Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant C4 2,5TDI 103kw - 1996 - samy12310 Müüdud (Vastuseid: 95 | Vaatamisi: 22582)
effe
huviline



Registreerunud 20.07.06
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.16 11:42 Tsiteeri


Mis auto luupe kasutad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 25.01.16 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: effe
Mis auto luupe kasutad?

Tellisin ebayst bixenon reflektorid 2,5tollised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 25.01.16 14:08 Tsiteeri


Palju õnne mulle, ventika harjad läbi ikka. Ei tasu ikka odavatest asjadest alternatiivi otsida. Läheb siis ahi laiali ja koos radikaga vahetusse pluss veel elekti klapide mootorid mis streigivad üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 27.01.16 11:31 Tsiteeri


No, sai siis ventikas vahetatud, siinkohal tuleb tänada kasutajat "Petu" kellelt sain koodi millega sain Bosch-i mootori ilma tiiviku ja pistikuta. Hinnaks oli sellel 70euri, oleks terve mootori ostnud oleks see maksnud 140 euri. Kui juba salongi ahju laiali võtmiseks läks sai ka vahetatud salongiradikas, mis oli vell täitsa tehase originaal. Sisse läks Hella radikas. Tulemusega võib rahule jääda kuna sooja tuleb poole kiiremini nüüd ja vent puhub ka jõudsamalt.
Vanal mootoril olid siis 4 kuuga harjad läbi ja ankur oli ka jumala peetis. Tekkis selline küsimus ka, kas siin keegi on vahetanud neid 7Voldiseid mikromootoreid, mis liigutavad neid klape liigutavad? Endal õhel olid harjad jumala läbi ülejäänud vee hingavad.
http://www.upload.ee/thumb/5514750/IMAG0095.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 30.01.16 08:48 Tsiteeri


Nonii, täna avastasin et juhi jalgeall on ilus punane loiguke, radikas lekib, on kellelgi kogemusi? Müüa ütles ka mulle et neil üks sama isendi hella radikas tagasi toodud juba müstilise lekke pärast mis oli kohe peale pannes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 30.01.16 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kunnark
Eraldi diislile s-i kellasid pole, ostad S6-e kellad ja siis tuleb vag commiga kellad vastavalt mootorile selgeks teha, pärast näitab pöördeid ja kõike õieti ;)

Mis see kood oleks, mis vag-commi sisestada tuleks? Omal ka plaan S-i kellad ehitada. :P

Auto muidu viisakas küll, peaks samuti enda omale suunad kergelt põlema panema. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 30.01.16 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kermo144
Tsitaat:
Algselt postitas: kunnark
Eraldi diislile s-i kellasid pole, ostad S6-e kellad ja siis tuleb vag commiga kellad vastavalt mootorile selgeks teha, pärast näitab pöördeid ja kõike õieti ;)

Mis see kood oleks, mis vag-commi sisestada tuleks? Omal ka plaan S-i kellad ehitada. :P

Auto muidu viisakas küll, peaks samuti enda omale suunad kergelt põlema panema. :D


Koodi ma kahjuksei tea veel sest pole S-i kellasi saanud veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 30.01.16 17:38 Tsiteeri


Koodid saate siit .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 30.01.16 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samy12310
Nonii, täna avastasin et juhi jalgeall on ilus punane loiguke, radikas lekib, on kellelgi kogemusi? Müüa ütles ka mulle et neil üks sama isendi hella radikas tagasi toodud juba müstilise lekke pärast mis oli kohe peale pannes.

Uurisin natukene mõne foorumi kaaslase käest, kellel samuti hella radikas lekkis. Et keegi oskab soovidata mingit teist firmat Febi oma ei taha väga 140 euri eest sisse panna aga 20 eurised juustud ei anna sooja. Et äkki keegi oskab veekl mingit normi firmat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.16 18:56 Tsiteeri


Mis tootjamaa hella pakendil oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 30.01.16 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peetrus
Mis tootjamaa hella pakendil oli?

