inaaris
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.14 20:13
|
|
|
Eelsüüteküünalde tuli vilgub
Tervist!
Kaks korda on minu 2.0 TDI B7 A4-jaga juhtunud selline kummaline asi, millest ma aru ei saa.
Kui ma kiirendan niiöelda nullist gaas põhja, siis täna hakkas teist korda mu autol eelsüüteküünalde tuli vilkuma. Ainuke reaalne asi, mida tajusin,
mis oli teistmoodi oli see, et auto jõudlus ei vähenenud, kuid mingil põhjusel ei saanud ma kasutada püsikiirusehoidjat. Kas keegi oskab
öelda/soovitada, milles võib probleem olla?
Ettetänades.
Indrek.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 09.07.14 05:17
|
|
|
Alusta diagnostikast.
|
|
|
|
inaaris
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.14 17:00
|
|
|
Nii diagnostika tehtud ja vastus järgmine:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BPW.clb
Part No SW: 03G 906 016 LQ HW: 03G 906 016 KP
Component: R4 2,0L EDC G000CG 1717
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0000076
Shop #: WSC 37303 133 86883
VCID: 7DF11F76245163F6FF5-8028
1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 239008 km
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
RPM: 3045 /min
Speed: 66.0 km/h
Load: 46.7 %
Voltage: 13.53 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2254.2 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
Kahjuks ei oska sellest mittemidagi järeldada.
Indrek.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 09.07.14 17:08
|
|
|
Turbo maha, laiali ja geomeetria puhtaks. Diagnosti võiks ikka nii teha, et midagi teda ka saaks peale välismaa jutu. Tegelt tuleks seda veits teisiti
diagnoosida, kuid arvan, et ei eksi selle info põhjal.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
inaaris
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.14 17:43
|
|
|
Jann. on sul soovitusi, kus seda teha saaks, oleks mõistlik?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.07.14 04:32
|
|
|
Flameko, muud ei oska Tallinnas soovitada.
Samuti klubiline prj, kuid ma pole kindel, kas ta sellist tööd teeb. Küsida ju võib.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
silts23
huviline
Registreerunud 17.01.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.14 21:04
|
|
|
Mul oli sama jama aga ühe teist margi autoga ,viga seisnes piduritulelülitis ,mis asub pedaali juures.Vahetasin ära ja asi korras
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 13.07.14 07:31
|
|
|
Enne geomeetria puhastamist, võiks arvutiga seda liigutada. Reeglina DPF-ga masinal geomeetria kinni ei jää. Võibolla on mingi vaakumikala, võibolla
N75. 103 kW mootoril minuteda geomeetria asendit arvutiga ei näe, kuna puudub G587.
Püsikiirusehoidja osas võiks arvutiga üle vaadata siduripedaali lüliti, üldiselt peal olev 8E0 927189B laguneb kiirelt laiali. Omal kah hiljuti
vahetasin (uus tootekood: 7H0927189).
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
inaaris
huviline
Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.14 12:42
|
|
|
Tänan vastuste eest.
Kaks küsimust tekkis praegu:
1) Ma natukene aega tagasi lugesin seda piduripedaali vea võimalust (ehk, vea indikaatortuli on see sama), selle loogika alusel ta peaks küll
vilgutama seda eelsüüteküünalde tuld, kuid veakoodi, kui sellist ei peaks jääma?
2) Kas keegi oskab õpetada, kuidas seda turboklappi testi teha (mul on kaabel olemas) , eeldusel, et seda minu autol üleüldse teha annab.
3) Siduri pedaaliga probleemi ei saa olla, kuna auto on automaatkastiga. Vabandust, et ma ennem seda detaili ei maininud.
Indrek.
|
|
|
Jajaanus
huviline
Registreerunud 16.08.13
Asukoht: Pärnu/Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi Quattro 2000a.
|
postitati 26.08.14 18:51
|
|
|
Mul oli vilkus see sammuti kuid jäin kohe peale seda seisma. suretasin auto ja käima ei läinudki enam. remondist õeldi et õhk oli kütuse süsteemist
seepärast ei käivitunud.
|
|
|
|