Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5td kütuse kogus (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2745)
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.14 16:29 Tsiteeri
2.5td kütuse kogus



Tervitus kõigile!Kas keegi oskab seletada mulle diislivõõrale inimesele kuidas audi a6 2.5td 85kw kütuse kogust muuta nimelt olen 99% kindel et kütuse kogus liiga suur..süüde sai paika pandud 5 kraadi peale ja tagant tleb liiga palju põlemata kütuse lõhna ja musta suitsu..lolliks pole vaja sõimama hakata ma olen siiamaani 2.8l bensukatega uhanud ja diislitest suurt midagi ei tea :) tänud vastuste eests :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.14 17:14 Tsiteeri


Vaata ikka arvutiga üle mis kütusekogus on, vb ei olegi asi ültse küttekoguses. Arvutiga sai ka kütusekogust muuta mingis ulatuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.14 17:35 Tsiteeri


NB! Kui arvutiga muuta tahad, aga sa väga täpselt ei tea mida sa teed, siis ära tee. Reguleeri mehaaniliselt - ehk pumbakaane liigutamisega. Kindlasti peab kaabli ja vastava tarkvaraga muutust jälgima, seda tunde järgi ei saa teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.14 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Vaata ikka arvutiga üle mis kütusekogus on, vb ei olegi asi ültse küttekoguses. Arvutiga sai ka kütusekogust muuta mingis ulatuses.



Selle vcds 12.12 programmi ja kaabliga sai süüte kraadid kontrollitud peale selle nuka ratta lahti keeramist ja kinni keeramist aga kütuse kogust ei lasknud muuta vms..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.14 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spool
NB! Kui arvutiga muuta tahad, aga sa väga täpselt ei tea mida sa teed, siis ära tee. Reguleeri mehaaniliselt - ehk pumbakaane liigutamisega. Kindlasti peab kaabli ja vastava tarkvaraga muutust jälgima, seda tunde järgi ei saa teha.



Ma tean et seal mitte miski tunde järgi ei käi..aga mismoodi see pumba kaane liigutamine välja näeb?kuskil mingit teemat sellest pole üleval.Muidu ei hakkaks sellega tegelema üldse aga kiirendades ikka selline lont taga et hoia ja keela ja sai siin ühe diislimehega vaadatud et kütust ilmselt peaks maha võtma..loll lugu on ka käivitumisega peale süüte paika ajamist külmalt käia vähemalt 7sekundit ja siis läheb alles käima..soojast peast poolest pöördest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.14 19:22 Tsiteeri


tegin kiire otsingu ja asi selge :) üritan homme kütust vähemaks siis saada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.14 21:04 Tsiteeri


Ma saan su jutust aru, et panid süütenurga paika kuid auto hakkas tossama, kuidas enne seda oli? Kuidas kütusekogus ise muutus, kui keegi torkinud pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 02.07.14 23:53 Tsiteeri


Süüde 5 kraadi varaseks on vist tehaseseade...proovi see panna 6 või 7 kraadi varaseks. Auto on vana ja detailid kulunud. Päris tehaseandmeid kasutada ei saa. Keera 6-7 kraadi varaseks ja pill peaks kohe käivituma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 03.07.14 06:01 Tsiteeri


Tehasest on ettenähtud siiski 0 kraadi. 5 Kraadi on suht ideaal sellele mootorile, kui varajasem siis läheb asi lärmakaks. VCDS 12.12 Sellega näeb ilusti küttekogust ning saab asjad paika panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.14 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Tehasest on ettenähtud siiski 0 kraadi. 5 Kraadi on suht ideaal sellele mootorile, kui varajasem siis läheb asi lärmakaks. VCDS 12.12 Sellega näeb ilusti küttekogust ning saab asjad paika panna.




5 kraadi peal ta ongi..enne tossas ka..no kuidas saab olla et kütuse hais üleval ja must taga koguaeg peab ju olema jõle palju kütust mis ära ei põle..kui kaabli kätte saan siis hakkan vaatama seda asja..algul oli 17 kraadi peal vaks vahet ju..kaanele kraabitud paar sügavat jälge ilmselt keegi siis on üritanud ikka seda kütuse kogust ka muuta seal vms..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.14 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spool
Ma saan su jutust aru, et panid süütenurga paika kuid auto hakkas tossama, kuidas enne seda oli? Kuidas kütusekogus ise muutus, kui keegi torkinud pole?



tossas algusest peale ..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.14 16:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
Süüde 5 kraadi varaseks on vist tehaseseade...proovi see panna 6 või 7 kraadi varaseks. Auto on vana ja detailid kulunud. Päris tehaseandmeid kasutada ei saa. Keera 6-7 kraadi varaseks ja pill peaks kohe käivituma.



kaabli postist kätte saan siis krutin 7me peale ja siis vaatan kuidas asi on..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 04.08.14 13:47 Tsiteeri


On jõuetu ka tossamise pärast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.08.14 14:01 Tsiteeri


Korras 2.5 TDI käivitub tehase süütenurgaga poolest pöördest.

Tahmamine on sageli põhjustatud sellest, et keegi oskamatu on pumpa tagunud ja tehase kalibratsioonist pumba kaan väljas või siis täiesti läbi ja kusevatest pihustitest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.14 11:57 Tsiteeri


See tahmamine võib tulla ka siis kui turbo ei tõõta korralikult, õhufilter umbes või pihustiotsad kusevad.
Ma kontrolliks ennem need üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 06.08.14 07:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Korras 2.5 TDI käivitub tehase süütenurgaga poolest pöördest.


OT: Kas seda võiks väita ka chipitud variandi puhul? Või tahmavadki need rohkem?


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
qba112
huviline



Registreerunud 14.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.14 19:34 Tsiteeri


Jõuetu pole see mootor kunagi olnud..süüde sai 5 kraadi peale ja kütus 3.0 peale siis läks ja jäigi minema..müüsin auto edasi ehk siis teema lukku :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.4% - SQL: 62.6%]