Maitea pruun karp oli uurin välja, mis selle tootjamaaga mingi peetis partii seotud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.16 10:46 Tsiteeri


Liikvel on ka made in china behri, muidu on made in france. Pildil paistab et ikka France. Teema siin http://audi-style.lv/forum/topic/86397-behr-salona-radiatori-chinaoem/?fromsearch=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 31.01.16 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peetrus
Liikvel on ka made in china behri, muidu on made in france. Pildil paistab et ikka France. Teema siin http://audi-style.lv/forum/topic/86397-behr-salona-radiatori-chinaoem/?fromsearch=1

Ei radikal ja kirjas e made in france, aga homme liigun maale otsin selle karbi välja kuskil. Jube jama on sõita klaasid kohuaeg udused, meeletu niiskus sees koguaeg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 01.02.16 05:16 Tsiteeri


Osta revalist see radikas, seal alla saja euro.


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 01.02.16 05:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigar101
Osta revalist see radikas, seal alla saja euro.

Mis vahe revali ja forsi radikal enamjaolt tellitakse kaup ikka ühest kohast, päris 20 eurost käsna ei taha sisse toppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 01.02.16 08:26 Tsiteeri


Reval müüb aunult originaal osa, tootja sama Hella/Behr, sama mis poes pmst. Välistatud on võimalus et saad mingi china.
Ma ostsin Hella Auto eksperdist, pärast avastasin, et Revalist oleks saanud u20 eurot odavamalt.


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 11.02.16 22:21 Tsiteeri


Leitsin natukene aega ja tegin kiirelt selle radika vahetuse ära, uue tellisin epartsist hella toodang ja maksis 65euri. Nüüd teistkordselt oli maha võtmine lampsemäng, sõpraga kahekesi natuke vähem kui tund ja radikas oli käes :P Ja nagu avata oli oli radikal pisike auk sees põhja ja ribide liite kohas. Viisin radika poodi tagasi ja see saadeti garantii ekspertiisi, eks näis kas saab raha tagasi v ei. Uus oli ilma õhuleketeta ja läks külge, siiani pole lekkunid veel. Salongis oli ikka korralikult seda jahutusvedeliku hetkel käib kuivatusprotsess, eks kui ilmad lubama hakkavad kakun põhjamati välja ja pesen ära.
Nüüd tuleb oodata kuna saan teise masuudipressi maha müüdud, siis saab kaaneremondi ette võtta kuna autole õli maru maitsema hakanud ja tagant sinine väjas. Samuti plaanid suveks uued veljed ka keretööd, eks näis kuidas rahakott seda üle elab :D
Mõned klõpsud ka radikatest
http://www.upload.ee/thumb/5559414/DSC_1396.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5559422/DSC_1398.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 13.04.16 19:32 Tsiteeri


