Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8T - 1995 - TSven (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3150)
TSven
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.14 20:36 Tsiteeri
Audi A4 1.8T - 1995 - TSven



Tere Audiklubilased !

Kuna soetasin omale Audi, siis tundus hea idee teha foorumisse väike teema, et näidata oma tegemisi autost teistelegi ja saada samuti tagasisidet ja soovitusi.

Autost: Tegemist on 1995. aasta isendiga, mida viib edasi minu jaoks paraja jõudlusega 1.8Turbo mootor,millel on 110kW tehnilises passis.Varustusena võib välja tuua Supersprindi tootesarjast Magnumi sportsummuti, fl tagatuled, spidoblokk
ja nahksisu. Alla on krvuitud 17" Radius veljed. Kaugtuledesse on paigaldatud Xenon, samuti on olemas ka udutuled. Muusikat edastab 10 kõlarit ja kehvake makk, mis vajab vahetust.

Peale ostu tehtud tööd:
Õlivahetus + õlifilter, kasutasin veel mootoripesuainet,
kütusefilter vahetatud
kütusepump (Kiirendamisel jõnksas kõvasti ja undas liiga palju)
kliimaradikas välja vahetutud ja täitmine

Tegemist ootavad tööd:
Esimeste ja tagumiste pidurite ja klotside vahetus.
Sillakomplekti vahetus + sillastend
sidurikomplekti vahetus

Jutule natukene lisaks pilte:


http://images61.fotki.com/v666/photos/4/3387954/13133907/DSC_0939-vi.jpg

http://images16.fotki.com/v258/photos/4/3387954/13133907/DSC_0933-vi.jpg

http://images46.fotki.com/v319/photos/4/3387954/13133907/DSC_0749-vi.jpg

http://images15.fotki.com/v1624/photos/4/3387954/13133907/DSC_0853-vi.jpg

http://images46.fotki.com/v319/photos/4/3387954/13133907/DSC_0946-vi.jpg

http://images51.fotki.com/v303/photos/4/3387954/13133907/DSC_0865-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TSven
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.14 16:23 Tsiteeri


Kuna asukoha pärast ja iseloomu tõttu pole väga aega saanud tegeleda autoga, siis ühel nädalavahetusel hakkasin uurima, miks see tahmab nii palju. Kahtlustasin Lambda andurit, mis osutaski tõeks - nimelt oli juhe klemmidest korralikult ühendamata. Kui see sai kinni pandud, tõmbasin aku juhtme maha, et teha ajule nö nullimine, et masin õpiks end õigele kütusesegule reguleerida. Õnneks probleem lahenes ja kütusekulu langes ja töötab paremini.

Vahepeal muretsesin uue Pioneer MVH-160UI makk, millega isenesest olen rahul - teeb häält ja omab AUXi, ning sobib salongi värvidega kokku.
Pagasnikusse sai paigaldatud pisike Blaupunkt 8" aktiivsubwoofer. Esialgu sellest piisab, aga eks kunagi mõtlen vähe võimsama set-up'i peale.

Auto iseenesest peab end hästi ülal. Võimaluse korral vahetan mõned kustunud pirnid spidomeetriblokis välja, et valgustaks ühtlaselt. Kui autopoele millalgi lähedale satun, siis muretsen uued küünlad, siis peaks olema nö esmane hooldus tehtud.

Sven.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TSven
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.14 08:41 Tsiteeri


Neljapäeval võtsin kätte ja tegin autole mootoripesu, et kui läheb klapikaane tihendi vahetuseks, on vähe puhtam tegutseda(oli päris ropu väljanägemisega see kapotialune). Peale seda ilmnes anomaaliad. Nt ei käinud korralikult ja pöörded langesid väga aeglaselt. Puhastasin klemmid kõik, hakkas vähe paremini käima.. Kuid nüüd ei käi korralikult kui kliima järgi panna.. Ei käi korralikult, ehk tühikäik ebaühtlane ja pöörded langevad aeglaselt.

http://images16.fotki.com/v377/photos/0/1761780/13217441/DSC_1173-vi.jpg
Pestud mootoriruum.

Reedel saabusid tellitud klapikaanetihend ja küünlad (NGK BKUR6ET10). Panin need külge. Vanad küünlad olid väga mustad.. Eks see oli tingitud sellest, et lamdaandur oli pistikust vahepeal lahti ja tahmas palju.. Võtsin lambda andurigi korra küljest, põletasin sedagi puhtamaks. Kuna tühikäik oli ikka veel ebaühtlane, sai diagnosti aja kirja pandud ja laupäeval õhtul sai arvuti külge.. Tühikäigu sai korda, isegi töötab paremini, kuid siiski ei saa kasutada kliimat, millepeale mootor hakkab ebaühtlaselt käima ka pöörded langevad aeglaselt..


http://images59.fotki.com/v791/photos/0/1761780/13217441/DSC_1184-vi.jpg
Tahmased küünlad, mis vahetusel ilmnesid.

