Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b3 - 1989 - LabBongs (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2870)
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 09:25 Tsiteeri
Audi 80 b3 - 1989 - LabBongs



Selline isend siis.

http://www.upload.ee/image/4110645/10463046_896763010349591_4117943060648274595_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 17.06.14 09:30 Tsiteeri


Päris sisukas teema.


TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 09:35 Tsiteeri


Teha om palju lootsin ,et siina rahvas sab aidata nõu ja jõuga.
Tehtud tööd:
*Nahksisu
*õlivahetus
*makk võim ja woofer

Esiuksed ära vajunud käivad kolksuga kinni kas neid annab kuidagi ära timmida?
Pagassis auk vaja keevitada kas keegi tln keevitab soodsalt?
Kust saab audiclubi numbrimärgi aluseid?
Tegemist tahavad veel keskluku vaakumpump mis undab minuti umbes kui usksed lukku keeran ja jahutus ventilaator mis ei jõua kuumust korralikult maha lükata ja seistes läheb kuumaks.
Lähiajal proovin paremaid pilte saada ja vaikselt nokitseda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 17.06.14 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: labbongs
...
Esiuksed ära vajunud käivad kolksuga kinni kas neid annab kuidagi ära timmida?
Pagassis auk vaja keevitada kas keegi tln keevitab soodsalt?
Kust saab audiclubi numbrimärgi aluseid?
Tegemist tahavad veel keskluku vaakumpump mis undab minuti umbes kui usksed lukku keeran ja jahutus ventilaator mis ei jõua kuumust korralikult maha lükata ja seistes läheb kuumaks.
...


Timmida ehk annab ka midagi, aga tõenäoliselt inged tahaks vahetust.
Keevitamise osas ei oska nõu anda.
Numbrialuste kohta loe siit: 3.1.2. Numbrialused.
Keskluku vaakumpump on vast korras (kui asi nii jätkub, siis KINDLASTI mitte kauaks), hakka otsima parem voolikutes leket ja paranda see kiiresti, enne kui pump laiali lendab pikast töötamisest. Kesklukk peab käima mõne sekundiga kinni ja lahti.
Ma ei kahtlustaks jahutusventilaatorit vaid hoopiski termostaati või kui ventilaator tööle ei hakka, siis radika küljes olevat ventilaatori termoandurit.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.14 09:55 Tsiteeri


Termostaat korras sest ventilator hakkab ilusti tööle aga undab ja ei jõua sooja maha lükata.Kui panen salongi sooja siis läheb temperatuur normaalseks.
Sõidu ajal ka temp alati normis.

http://www.upload.ee/image/4110648/10394545_896762987016260_1511059859326147840_n.jpg
Keegi oli oma audi sisu võsa vahele visanud ja seal üks selline vedeles.

Ega kellegil tagumist parempoolset suunatule klaasi ei vedele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 17.06.14 10:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: labbongs
Termostaat korras sest ventilator hakkab ilusti tööle aga undab ja ei jõua sooja maha lükata.Kui panen salongi sooja siis läheb temperatuur normaalseks.
Sõidu ajal ka temp alati normis.
...


Mulle tundub selle järgi just, et viga kas termostaadis või radikas (mingit saasta täis ja ei jahuta enam piisavalt), kui oluliselt väiksem salongi radikas ja väiksema võimsusega salongi ventilaator suudab mootori temperatuuri normi viia. Sõidu ajal jahutab õhuvool ka pisut mootorit vast. Või äkki õhk süsteemis sees kusagil?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 17.06.14 10:53 Tsiteeri


Ma ei ole küll moderaator ega mingi ütleja, aga nõu võin anda küll. Loe uuesti eelpool viidatud juttu numbrialuste kohta. Kui on teada, et sellise sümboolika kasutamine viitab klubiliikme staatusele, siis ei ole hea mõte enda masinat nendega ehtida. Ei ole ka ju mingi "must-have" asjadega, mis heppasid juurde annab või tüdrukuid ligi meelitab. Võrdluseks võib tuua näite, kus sõjaväenimelises "klubis" reamees kannab kapteni paguneid või kannad selle kooli lõpusõrmust, mida sa lõpetanud pole.. Just my humble opinion ;)


Aga teemast ka, et kui jahutusega probleeme, siis viga tuleks jah otsida ahelast radikas-termostaat-andur-vedeliku tase-näidik. Kui salongi sooja paned ja temp läheb madalamaks, tähendab seda, et juhid osa soojust salongi, ehk võtad radikalt koormust maha. Ise panustaksin radikale. Enne, kui radikat vahetama tormad, teeksin süsteemile läbipesu, see eeldab ka vedeliku vahetust ja seejärel süsteemist õhu eemaldamist.

Andurite ja termostaadi korrasolekut saad kontrollida täiesti ilma rahata. Kui multimeetri ja termomeetriga sina peal oled, ei ole raketiteadust. Kui süsteemi läbipesu teed ja vedeliku välja lased, saad ka termostaadi kätte, et seda kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.14 18:20 Tsiteeri


Numbrialus sai leitud suht avalikust kohast audi prygi seest mis ei heida eriti head varju audi klubile.