Niisiis vahepeal kevad kätte jõudnud ja sai plaani võetud suurem hoodus, kuna autole hakkas õli maru hästi maitsema :D Sai siis palga päeval Forssi külastatud ja kogu vajaminev kraam ära ostetud, Klapisääred, hüdrotõukurid ja rihamd koos kõikide simmerite ja muukraamiga. Samuti sai ühe foorumikaaslase käest ostetud karralikum soonrihma pingutusamort, kuna endal oli õli välja jooksund ja tegi aegajalt jubedat häält. Lisaks sai ostetud veel hooratta nõellaager mis tegi vahepeal päris jubedat häält, eriti sõiduajal.
Vabad päevad käes ja sai auto garaazi alla aetud ja kast alt võetud ja nõellaager vahetatud. Järmisel päeval oli aeg mootori jaoks, töö sujus suhteliselt hästi ja mingeid ootamatusi ei tulnud. Enne käivitamist sai veel pumbapea maha võetud, et sealne tihnd ära vahetada, kuna hakkas lekkima.
Masinat siis käivitama hakates läks aega, kuna ei tahtnud ültse käima minna, ei olnud aruvtit ka käepärast, et süütenurka ja pumba seisu vaadata, aga pika jamamise peale tulid hääled sisse. See hääl mida see mootor tegi oli päris hirmuäratav klõpin tigin jne, lisaks meeletu sinine pilv tagant väljas. Alguses võis see normaalne olla kuna süütenurk oli kindlasti paigast ja pumbapeagi vb ei saanud kõige täpsemalt tagasi, lisaks läks kindasti põlemiskambrisse õli klapisäärte vahetusega. Sai hakatud siis häälte järgi timmima, mis ei tahtnu kuidagi edeneda ja sai otsustatud lükata lõppviimstlus järgmise päeva peale.
Kui uuel päeval uuesti timmima hakates ühel hetkel hakkasid mootori pöörded tõusma ja süüte välja keerates see jätkus, sõber jõudis kiirelt käigu sisse lüüa ja mootori väja suretada. Sai võetud siis õlivarras välja ja suureks üllatuseks oli diisliga segunenud.
Mis siis ikka auto sisse tagasi lükatud ja klapivedrud uuesti maha, et äkki sai mõni klapisäär halvasti kinni. Kindlsue mõttes sai vahetatud kõik 10 uuesti ära ja koos sellega ka õli. Uuel testikatsel oli tulemus sama mis esimesel paks sinine väljas ja mootor käis ebaühtlaselt. Peale mõningast testimist sai õlivarrast kontrollitud ja sinna oli pool liitirt juurde tekkinud. Pilt selge, et viga säärtes pole. Mis siis ikka kaan maha ja tulemuseks oli tihendi viga. Kolmanda ja neljanda silindri vahelt karterist ülesse liikuv õlikanali ja kolbide vaheline osa oli mingil müstilisel moel järgi andnud :mad:
Hetkeseisuga on mootor laiali ja ootab kaane lihvimist mida saab arvatavasti uuel nädalal ja kui veab ehk kuulen nälalalõpus juba hääli :P
http://www.upload.ee/thumb/5727351/DSC_1586.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5727355/DSC_1601.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5727362/DSC_1611.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5727365/DSC_1607.JPG
Kuna poest ostetud klapivedru suruja ei töödanud(ei olnud nurka kuhu kinni haakida) sai sõbra kiire nispiratsioonihooga valmistatud selline tööriist :D
http://www.upload.ee/thumb/5727430/DSC_1610.JPG
Sisselaske kollektori tühaks põletamine, tipphetkel oli päris võimas sädemejuga :D
http://www.upload.ee/thumb/5727429/DSC_1591.JPG
Ja kuna varasemast kogemusest olaks aegajalt teist autot liikumiseks vaja sai mõend kuud tagasi 100 euro eest üks B4 Vanarauast päästetud. Ei oleks muidu ostnud aga sakslased on päris hea aftermarket hei peale pannud :P Ja teiseks oli mootor suht ergas võrreldes teiste 2.0 85kw isenditega. Kere on täitsa hea rooste pmts puudub aga eelmine omanik on kivikaitmega kõvasti tuuningut teinud. Eks suvel saab praktika mõttes ta ülevärvida kui puhkus saabub. Seoses sellega kui kellelgi on udutulesi vedelemas või tagaluugi tuld juhipoolset luugi oma siis PS!
http://www.upload.ee/thumb/5727433/DSC_1616.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5727434/DSC_1613.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 06.05.16 15:56 Tsiteeri


Nonii, mõned nädalad vaikust olnud, pole midagi kirjutada saanud kuna kokkupanek venis, aga lõpuks sai kaan lihvitud ja kõik super.
LS 560000 kui maha keritud osa juurde arvestada :D ja mina olin esimene kes selle mootori pooleks kakkus. Nüüd siis tehnilise poole paelt valmis hetkeks, vurr puhub 1.4 välja ja ise rahul, hakkas kohe kõvasti rohkem edasi käima :cool:
Sai käidud otsitud endale suvekas ka ära nüüd ei tuleb see kuu lõpuni saata, et uuel kuul saaks kere tegemisse saata.
Vähe pildi materjali ka
http://www.upload.ee/thumb/5786105/DSC_1627.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5786108/DSC_1629.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5786106/DSC_1630.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5786107/DSC_1633.JPG
Vahepeal tulid klubi looga matid ka ära, millega olen väga rahul :P
http://www.upload.ee/thumb/5786111/DSC_1655.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5786125/DSC_1667.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 22.05.17 23:27 Tsiteeri