Diagnostikast ilmesid järgnevad vead:

01247 EVAP Canister Purge Regulator Valve -N80
00635 Oxygen Sensor Heating Circuit - Ahead of Catalytic Convertor - Nagu ma õieti aru saan, siis on Lamda andur.
01262 Wastage Bypass Regulator Valve -N75
16486 Mass or Volume Air Flow Circuit - Low input - See peaks viitama vigasele õhulugejale.
00799 Engine Coolant Temperature Sensor -G110 - Jahutusvedeliku temperatuuri andur.. Naljaks on see, et salongis näitab mootoritemperatuuri.
01274 Air Flow Flap Motor - V71

Liigagi palju minu meelest.. Ehk keegi teadjam oskab ära seletada need kolm, millele ma pole enda poolset kommentaari pannud.

http://images46.fotki.com/v1612/photos/0/1761780/13217441/DSC_1175-vi.jpg
Pilt autost, et teha vähe värvilisemaks kogu seda teemat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 31.08.14 09:28 Tsiteeri


Minu soovitus oleks olnud pigem see mootor pesemata jätta. Pärast on seda tööd ja vaeva palju rohkem, et asi jälle korralikult tööle saada.
Tean omast käest juba, peale enda auto mootori pesu ei läinud isegi mu auto enam käima :)
Mul isegi ujus auto aju sisemus vees+ muidugi kõik teised pistikud :)
Need enamus vigu on ilmselt sellest, et need pistikud ujuvad veest!
Surveõhk kätte ja järjest kapotialuseid pistikuid ja erinevaid ühendusi kuivatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 31.08.14 10:02 Tsiteeri


Isiklikult soovitaksin NGK PFR7Q küünlaid, 6 seeria rohkem vabalthingavate pärusmaa.
Mootoripesu on ka lauslollus mida teha. Brake Cleaner ja paber kätte ja käsitöö on ainuõige tee...


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TSven
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.14 10:18 Tsiteeri


Suurem osa pistikuid olen surveõhu ja kontaktispreiga üle käinud. Ja juba samapäeva õhtul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TSven
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.14 21:41 Tsiteeri


Aega möödunud vahepeal päris mitmeid kuid ja pole olnud aega kirjutada siia teemasse. Niisiis, vahepeal on ära tehtud omajagu, mida on lihtsam panna kirja listina:

+Esisilla remont
+Esisillale madaldus(kummalisel moel on taga juba olemas)
+Esisilla stend
+kõigi nelja piduriketaste ja klotside vahetus
+sidurikomplekti vahetus
+Jahutusvedeliku temperatuuriandurite juurest see plastmassist kolmik vahetutud
+karterituulutuse osad täielikult välja vahetatud.
+Õlivahetus+filter
+lambdaandur
+talveks 15" valuveljed ja rehvid.
+ÜV mis läbis puhtalt.

