ja pääsen kergemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jrx
huviline



Registreerunud 22.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.14 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihke3l9
Tsitaat:
Algselt postitas: jrx
Kas käisid kontrollis ära??
Ei käinud, kahtlen kas tahan seda autot üldse osta, nii kuidagi kardan või ise ka ei tea , kõhklen just mootori suhtes. Kuna rahadega niigi nagu ta on siis ei jõuaks pärast nagu mingeid 1000-2000€ hooldusi küll teha..Loodangi siit seda kindulst saada. Muidugi kui kontrolli minna ja seal selgub, et kõik korras, siis peaks ju mureta olema. Ja neid kalleid hooldusi ei peaks nagu tulema..



Endal suht sama teema selle mootoriga, paljud škodad ja volksud/ audid on selle mootoriga just, ning just nendel autodel on head lisad ja nahad möllud peal, mingi 1.9tdi autol ei ole mitte midagi erilist peale pandud, rääkimata nahksisust või navist, kuigi mootori poolest tunduks see diisel just üks parimate hulgast.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 24.07.14 21:29 Tsiteeri


Tekkis samalaadne mõte, milleks osta vana ja suht aegunud tehnoloogiaga mure rikast mootorit, kui on juba märgatavalt paremaid mootoreid B7 kehale peale pandud kui see kurikuulus 2,5Tdi.
Nahksisu ja muu ei tohiks küll ainsaks kriteeriumiks masina valiku puhul olla.
Õlipressidest on kindlasti madalama hoolduskuluga 2,0 Tdi-d, või 1,9Tdi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.07.14 15:48 Tsiteeri


B7 omab juba ka normaalseid CR (või ka PD) mootoreid, milleks endale teadlikult õnnetu 2,5TDI kaela võtta? See rullnookuritega "uuem" variant on veel hullem, lihtsalt jätab mingi hetk teele ja pauk on päris kõva.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.07.14 10:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
B7 omab juba ka normaalseid CR (või ka PD) mootoreid, milleks endale teadlikult õnnetu 2,5TDI kaela võtta? See rullnookuritega "uuem" variant on veel hullem, lihtsalt jätab mingi hetk teele ja pauk on päris kõva.


Mis asi see sellel mootoril siis nii erispärane on, mis kindlasti teepeale jätab mingi hetk? Mingisugusele statistikale toetud, või lihtsalt räägid ühest juhtumist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.14 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
B7 omab juba ka normaalseid CR (või ka PD) mootoreid, milleks endale teadlikult õnnetu 2,5TDI kaela võtta? See rullnookuritega "uuem" variant on veel hullem, lihtsalt jätab mingi hetk teele ja pauk on päris kõva.


No see CR ja PD ülistamine ja 2.5 laimamine on selgelt üle pingutatud. Tee peale jätta võib see 1.9 või 2.0 ka ilma hoitamata ja kulu artikeleid on seal rohkemgi. 2.5 on siiski nö vana kõrgsurvepumbaga variant, mis on raudselt töökindlam kui moekamad PD ja CR variandid. Ise oman hetkel nii 2.5 kui 1.9 pd mootoriga isendit, 2.5 on kõiges üle, v.a kütusekulu, kuid selle kütusekulu eest saad ka jõulisema jõuallika, mis ei tee tüüpilist R4 traktori häält.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Summutaja
huviline



Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line

postitati 27.07.14 23:27 Tsiteeri


Soovitan vaadata hoopis 3TDI kas 171kw või 176kw, need on ühed parimad audi mootorid A6 ja A4 peal (see on minu arvamus). Olen omanud A4 manu 176kw ja hetkel A6 176kw auto kastiga ja lippavad väga nobedalt. Kütuse kulu on parem, kui 2,5TDI aga edasi läheb ikka palju-palju paremini. Mootori kohapealt - ainuke mure, mis kunagi kimbutama võib hakata on kett, aga neil saab minuarust ülemist "pingutit" vahetades selle vea korda, ilma, et peaks midagi väga laiali lõhkuma.
Soovitan soojalt 3.0 TDI


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 28.07.14 05:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Summutaja
Soovitan vaadata hoopis 3TDI kas 171kw või 176kw, need on ühed parimad audi mootorid A6 ja A4 peal (see on minu arvamus). Olen omanud A4 manu 176kw ja hetkel A6 176kw auto kastiga ja lippavad väga nobedalt. Kütuse kulu on parem, kui 2,5TDI aga edasi läheb ikka palju-palju paremini. Mootori kohapealt - ainuke mure, mis kunagi kimbutama võib hakata on kett, aga neil saab minuarust ülemist "pingutit" vahetades selle vea korda, ilma, et peaks midagi väga laiali lõhkuma.
Soovitan soojalt 3.0 TDI



Funny....inimene küsis 2.5TDI kohta, mitte 3.0TDI kohta. Ilmselgelt, kui ta oleks tahtnud 3.0, oleks ta selle kohta ka küsinud.
Selle 120kw 2.5TDI kohta- endisel töökaaslasel on selle mootoriga B7 A4, on autoga väga rahul. Kütusekulu võiks ju madalam olla, aga millestki peab see võimsus ja tõmme tulema ka. Mootoriga siiani 2a jooksul null probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 28.07.14 06:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
B7 omab juba ka normaalseid CR (või ka PD) mootoreid, milleks endale teadlikult õnnetu 2,5TDI kaela võtta? See rullnookuritega "uuem" variant on veel hullem, lihtsalt jätab mingi hetk teele ja pauk on päris kõva.


No see CR ja PD ülistamine ja 2.5 laimamine on selgelt üle pingutatud. Tee peale jätta võib see 1.9 või 2.0 ka ilma hoitamata ja kulu artikeleid on seal rohkemgi. 2.5 on siiski nö vana kõrgsurvepumbaga variant, mis on raudselt töökindlam kui moekamad PD ja CR variandid. Ise oman hetkel nii 2.5 kui 1.9 pd mootoriga isendit, 2.5 on kõiges üle, v.a kütusekulu, kuid selle kütusekulu eest saad ka jõulisema jõuallika, mis ei tee tüüpilist R4 traktori häält.


Mina nii ei arva, näiteks aasta tagasi oli mu korrusmaja ees neli hitlerit, vahelduva eduga ei käivitunud nad(torustikud lekivad, pumbad kulunud jne.), suitsesid, kolisesid ja lagisesid, õliloik all oli tavaline, kolm neist lõpetas romulas, kuna omanike jõud ei käinud enam üle ja auto remont oleks ületanud turuväärtust. Lisaks käin mõnes töökojas diagnosti tegemas, kus olen piisavalt näinud erinevatel põhjustel laiali lennanud uuemaid ja vanemaid 2,5 V6-si.
CR-id lendavad (harva muidugi) laiali omaniku teadmatusest, et pool õlist on diisel. Ja süü on siin ka töökodadel, kes ei tunne lõpuni asja ning ei võta midagi ette. Tee peale üldjuhul 1,9 PD ega V6 CR ei jäta, erinevalt hitlerist.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.14 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
B7 omab juba ka normaalseid CR (või ka PD) mootoreid, milleks endale teadlikult õnnetu 2,5TDI kaela võtta? See rullnookuritega "uuem" variant on veel hullem, lihtsalt jätab mingi hetk teele ja pauk on päris kõva.


No see CR ja PD ülistamine ja 2.5 laimamine on selgelt üle pingutatud. Tee peale jätta võib see 1.9 või 2.0 ka ilma hoitamata ja kulu artikeleid on seal rohkemgi. 2.5 on siiski nö vana kõrgsurvepumbaga variant, mis on raudselt töökindlam kui moekamad PD ja CR variandid. Ise oman hetkel nii 2.5 kui 1.9 pd mootoriga isendit, 2.5 on kõiges üle, v.a kütusekulu, kuid selle kütusekulu eest saad ka jõulisema jõuallika, mis ei tee tüüpilist R4 traktori häält.