Tere foorumirahvas,

Pole väga pikka aega midagi kirjutanud, ega peale viimast postitust pole väga midagi toimunudki rahulikult kevadeni kalla ja talla re˛iimis sõidetud regulaarselt vajalike vedelike vahetaud ja muid väikseid kulujuppe. Kevade saabudes hakkasin ülevaatusele mõtlema mõningad kolinad olid tekkinud esisilda, sai siis esialgse pilguga vaadates vajaminevad jupid ära ostetud ja jäädud aega ootama millal tegelema saan hakata.
Nii jõudis see päev siis kätte tõstsin auto pakkudele ja kõik rattad alt ja jubinad küljes ja ohh seda õudu mis mind seal ees ootas. Esisillas oli kõik nii väsin ja vastikult roostes et kakkusin püstaku pulkadeks ja trellile traathari otsa ja hakkasin lihvima ai siis kõik kenasti puhtaks tehtud lõpetasin sellega um kell 3 öösel :D nägu ja juuksed roostetolmu mõnuga täis. Lasin siis roostemuunduri peale ja jätsin kõik asjad ööseks seisma. Päeval siis tagasi minnes kandsin kõigele värv peale ja läksin autopoodi kõike vaja minevat ostma. Esisilt sai siis kõik uus mis vähegi panna sai, püstaku kest jäi ainult vanaks :D. Ladusin siis vaikselt kõik kokku ja suvepapud alla ja sõitu nautima on küll hea vaikne ja mugav sõita. Juppide nimekirja ei jõudnudki teha aga ühe hunniku ühispildi siiski tegin.
Niisiis edasiseks jään ootama uut motivatsiooni laksi et kere ette võtta kuna see karjub juba liivapaberi järgi :D. alustatud niipalju et juhi tagune uks, tagaluuk ja kapott on ilupahtli all ja ootavad krunti ja kui see valmis läheb ülejäänud auto krundi alla ja sõidab kambrisse kus saab uue värvi selga. samuti ootavad külge kruvimist uus armatuur ja S6 pealt tulnud karbon carbon iluliisturing.
Aga nagu ikka ei saa üle ega ümber probleemidest, nimet siis ilmad juba soojad ja tahaks kliimat nautida aga mida ei saa on külma õhku. Löödud arvuti külge ja veaks on et sooja ja külma reguleerimis mootor kas kinni kiilunud või siis läbi. Enda mäletamist mööda peaks olema see kapotiall vasakul ääres olev(võite parandada kui eksin). Mootor lahti võetud ja puhastatud ja toimib aga kui külge panen siis ei liigu endiselt ja kui liigutan mehaaniliselt 12v siis kõik toimib. Küsimus kas on kuskil mingeid andureid mis võivad kogu selle krempli tööd takistada. Kliimaga veel niipalju et puhub kas kuuma v külma aga see kõik peaks selle ühe mootori teema olema. Aga ma kardan et kuskil mujal mingi kala sees oskab ehk keegi mind aidata, kuna tahaks ikka kuumadel ilmadel külmkapis sõita:D
Ahjaa sai siis autol viimanegi summuti pütt ära kaottatud ja hääled ikka väga mahedad nüüd, seoses sellega kui kellelgi leidub 3.0 tdi summuti otsasi siis võib mulle teada anda kuna hetkel vaatab tagant kaks 2,5tollist otsetoru välja ja see mulle eriti ei meeldi.
Natukene siis pildimaterjali ka.
https://www.upload.ee/thumb/7037061/IMG_0934.JPG
https://www.upload.ee/thumb/7037066/IMG_0935.JPG
https://www.upload.ee/thumb/7037068/IMG_0936.JPG
https://www.upload.ee/thumb/7037069/IMG_0937.JPG
https://www.upload.ee/thumb/7037071/IMG_0938.JPG
https://www.upload.ee/thumb/7037072/IMG_0939.JPG
tagumised kettad pildil vanad aga need ka nüüdseks juba uued kuna vanades hakkasid linnud sees elama.
https://www.upload.ee/thumb/7037074/IMG_0940.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samy12310
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Põlvamaa - Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2,5tdi 103kw

postitati 03.09.18 17:47 Tsiteeri


Teema lukku, auto müüdud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]