Peale mida sain sõita rahulikult umbes kuu, kus hakkas üks anomaalia teist taga ajama.. Esiteks läks tahmamine hullemaks, mis järel polnud enam võimalik kiirendada üle 3000 pöörde, peale mida hakkas kakkuma. Õnneks elas üle 600km soomest Eestisse sõitu. Eestis hakkasin lähemalt uurima, leidsin, et turbol puks kulunud ja lekib õli õhusüsteemi, panin turbo vahetuse tegemiste nimekirja, ehk pidi ootama palgapäeva. Natuke aega hiljem kontrollisin pumpa, koguaeg kadus ka kütusesurve maha, ja et ühe teise auto kogemusest näitas see, et võiks põhjustada, lahti võttes oligi näha, et voolik pumbapealt lasi läbi, mis sai tihendatud. Seejärel läksin testisõidule, kust hakkas uus jada peale..
Peale väikest kiirendust, hakates ümber autot keerama, lõi hirmsa valge pilve seljataha ja auto käis ebaühtlaselt. Kõik nagu viitaks turbole, mis andis otsad. Teades, et see niigi läbi oli, võtsin selle vahetuse ette ja panin peale uue "teo", kuid käimapannes selgus, et auto ikka lonkab ja töötab 3 silindriga ja natuke uurides sai ilmseks fakt, et lööb surve karterisse, mida näitas valge suits õlikorgi ja varda juurest. Remondikoht kahtlustas plokikaanetihendit, mis lahti võttes polnud veaks, vaid hoopis 3 silindri juurest paras tükk küljest.
Kõige odavam variant tuli see, et otsida uus mootor, mille sain Tartust. Oli teine üsnagi komplekte, ainult mõned asjad oli vaja ümber tõsta. Uus mootor on õnneks tiksuvaba(mida vana muidugi polnud) Õli sai sisse 5w-40, mis peaks oma töö ära tegema.
Kuid jällegi 3000 pöörde juures hakkas kakkuma, millega läksin juba järgmisel päeval otse diagnostiku juurde, kust näitas veaks õhulugejat, rõhuandurit ja mootoritemperatuuriandurit. Järgmisel päeval suund autopoodi ja peale paari päevast ootamist, mil jupid sain peale pandud on masin taas töökorras. Eelmine nädal vahetasin igaksjuhuks veel küünlad ära, mis parandas madalamatel pööretel käitumist, enda mootori omad olid läbi tahmanud ja uute olukorras polnud kindel. Peale said NGK PFR7Q küünlad.
Kuigi olin vahepeal autoga lootust kaotamas, on rõõm sellega sõita tagasi. Minek on võrreldes varasema kõvasti parem ja enam ei pea möödasõiduks käiku alla tõmbama.
Hiljuti lasin lisa paigaldada kärukonksu, kuna isiklikud vajadused nõuavad seda. Vahest on vaja mööblit transportida, siis selleks on käru parem variant.

Mõned pildid lisaks pikale jutule:
Vana turbo mitte tervislik olukord.
http://images15.fotki.com/v792/photos/0/1761780/13217441/DSC_1414-vi.jpg

Uus särav turbo.
http://images34.fotki.com/v1623/photos/0/1761780/13217441/DSC_1442-vi.jpg

Kolvikahjustus vanast mootorist
http://images51.fotki.com/v102/photos/0/1761780/13217441/DSC_1479-vi.jpg

Hetkeseis(koos madaldusega/sportvedrustusega)
http://images15.fotki.com/v1626/photos/0/1761780/13217441/DSCF5890-vi.jpg

Hetkeseis vol.2
http://images34.fotki.com/v1623/photos/0/1761780/13217441/DSCF5892-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TSven
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.15 15:48 Tsiteeri


Täna sai autole jälle diagnostika kaabel järgi visatud ja näitas uuesti veateateid :

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-00 - Short to Ground
00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating, Before CAT
29-00 - Short to Ground
01262 - Solenoid valve for boost pressure Conterol (N75)
29-00 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 35-00 - Signal too Low
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent

Lambda on vahetatud Oktoobrilõpus ja ülevaatusel sain näidu kätte, Õhulugeja ja N75 on alles hiljuti. Masin iseenesest käib ilusti, va hommikuti külma mootoriga, siis madalal pöördel veidi jõnksutab. Sõbraga arutades jõudsime järeldusele, et õhulugeja võib äkki vale olla ja sestap mängib lolli. Mingi oht on ka see, et äkki on aju saanud niiskust ja ei suhtle anduritega. Endal tuli idee, et võtta aju kood ja vaadata, milline õhulugeja sellele peaks sobima ja siis seda proovida.
Mainin ära, et auto dokumentides on kirjas, et peaks olema AEB mootor, ostes leidsin ANB koodi ja hetkel on peal APU(ainult blokk ja kaan, ülejäänud vidinad ja pudinad, andurid jne on selle ANB pealt[vähemalt need, mis viga näitavad]). Ehk keegi oskab mingit nõu anda, millise nurga alt hakata otsima lahendust. Uus õhulugeja sai võetud WIN koodi järgi (Nii palju kui ma mäletan).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 09.01.15 16:09 Tsiteeri


Enda autol töötab/töötas praegune AEB ja asendatud APU sama õhulugejaga kenasti juba aastaid.
Tundub, et pead kõik pistikud ja juhtmed ikkagi üle kontrollima, mootoripesu tasus kenasti ära nagu näha.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TSven
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.15 16:47 Tsiteeri


Need on juba 3 korda läbi käidud, Nädal oli veel lisaks soojas ruumis, kus kontrolliti kõik veel üle. Pigem paneks isegi kurja kahtluse ajule, kuna sealt olen avastanud augu, kust on veetud millalgi supaka vool sisse, mida kasutan isegi. Ehk on seal vesi sisse läinud ja kurja teinud. Alustan sellest, ehk leian kuskilt sama koodiga aju, mida proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]