Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004) (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2593)
Aivar.P1990
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3E

postitati 09.07.14 12:28 Tsiteeri
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)



Tere.

Mõte soetada lähiajal endale Audi A6 C5. 2,4 V6 Quattro. Tip Tronic (poolautomaat).
Mis head ja vead sellel autol on? Kuidas kütusekuluga ja mis remondi poolest võib olla selline, mis läheb ehk kiirelt läbi? Soovitused?

Tänud.
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.14 13:01 Tsiteeri


Head lugemist:)

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28977


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.07.14 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aivar.P1990
Tere.

Mõte soetada lähiajal endale Audi A6 C5. 2,4 V6 Quattro. Tip Tronic (poolautomaat).
Mis head ja vead sellel autol on? Kuidas kütusekuluga ja mis remondi poolest võib olla selline, mis läheb ehk kiirelt läbi? Soovitused?

Tänud.
:D


Loe alustuseks see teema läbi: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28977 .
Ja kui see loetud, siis minu memuaarid C5 2.4 Avant, tõsi küll, manuaaliga- sõita on sigahea-mugav, ruumikas, vaikne, V6 teeb muhedat häält, liikus ka täitsa pädevalt. Erilist remonti ta ei nõudnud, suurim väljaminek oli rihmavahetus, mis maksis koos tööga pea 300€ (rihmakomplekt oli suurim väljaminek koos veepumbaga), lisaks vahetasin ka bensiinipumba. Muidu teenis ilusti. Ainuke põhjus miks maha müüsin, oligi minu jaoks kohati talumatuks muutunud kütusekulu.
Kütusekulu näed siit: http://www.autoweek.nl/auto/14089/audi-a6-24-5v-quattro
Mina sõitsin enda omaga (esivedu ja manuaal) peamiselt linnas ning keskmine oli stabiilselt suvel 12, talvel 14 (Jõhvi linn siis), Tartus-Tallinnas sõites olid numbrid vastavalt 14 ja 16. :D Üsna janune auto ühesõnaga. Muidugi, kasutasin ka 17" velgi ja 235 laiu rehve, niiet ka need kindlasti mõjutasid kütusekulu. Maanteel sai 8-ga hakkama üldiselt, väga heades oludes ka alla selle veidi.
Kindlasti tuleb siin nüüd palju kisa, et võta parem 2.8....ja siis mõni mees arvab, et see on ka mõttetu ja tuleb üldse 4.2 võtta. IMO on see 2.4 täitsa omal kohal Audi valikus, sest näiteks kindlustada on teda soodsam, kui 2.8 mootorit. Lisaks on ta ka ökonoomsem, mitte palju, aga siiski. Samas V6 bensukas automaadi ja nelikveoga ei saagi olla ökotamiseks ostetud- selleks on Audil 1.9TDI 81kw, mis esiveo ja manuaalkastiga suudab ulmeliselt väikeseid numbreid näidata nii suure auto kohta.

EDIT: Antsu jõudis lingiga ette juba. :P A no, topelt ei kärise. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.07.14 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
...IMO on see 2.4 täitsa omal kohal Audi valikus, sest näiteks kindlustada on teda soodsam, kui 2.8 mootorit. Lisaks on ta ka ökonoomsem, mitte palju, aga siiski. ...

No palju siis vahe on? Umbes?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.07.14 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
...IMO on see 2.4 täitsa omal kohal Audi valikus, sest näiteks kindlustada on teda soodsam, kui 2.8 mootorit. Lisaks on ta ka ökonoomsem, mitte palju, aga siiski. ...

No palju siis vahe on? Umbes?


Tehaseandmetest tuleb välja ju. Keda huvitab, otsib ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 09.07.14 14:27 Tsiteeri


Joker kas mitte sina ei teinud seda 2.4 vanasti päris korralikult maha, et 2.8 palju etem, sama raha ja kulu eest saab palju rohkem jne? Aga ma arvan, et päeva lõpuks on nende mõlemaga täiesti normaalne kulgeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.07.14 14:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
...IMO on see 2.4 täitsa omal kohal Audi valikus, sest näiteks kindlustada on teda soodsam, kui 2.8 mootorit. Lisaks on ta ka ökonoomsem, mitte palju, aga siiski. ...

No palju siis vahe on? Umbes?


Tehaseandmetest tuleb välja ju. Keda huvitab, otsib ise.

Kindlustust mõtlesin tegelt:P
EDIT: Ei olegi vahet tavakindlustuses muide! Ja tehaseandmete järgi on 2,8 0,1L keskmiselt ökonoomsem!


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 09.07.14 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Joker kas mitte sina ei teinud seda 2.4 vanasti päris korralikult maha, et 2.8 palju etem, sama raha ja kulu eest saab palju rohkem jne? Aga ma arvan, et päeva lõpuks on nende mõlemaga täiesti normaalne kulgeda.


Pigem olin mina üks neid väheseid, kes seda mootorit kiitis. Ka 2.6 mootoriga oli samamoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.14 11:54 Tsiteeri


Teemaalgatajale - kui kindlasti automaati tahad siis kasti kapitaalremondiks võiks rahapakk tagataskus ootamas olla. Lisaks on need autod juba selles vanuses, kus võid arvestada igast pisemate mugavuselektroonika probleemidega - aknad, kesklukk jne. Kui auto korras, siis sõita on iseenesest hea, salong mõnus, ruumikas jne. 2,4 mootor on niisama sõitudeks pädev aga kiirendama sellega siiski ei lähe. Korraliku rehviga on talvel teelpüsivus hea ja (ise tekitatud:D) ülejuhitavus üsna hästi etteaimatav ja kergesti kontrollitav. Mis ennast selle auto puhul häiris oli liialt nõrk salongiventilaator, mis niiske ilmaga aknaid kuivatada ei suutnud, kui kliima rakendumiseks oli temperatuur liiga madal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aivar.P1990
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3E

postitati 15.07.14 09:32 Tsiteeri
Tänud



Tänud kõigile vastuste eest igatahes, loen veel, vaatan ja mõtlen natuke. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lOOOOl
huviline



Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, SUV

postitati 24.07.14 05:36 Tsiteeri


Mul pidas näiteks 2,8 mootor 280 000 km. Siis tekkisid õlimajandusega probleemid ja auto läks kapitaalremonti ( ca 700 eur koos hammasrihma vahetusega). Nüüd töötab mootor nagu uus. Üldiselt on auto suht töökindel ja üllatusi vähe, aga ülalpidamiskulude poolest on ka soodsamaid autosid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]