Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Eelsüüteküünalde tuli vilgub (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 5037)
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.14 20:13 Tsiteeri
Eelsüüteküünalde tuli vilgub



Tervist!

Kaks korda on minu 2.0 TDI B7 A4-jaga juhtunud selline kummaline asi, millest ma aru ei saa.
Kui ma kiirendan niiöelda nullist gaas põhja, siis täna hakkas teist korda mu autol eelsüüteküünalde tuli vilkuma. Ainuke reaalne asi, mida tajusin, mis oli teistmoodi oli see, et auto jõudlus ei vähenenud, kuid mingil põhjusel ei saanud ma kasutada püsikiirusehoidjat. Kas keegi oskab öelda/soovitada, milles võib probleem olla?

Ettetänades.
Indrek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 09.07.14 05:17 Tsiteeri


Alusta diagnostikast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.14 17:00 Tsiteeri


Nii diagnostika tehtud ja vastus järgmine:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BPW.clb
Part No SW: 03G 906 016 LQ HW: 03G 906 016 KP
Component: R4 2,0L EDC G000CG 1717
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0000076
Shop #: WSC 37303 133 86883
VCID: 7DF11F76245163F6FF5-8028

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 239008 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
RPM: 3045 /min
Speed: 66.0 km/h
Load: 46.7 %
Voltage: 13.53 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2254.2 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0
Kahjuks ei oska sellest mittemidagi järeldada.

Indrek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.07.14 17:08 Tsiteeri


Turbo maha, laiali ja geomeetria puhtaks. Diagnosti võiks ikka nii teha, et midagi teda ka saaks peale välismaa jutu. Tegelt tuleks seda veits teisiti diagnoosida, kuid arvan, et ei eksi selle info põhjal.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.07.14 17:43 Tsiteeri


Jann. on sul soovitusi, kus seda teha saaks, oleks mõistlik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.07.14 04:32 Tsiteeri


Flameko, muud ei oska Tallinnas soovitada.
Samuti klubiline prj, kuid ma pole kindel, kas ta sellist tööd teeb. Küsida ju võib.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silts23
huviline



Registreerunud 17.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.14 21:04 Tsiteeri


Mul oli sama jama aga ühe teist margi autoga ,viga seisnes piduritulelülitis ,mis asub pedaali juures.Vahetasin ära ja asi korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.07.14 07:31 Tsiteeri


Enne geomeetria puhastamist, võiks arvutiga seda liigutada. Reeglina DPF-ga masinal geomeetria kinni ei jää. Võibolla on mingi vaakumikala, võibolla N75. 103 kW mootoril minuteda geomeetria asendit arvutiga ei näe, kuna puudub G587.

Püsikiirusehoidja osas võiks arvutiga üle vaadata siduripedaali lüliti, üldiselt peal olev 8E0 927189B laguneb kiirelt laiali. Omal kah hiljuti vahetasin (uus tootekood: 7H0927189).


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.07.14 12:42 Tsiteeri


Tänan vastuste eest.
Kaks küsimust tekkis praegu:
1) Ma natukene aega tagasi lugesin seda piduripedaali vea võimalust (ehk, vea indikaatortuli on see sama), selle loogika alusel ta peaks küll vilgutama seda eelsüüteküünalde tuld, kuid veakoodi, kui sellist ei peaks jääma?
2) Kas keegi oskab õpetada, kuidas seda turboklappi testi teha (mul on kaabel olemas) , eeldusel, et seda minu autol üleüldse teha annab.
3) Siduri pedaaliga probleemi ei saa olla, kuna auto on automaatkastiga. Vabandust, et ma ennem seda detaili ei maininud.

Indrek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jajaanus
huviline



Registreerunud 16.08.13
Asukoht: Pärnu/Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5tdi Quattro 2000a.

postitati 26.08.14 18:51 Tsiteeri


Mul oli vilkus see sammuti kuid jäin kohe peale seda seisma. suretasin auto ja käima ei läinudki enam. remondist õeldi et õhk oli kütuse süsteemist seepärast ei käivitunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]