Hetkel ylekumenemine ei sega linnasoite v2he ja soites k6ik ilusti timmis.Aga tuleb puhastus ette v6tta!
Selline kysimus kui sooviksin vahetada esi ja taga sillapukse, et autot vaiksemaks saada
palju selline asi maksma l2heks ja mida t2psemalt vahetada ?

Kui taguratast k2tega k6vasti kummist liigutada siis on tunda loksu sees milles asi ja mida vahetada tuleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Patrick
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero

postitati 20.06.14 19:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: labbongs
...

Kui taguratast k2tega k6vasti kummist liigutada siis on tunda loksu sees milles asi ja mida vahetada tuleks?


Tõenäoliselt rattalaager läbi.


TQ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.06.14 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Patrick


Tõenäoliselt rattalaager läbi.
Kui on koonuslaager (mida ta ka peaks olema) piisab arvatavasti ka natuke peale pingutamisest kui laager häält ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.06.14 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Tsitaat:
Algselt postitas: Patrick


Tõenäoliselt rattalaager läbi.
Kui on koonuslaager (mida ta ka peaks olema) piisab arvatavasti ka natuke peale pingutamisest kui laager häält ei tee.

Mingiks ajaks vb töesti peale keeramine aitab, kuid löpuks tuleb laagrivahetus enivei ette vötta, alati loksuga koonuslaager häält ei tee.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.14 19:57 Tsiteeri


Auto väike kuuri läbi teinud.
http://www.upload.ee/image/4171528/audi8.jpg
http://www.upload.ee/image/4171530/audi3.jpg
http://www.upload.ee/image/4171533/audi7.jpg
Selline küsimus autosse läks liiga palju õli natuke üle maxi on kas tuleks osa sellest välja lasta või ei tee asi midagi hullu?
Tagurpidi ja rattad väljakeeratud sõites käib mingine ragin lõgin millele peaks tähelepanu pöörama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.14 19:58 Tsiteeri


http://www.upload.ee/image/4171542/audi2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.14 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Tagurpidi ja rattad väljakeeratud sõites käib mingine ragin lõgin millele peaks tähelepanu pöörama?
Mõni veovõlliots on läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audar
huviline



Registreerunud 22.11.12
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80, A4, A6

postitati 24.07.14 05:09 Tsiteeri


Nahksisu on vinge! :P Kas värv on tumehall? Piltidelt ei saa väga aru kuna on udused. Kas uksepolstrite ülaosad samuti nahk või on kalts? Kas juhiistme nurk terve?

Käetugi teeb kadedaks! Kuhu ja kuidas see kinnitub? Hea oleks, kui lisaksid pildi tagauksest vaadatuna.

Pildid on liiga suured, tekst ei mahu ekraanile ära, peab kerima.


Audi 80 1,9D 50kw http://images.spritmonitor.de/574424.png Audi A4 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/761975.png Audi A6 1,9TDI 81kw http://images.spritmonitor.de/781237.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 24.07.14 06:25 Tsiteeri


Kõige lihtsam asi ju see õli normi ületamise parandus. Milleks üldse mõelda. Sellel saab pmst ka pikkade käte olemasolul kapotialt karteriõlipunni lahti keerata ja selle 200ml või 0.5L välja lasta. :D Mis üleliigne on, see peab kuhugi mahtuma, sitemal juhul lööb kusagilt koos tihendiga minema.

PS! Elektriauto on, et seal parkida võib?


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.14 11:18 Tsiteeri


Uksepolstrid on tavaline kalts jah m6tlen selle vahetamisele kas keegi on teinud seda ja kuidas töö on?
Käetugi väga mugav ja ei teagi kuidas kinnitub pidi usa varjandilt pärit istmed.
Teen lähiajal paremad pildid ja üritan pilte väiksemaks teha.
Kas veovõlli otse vahetus hull töö on keegi ettevõtnud?

PS. Ainuke koht kus oli vari et mäcci süüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 25.07.14 11:29 Tsiteeri


Välimist veovõlli otsa täiesti lebo vahetada. Kaitsekumm võta igatahes mingi korraliku tootja oma. Samuti klambrid on soovitatav panna midagi etemat kui need mis on kaasas.

Seda tagaluuki võiksid ka paremaks timmida, jubedalt mööda on need jooned sealt taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.14 11:38 Tsiteeri


Tagaluuk ültse vähe väsinud peab alt suruma, et kinni läheks pagassi amordid käivad suht tühja.
Hetkel proovin veovölli ja rihma ära vahetada siis vaatan seda pagassi asja.
Külmalt käivitades ei taha tööle jääda peab natuke gaasi peal hoidma ja tuurid kõiguvad aga soojalt probleemi pole kas mingi lihtne viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
labbongs
huviline



Registreerunud 27.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.14 14:37 Tsiteeri


Auto jäi paariks nädalaks seisma ja enam ei tööta korralikult.
Säde liiga nõrk vahetaisn kaane kyynlad juhtmed rootori siis käib külmana korralikult ja soojana sureb jälle välja.
Kas viga võib olla süütepoolis või millegis muus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.1% - SQL: 64.9%]