Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.16 14:13
|
|
|
Hind tuli 180-190.- tuuri tk. Kvaliteet täitsa ok.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 14.11.16 14:43
|
|
|
Uued veljed jäävad kindlasti vägahead selle all.
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 15.11.16 06:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Goodlife
Kui saladus pole, siis mis selle Hella tule tükihinnaks tuli? Viimati väideti mulle ühes kohalikus töökojas, et selline asi on ca 400 € / tk, mida ma
hästi uskuda ei taha. Soovin autoga edu ja muretut kulgemist, 2.8 30V on täitsa mõnus asi. |
Minu meelest sõltub tule hind sellest, mis märgistus seal klaasi peal on. Tavalisel 100/A6 on odavamad tuled kui S'il, kuna S'il on klaasi peal
teine märge, et saaks xenon sisse toppida.
Aga auto on tõesti kena. Neid velgi mõtlesin isegi mitu korda, et peaks enda suve omad nendega vahetama. Jäävad kindlasti väga kenad seal all.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 09.01.17 20:14
|
|
|
Mul pandi S ilma nende camber plate-deta sillastendis kenasti paika HR 29800 C3 vedrude ja Koni amordiga.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.17 20:39
|
|
|
Kas suurem velje offset ja S püstak võib soosida silla paika saamist?
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 09.01.17 21:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Kas suurem velje offset ja S püstak võib soosida silla paika saamist? |
ET45 17 II gen Avused. Essi püstak vaevalt midagi muudab, sest silla geomeetriat teoorias ta ei muuda minu arvates. Ainult rööbet, parandage targemad.
S-le on see camber plate lahendus ka tehtud. Miks seda tehtud on, ei tea. Mul on muidugi 100% 93 aasta lõpust originaaljupid kõik ülejäänud seal
püstaku küljes ka, järelturu lahendus äkki muudab midagi?
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 03.02.17 18:22
|
|
|
Liistude vahetus midagi keerulist pole, juhipoolt hakka pihbta siis näed enamvähem ära mis teispool ees ootab. Selle sahtli keerad sealt ära ja siis
lamp kätte ja juba näedki mis liiste kinni hoiab. Kui keegi pole tuunind siis peaks üks olema keermega siuke must seib nagu millel lõhe sees, et saaks
mingi peene pleki tükiga seda keerata ja teised kinnitused on plekid mis istuvad täpselt soone sees ja nende eemaldamiseks vaja väikest kruvikat.
Kõrvalistuja poolt lase pardakas rippu ja keera see plekk ära mis airbagi ees siis saad juba sealt ka neid kinnitusi keerata. Ise seda juba niipalju
teinud, et kui oli võimalik saada samasugused liistud nagu sul siis ajas kaks audit garaasi ja 2 tunnipärast olid liistud vahetatud ja mõlemad autod
koos.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 11.02.17 21:13
|
|
|
Oli näha jah, et liikus paremini.
Lasid rahulikult minust Tallinn-Narva maantel mööda
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.17 21:38
|
|
|
S-i number tunduski tuttav
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 13.04.17 04:34
|
|
|
Need oranzid kleebised suunal annavad ikka päris palju juurde. Ja veljed sobivad ka väga hästi alla, ilus kombo koos hetkel.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.17 19:11
|
|
|
Rõveda vibra tulemusena rehvid vahetatud teise tootja 225/40/18 vastu, ostetud uued ja õige koonusega velje poldid+varga omad. Samuti tsentreerimise
rõngad loksuvad rummu peal, praagid vist. All olevad ostsin Fixusest aga uued tellisin Ebayst. Ette 245 alla ei mahuks ja jäi valida 225/40, 45 kõrgus
jääks liiga balloon.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.17 19:27
|
|
|
Auto tehnilise korrasoleku suhtes ei ole midagi tegema pidanud, kõik toimib. Üks asi ikkagi häirib, see samune vibraato on ikka maanteekiirusel, peab
eesmised kettad üle vaatama. Käru veab ka päris tihti, kuid mootori väänet jääb suts väheseks, masuudikas sobiks paremini selleks. Auto on kasimata ja
kahtlased mõlgid häirivad.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 01.09.17 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Samuti tsentreerimise rõngad loksuvad rummu peal, praagid vist.. |
Olen 90% kindel, et Su vibra saab alguse justnimelt sellest.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.17 07:09
|
|
|
Vahetasin rõngad ära tükk aega tagasi. Tugeval pidurdusel annab ka tunda.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.17 20:33
|
|
|
Värskem pilt salongist
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.17 19:00
|
|
|
Kerge hooldus:
1. Mootoriõli (Valvoline SynPower 5w-40)+filter (MANN)
2. Ette uued pidurikettad ja klotsid. Vibra kadunud ja väga mõnus sõita igal kiirusel
Lisaks:
1. Talverehvid alla
2. Uus mootori põhjakate
Auto on müügis, vaja ruumikamat pakiruumi
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2643139&rhash=c6ef
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.17 13:00
|
|
|
Võtaks teema viisakalt kokku. Auto on müüdud ja uus omanik on ka õnneks nokitseja tüüpi ning kõik varutud "magusamad" osad läksid ka entusiastidele.
Peamine müügipõhjus oli pakiruumi puudulikkus kuna pere täieneb ja osalt
ka "tavalise" auto vajadus. Samas oleks äärepealt ostnud D2-he mis oli pealtnäha väga korralik, kuid "lugesin" märke ja meelega ootasin
"märguannet", et kas see on õige otsus. Juhtuski nii, et A8 osteti minu eest ära ja mul on hea meel, et nii juhtus. Usu või ära usu aga nii on
viimasel ajal palju juhtunud, et õiged asjad leiavad tee ise sinuni, tuleb vaid natuke oodata. Samuti jonnis C4 enne müüki ja pidin teda poputama,
vist ootas seda "õiget" inimest. Nüüd jääb mulle kaks autot hobikateks ja üks igapäeva auto, mida C4 kindlasti ei olnud ega saanukski kunagi olema.
Igapäevaselt varjun hall-metallik bensiin atm Toyota Avensise rooli taha, mis ei ole üldse halb masin. Audit ei plaani rohkem osta, sest huvipakkuvate
mudelite ost (C3Q 5000 Avant, V8, C4 S6 plus, 90 B3Q 20v) ja nende korrektne ülalpidamine ei ole minu rahakotile jõukohased. Uuemad mudelid ei paku
pinget ja samas on needki päris jõukale inimesele mõeldud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |