Skat
huviline
Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.07.14 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Skat
Kas nelikvedu saab ka kuidagi testida et ta töötaks korrektselt? | Kui auto sõidab, siis töötab.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 12.07.14 11:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Skat
Kas nelikvedu saab ka kuidagi testida et ta töötaks korrektselt? | Kui auto sõidab, siis töötab. |
Nojah, võibolla mõnele sellest jah piisab
Tegelikult aga sõida erinevatel kiirustel, kuula ega ei ole undamist ega vibratsiooni, mine jõuga kurvi ja anna gaasi, ei tohi olla kloppimist jms,
proovi anda järsemalt gaas peale ja siis gaas maha, kuni hakkab mootoriga pidurdama ja siis jälle gaasi, sellega saad vaadata, kui palju lõtku on (see
võib tulla ka mujalt muidugi). Esmalt muidugi mine kuival asfaldil järsult kohalt ära, kui nelikvedu ei tööta, siis kaabib (või noh rakendub ESP), kui
aga töötab, siis nende mootorivõimsuste juures nelikvedu ei tohiks ringi võtta, 132kw v6 muidugi võib seda ka korraks teha, aga proovisõidul ära nii
palju kah masinat piina Ja loomulikult visuaalne vaatlus lekete suhtes.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.07.14 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Esmalt muidugi mine kuival asfaldil järsult kohalt ära, kui nelikvedu ei tööta, siis kaabib (või noh rakendub ESP), kui aga töötab, siis nende
mootorivõimsuste juures nelikvedu ei tohiks ringi võtta, 132kw v6 muidugi võib seda ka korraks teha, aga proovisõidul ära nii palju kah masinat
piina | Kui 01E kast omal jõul liigub, siis ta ka töötab,
kui ei usu siis eemalda suvaline veovõll ja proovi uuesti. Kaapimine või ESP vilgutamine kuival asfaltil pole siinkohal seotud nelikveo toimimise või
mittetoimimisega, rattaid see V6 veereval stardil naljalt ringi ei võta, selleks on vaja kas launchida või saada mootorist oluliselt rohkem väänet.
Üldiselt on see nelikveo töötamine või mittetöötamise küsimus tavaliselt Haldexi meeste mure, päris quattroga on lihtsam - sõidab, siis järelikult
töötab.
Igasugu veermiku lõtkud ja loksud tuleks niiehknaa läbi kontrollida ka monoveolisel autol.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Skat
huviline
Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.14 16:35
|
|
|
Tänan abi eest. Nukkade kohta tean, et õlikorgi alt näeb ühte nukkvõlli ja kui sealt ranti ei ole ehk siis täitsa sile on nukad korras.
Paljudel Audi a4 B6 olen pannud tähele et salongis on kulnud nupud/käepidemed ära. On see tingitud suurest läbisõidust või isegi väiksel läbisõidul
kulub? 196 000km sõitnud autol oli kulunud käepidemed ja mõned nupud.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 15.07.14 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Skat
Tänan abi eest. Nukkade kohta tean, et õlikorgi alt näeb ühte nukkvõlli ja kui sealt ranti ei ole ehk siis täitsa sile on nukad korras.
Paljudel Audi a4 B6 olen pannud tähele et salongis on kulnud nupud/käepidemed ära. On see tingitud suurest läbisõidust või isegi väiksel läbisõidul
kulub? 196 000km sõitnud autol oli kulunud käepidemed ja mõned nupud. |
Jah kuluvad ka juba väikesel läbisõidul.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.07.14 17:57
|
|
|
Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.07.14 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust. |
Need nupud lihtsalt on nii õrna kattega kaetud, et kuluvad imekiirelt, eriti kui on pikemad küüned (seda siis tavaliselt naisterahvastel), b7 puhul
IMO loobuti sellest mõnusast kummisest kattest, aga vastu peab hoopis paremini. Omi järeldusi ei pea läbisõidu kohta tegema, sest aastane läbisõit
võib sõltuvalt inimese vajadustest ja harjumustest olla isegi 10x erinev, seda nii Eestis kui ka Saksas jne, keskmine aastane läbisõit on ikkagi 20k
km ringis.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Skat
huviline
Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.14 14:14
|
|
|
Läbisõitu ei oskagi lihtsalt huvipärast küsisin.
Kas ainult need on uuema tüübi mootorid BDG, BCZ, BDH, BAU ?
Ning kas näeb ilma mingit katet mootorilt eemaldamata mootori koodi ära autol?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.07.14 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust. |
Need nupud lihtsalt on nii õrna kattega kaetud, et kuluvad imekiirelt, eriti kui on pikemad küüned (seda siis tavaliselt naisterahvastel), b7 puhul
IMO loobuti sellest mõnusast kummisest kattest, aga vastu peab hoopis paremini. Omi järeldusi ei pea läbisõidu kohta tegema, sest aastane läbisõit
võib sõltuvalt inimese vajadustest ja harjumustest olla isegi 10x erinev, seda nii Eestis kui ka Saksas jne, keskmine aastane läbisõit on ikkagi 20k
km ringis. |
Muidugi, lihtsalt juhuslik kokkusattumus on see, et 2011a. A4-d on kõik pea 200K sõitnud ja 2006a. A4-d on kõik kirikuõpetajate pühapäevaautod olnud
ja ka u. 200K kandis sõitnud.  
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 18.07.14 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Selliste puhul soovitaks osta autot, mitte läbisõitu. Vaata näiteks 2011a. A4 ja A6 mudeleid ja tee omad järeldused läbisõidust. |
Need nupud lihtsalt on nii õrna kattega kaetud, et kuluvad imekiirelt, eriti kui on pikemad küüned (seda siis tavaliselt naisterahvastel), b7 puhul
IMO loobuti sellest mõnusast kummisest kattest, aga vastu peab hoopis paremini. Omi järeldusi ei pea läbisõidu kohta tegema, sest aastane läbisõit
võib sõltuvalt inimese vajadustest ja harjumustest olla isegi 10x erinev, seda nii Eestis kui ka Saksas jne, keskmine aastane läbisõit on ikkagi 20k
km ringis. |
Muidugi, lihtsalt juhuslik kokkusattumus on see, et 2011a. A4-d on kõik pea 200K sõitnud ja 2006a. A4-d on kõik kirikuõpetajate pühapäevaautod olnud
ja ka u. 200K kandis sõitnud.  |
Saksas on kõik sellise läbisõiduga või Eestisse tuuakse? Ma ei öelnud ju, et kõigil õige läbisõit on, lihtsalt on ka võimalik leida õige väikese
läbisõiduga masinaid. Ütle mulle, mis tahtmine peaks olema ühel "valgel inimesel" sõita näiteks 100000km aastas? Jah selliseid on, aga kui võimalik,
siis sellisest asjast loobutakse.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
|