Mina nii ei arva, näiteks aasta tagasi oli mu korrusmaja ees neli hitlerit, vahelduva eduga ei käivitunud nad(torustikud lekivad, pumbad kulunud jne.), suitsesid, kolisesid ja lagisesid, kolm neist lõpetas romulas, kuna omanike jõud ei käinud enam üle ja auto remont oleks ületanud turuväärtust. Lisaks käin mõnes töökojas diagnosti tegemas, kus olen piisavalt näinud erinevatel põhjustel laiali lennanud uuemaid ja vanemaid 2,5 V6-si.
CR-id lendavad (harva muidugi) laiali omaniku teadmatusest, et pool õlist on diisel. Ja süü on siin ka töökodadel, kes ei tunne lõpuni asja ning ei võta midagi ette. Tee peale üldjuhul 1,9 PD ega V6 CR ei jäta, erinevalt hitlerist.


Võtame samm haaval:
2.5 mitte rullnookuriteta mootoril kuluvad nukkvõllid/nookurid, täpselt samamoodi kuluvad 1 nukaga r4 diislite nukad ja tõukurid. Rullnookuriga mootoril on probleemiks nukkvõlli katte purunemine, mitte komplektne kulumine (4 nukka + 24 nookurit). Millele tugineb sinu väide, et uuemad on veel hullemad?
R4 mootoritel toitesüsteemis oluliselt rohkem võimalikke hälbeid põhjustavat: pihusti mehhaanika, pihusti elektriline osa, juhtmestik pihustiteni, tandem pump (või kui common rail, siis kõrgsurvepump, surveandurid pumba/lati küljes), paagisisene pump. 2.5 pumpade ja nende ajuga juhtub ka, kuid tegemist siiski vastupidavama asjaga, pihustid samuti oluliselt töökindlamad kui R4 omad. Lekkiva torustiku väide on ka meelevaldne, samamoodi võib kõikidel mootoritüüpidel aegade algusest peale torustik lekkida või võimalikult odavat filtrit kasutades tihendi vahelt küte maha vajuda.
R4 mootoritel on oluliselt tihemini turbo defekte, on see siis ebaõnnestunud õlipumba ülekandest, õlitorustiku jooksmisest üle kuuma kollektori (= slakki teke torus ja vähenenud läbivool) vms, lisaks on geomeetria viga samuti oluliselt tihemini just R4 mootoritel.
Räägid et R4 jookseb laiali ainult omaniku teadmatusest? Aga kuidas nimetada olukorda, et 2.5 lasta nii pilbasteks, et on vaja pool mootorit välja vahetada? See liigitub siis äkki "pask mootor" alla?

Ühesõnaga ma ei lahmi tühja ja ei väida ka, et 2.5V6 on täiesti muretu mootor, kuid kindlasti ei ole ta hullem kui PD või CR uuematüübi R4 diislid. Sul võis eelmine aasta 4 poolpidust 2.5 maja ees seista, mul seisab vahest maja ees nädalas sama hulk poolpiduseid 1.9 ja 2.0 mootoriga isendeid.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihke3l9
huviline



Registreerunud 20.07.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.14 15:48 Tsiteeri


Oi te tekitate segadust. Üks ajab üht teine teist, küll väidetakse et on hea ja siis samas laidetakse täiega. Aga arutleme edasi , kiiret nagu iseenesest enam pole. Vaatame mis siis välja kujuneb. Aga ärge riidu minge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pd5wmd
huviline



Registreerunud 11.10.13
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.14 16:29 Tsiteeri


Nii aga kiidaks isegi veelkord hitlerit :P, endal oli 2.a 2.5tdi 132kw uuematüübi oma, ennem kui mootoris midagi lagunema jõudis hakata, lagunes sillad ja muud asjad :D, kuid peale õlivahetuse ei teinud seal midagi ning töötas kui õlitatult, samuti naise, isal on 7.a juba 120kw, multitronic kastiga isend ning mingite nukkvõllidega pole ta pead vaevanud, vaid 2 korda on kast küll läinud, ei hakka neid pisiasju mainima mis nkn kuluvad.Ega remondist ei päästa nkn mingid ostuabid, ega eelnev kontroll kui midagi saba annab siis lihtsalt annab, mine vaata sõida ja kui meeldib osta nii arutlema võidki siia jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]